eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica"UBEZPIECZENIE FLOTY POJAZDÓW POWIATU ¦WIDNICKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI"



Og³oszenie z dnia 2023-11-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„UBEZPIECZENIE FLOTY POJAZDÓW
POWIATU ¦WIDNICKIEGO
WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦widnicki

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w ¦widnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718308

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.swidnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„UBEZPIECZENIE FLOTY POJAZDÓW
POWIATU ¦WIDNICKIEGO
WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5a07f20d-89ff-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00512446

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00030075/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Ubezpieczenie floty pojazdów Powiatu ¦widnickiego na rzecz jednostek organizacyjnych powiatu na lata 2024 - 2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostêpnienia zastrze¿onych dokumentów zamówienia

3.7. Informacje o charakterze poufnym wykonawca mo¿e uzyskaæ sk³adaj±c wniosek wg wzoru stanowi±cego ZA£¡CZNIK NR 6 na platformie zakupowej (www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica) drog± elektroniczn± poprzez przycisk “Wy¶lij wiadomo¶æ” dostêpny w prawym, dolnym rogu który s³u¿y do korespondencji z Zamawiaj±cym. Nastêpnie dokumenty poufne zostan± przes³ane na wskazany we wniosku adres mailowy wykonawcy.

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 9. SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJA¦NIENIA SWZ
9.1. Postêpowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica .
9.2. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
9.3. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz.2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl tj.:
9.3.1. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
9.3.2. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min.2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
9.3.3. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
9.3.4. w³±czona obs³uga JavaScript,
9.3.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików.pdf,
9.3.6. platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
9.3.7. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
9.4. ZALECENIA: Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”
9.5. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
9.6. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a) .zip b) .7Z
9.7. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
9.8. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
9.9. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu , zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
9.10. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
9.11. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów weryfikacji plików.
9.12. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu SHA2 zamiast SHA1.
9.13. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
9.14. Zamawiaj±cy zaleca, aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 21. INFORMACJE DOTYCZ¡CE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
21.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat ¦widnicki ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 7 58–100 ¦widnica tel. (074) 85 00 400, fax (074) 853 09 27;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie ¦widnickim jest Pan Wojciech Chudziñski, e-mail - iodo@powiat.swidnica.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Ubezpieczenie floty pojazdów powiatu ¶widnickiego na rzecz jednostek organizacyjnych powiatu, nr WI.272.18.2023 prowadzonym w trybie podstawowym;
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art.19 oraz art. 74 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2023r. poz.1605 ze zm, dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.272.18.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 181992,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Zamówienie dotyczy ubezpieczenia Powiatu ¦widnickiego oraz jednostek organizacyjnych w zakresie odpowiedzialno¶ci cywilnej tych podmiotów jako posiadaczy pojazdów mechanicznych, ubezpieczenia pojazdów od uszkodzeñ i kradzie¿y (autocasco), a tak¿e nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków kierowcy i pasa¿erów ubezpieczanych pojazdów oraz ubezpieczenia assistance jako ubezpieczenia towarzysz±cego.
3.2. Ochrona ubezpieczeniowa dotyczy zarówno mienia w³asnego jak i mienia osób trzecich u¿ytkowanego na postawie umów cywilnoprawnych oraz innych tytu³ów powoduj±cych, ¿e ryzyko utraty lub uszkodzenia mienia ci±¿y na ubezpieczonym.
3.3. Ochrona ubezpieczeniowa realizowana bêdzie na rzecz ubezpieczonych podmiotów w drodze nastêpuj±cych umów (rodzajów) ubezpieczenia:
3.3.1. Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych - OC wraz z ubezpieczeniem odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym „Zielona Karta” - ZK;
3.3.2. ubezpieczenia pojazdów od uszkodzeñ (autocasco) i kradzie¿y;
3.3.3. ubezpieczenia nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków kierowcy i pasa¿erów;
3.3.4. ubezpieczenia assistance jako ubezpieczenia towarzysz±cego
3.3.5. oraz inne ubezpieczenia dodatkowe i uzupe³niaj±ce.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66516100-1 - Us³ugi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialno¶ci cywilnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków

66514110-0 - Us³ugi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
5.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w poni¿szym pkt 5.2 oraz spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.:
5.2 Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w:
5.2.1 art. 108 ust. 1 uPzp,
5.2.2 art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8 uPzp.

5.3 Wykluczenie Wykonawcy nastêpuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.
5.4 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
5.4.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – zamawiaj±cy nie stawia warunku w niniejszym zakresie,
5.4.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej na terenie RP, zgodnie z ustaw± z dnia 11.09.2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 656 z pó¼n. zm.), w zakresie, co najmniej pokrywaj±cym siê z przedmiotem zamówienia.
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej powinien posiadaæ ka¿dy z nich.
5.4.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiaj±cy nie stawia warunku w niniejszym zakresie,
5.4.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – zamawiaj±cy nie stawia warunku w niniejszym zakresie,
5.5 Zamawiaj±cy, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej wymaga, aby ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia samodzielnie spe³nia³ ten warunek.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 6.1. Do oferty wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM NR 4 do SWZ.
6.2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w punkcie 6.1 stanowi± potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
6.3. W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415) oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w niniejszym postêpowaniu Wykonawca przedk³ada zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci
ubezpieczeniowej na terenie RP, zgodnie z ustaw± z dnia 11.09.2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej(tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 656 z pó¼n. zm.), w zakresie, co najmniej pokrywaj±cym siê z przedmiotem zamówienia. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej powinien posiadaæ ka¿dy z nich.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

8. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CYCH SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (spó³ki cywilne/ konsorcja)
8.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
8.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 6.1. niniejszej SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
8.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi (w zale¿no¶ci od tego co jest przedmiotem postêpowania) wykonaj± poszczególni wykonawcy.
8.4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, je¶li s± wymagane, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 uPzp, w tym w szczególno¶ci w przypadkach opisanych w SWZ oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowi±cym za³±cznik do niniejszej SWZ.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza i przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym w nastêpuj±cych przypadkach:
a. termin realizacji umowy – wskutek wyst±pienia okoliczno¶ci, niezale¿nych od stron umowy zwi±zanych z konieczno¶ci± zmiany okresu realizacji zamówienia;
b. osób bêd±cych przedstawicielami zamawiaj±cego,
c. zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa powoduj±cej konieczno¶æ dostosowania do nich warunków umowy i zasad wykonywania zamówienia,
d. zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy w okoliczno¶ciach przewidzianych w art. 436 pkt 4 lit. b uPzp.
e. gdy zaistnieje niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie z niniejsz± Specyfikacj± – zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w szczególno¶ci terminu realizacji zamówienia.
f. je¿eli wyst±pi³y okoliczno¶ci, których przy do³o¿eniu nale¿ytej staranno¶ci strony na dzieñ podpisania umowy przewidzieæ nie mog³y, a wynikaj± one ze zmian przepisów prawa, które nast±pi³y w czasie realizacji zamówienia lub wyst±pi± zdarzenia zwi±zane z si³± wy¿sz±.
g. zmian struktury organizacyjnej Zamawiaj±cego i jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego,
h. zmian dotycz±cych przedmiotu ubezpieczenia (ubezpieczonego mienia), w tym warto¶ciowych b±d¼ ilo¶ciowych zmian w mieniu deklarowanym do ubezpieczenia oraz zmian sposobu wykorzystywania tego mienia,
i. odtworzenia limitów odpowiedzialno¶ci i sum ubezpieczenia pomniejszonych w wyniku wyp³aty odszkodowañ,
j. potrzeby ubezpieczenia wynikaj±cej z zawartej umowy cywilnoprawnej,
k. realizacj± obowi±zku wynikaj±cego z zawartych umów leasingu, najmu, dzier¿awy lub innych o podobnym charakterze, a tak¿e decyzjami wydanymi przez inne organy.
l. skorzystanie z ubezpieczenia oferowanego przez podmiot finansuj±cy,
m. zmian wynikaj±cych z tre¶ci klauzul i postanowieñ szczególnych wynikaj±cych z tre¶ci SWZ.

3. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-04 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-04 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-02

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, kwotê w wysoko¶ci 181.992,00 z³ brutto

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.