eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwierklaniecPrzebudowa i adaptacja części budynku nr inw. 104/1008- na kancelarię leśnictwa Mikołeska



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i adaptacja części budynku nr inw. 104/1008- na kancelarię leśnictwa Mikołeska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Świerklaniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oświęcimska

1.5.2.) Miejscowość: Świerklaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 322844868

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swierklaniec@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swierklaniec.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/58588/summary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i adaptacja części budynku nr inw. 104/1008- na kancelarię leśnictwa Mikołeska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06faf540-95dd-4854-83a5-37de8be79d80

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048685/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Adaptacja części budynku nr inw. 104/2008 na kancelarię wraz ze zmianą sposobu użytkowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441868

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.270.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 381300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane związane z przebudową i adaptacją części budynku magazynowo - garażowego nr inw. 104/1008 na pomieszczenia biurowe
z zapleczem socjalnym wraz z wykonaniem i montażem bramy segmentowej w ścianie zewnętrznej w części południowej budynku.

2. Lokalizacja obiektu objętego wnioskowanym zadaniem:
ul. Księdza Rogowskiego 62, 42-660 Kalety,
działka ewidencyjna nr 241301_1.0001.AR_18.568/42,
adres leśny: 02-31-1-06-53-g-00.
Szczegółowy zakres przedstawiony został w SWZ i załącznikach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262423-2 - Wykonywanie pokładów

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45421141-4 - Instalowanie przegród

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45232141-2 - Roboty grzewcze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262837,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459668,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262837,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROMEX Budownictwo sp. z o.o. Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492209519

7.3.3) Ulica: Główna 12b

7.3.4) Miejscowość: Zrębice Pierwsze

7.3.5) Kod pocztowy: 42-256

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część sanitarna i elektryczna: Firma Wielobranżowa MAX-MONTER Aneta Zatoń z siedzibą w Przymiłowice ul. Piastowska 21; 42-256 Olsztyn oraz Elektryk Ząbkowscy S.C. z siedzibą w Natolin 34; 42-165 Lipie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262837,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.