Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00424827/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie kanalizacji deszczowej i rozbudowie drogi gminnej w ul. Jasnej w Ząbkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Ząbki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zabki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie kanalizacji deszczowej i rozbudowie drogi gminnej w ul. Jasnej w Ząbkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8428d9c-5c2e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036400/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424827/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.31.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35330,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na budowie kanalizacji deszczowej wraz z robotami towarzyszącymi oraz nad rozbudową drogi gminnej ul. Jasnej od ul. Szwoleżerów do ul. Andersena w Ząbkach.
2. Zakres prac objętych nadzorem:
2.1. roboty ziemne wraz z odwodnieniem wykopów i wywozem nadmiaru urobku;
2.2. budowę kanalizacji deszczowej (studnie betonowe, kanał deszczowy z rur z PP dla kanalizacji zewnętrznej, przykanaliki z rur z PP dla kanalizacji zewnętrznej, studzienki ściekowe betonowe);
2.3. roboty drogowe obejmujące wykonanie warstw konstrukcyjnych wraz z nawierzchnią asfaltową jezdni oraz nawierzchni chodników, zjazdów i miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej;
2.4. przebudowę sieci napowietrznej i kablowej niskiego napięcia (przebudowa 5 stanowisk słupowych oraz wstawienie jednego dodatkowego);
2.5. przebudowę sieci telekomunikacyjnej Orange oraz UPC;
2.6. przebudowę przyłącza gazowego;
2.7. rozbudowę ulicy Jasnej na odcinku od ul. Szwoleżerów do ul. Andersena o długości ok. 280 m i szerokości całkowitej ok. 10-12 m (w tym: jezdnia szer. 4,85-5 m wraz ze ściekami, chodniki szer. 2,25 m, zjazdy z posesji), miejsca postojowe;
2.8. budowę kanału technologicznego z czterech rur śr. 40 mm z PEHD wraz ze studniami typu SRK-1,
2.9. regulację pionową elementów uzbrojenia podziemnego (studzienki kanalizacyjne, skrzynki zaworów wodociągowych i gazowych);
2.10. przebudowę kolidujących ogrodzeń oraz innych naniesień;
2.11. wykonanie oznakowania pionowego i oznakowania poziomego na podstawie projektu stałej organizacji ruchu.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
3.1. czynności wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
3.2. pobyt na budowie w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót, jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu (zgodnie z ofertą), przy czym inspektor nadzoru inwestorskiego w uzasadnionych przypadkach zobowiązany jest do przybycia na budowę na telefoniczne wezwanie Zamawiającego,
3.3. kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawców robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budów,
3.4. wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umowami o roboty budowlane zadań inwestycyjnych, bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami BHP oraz sztuką budowlaną,
3.5. udzielanie Wykonawcom robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji,
3.6. organizację oraz przewodniczenie naradom technicznym dotyczącym między innymi postępu robót, w których biorą udział przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron oraz sporządzanie na bieżąco protokołu z narad i przekazywanie go Zamawiającemu oraz pozostałym uczestnikom narad,
3.7. sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich na roboty nie przewidziane w umowie o zadanie inwestycyjne,
3.8. nadzorowanie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających wykonywanych w trakcie realizacji robót podstawowych,
3.9. monitorowanie postępu robót przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, informowania Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez Wykonawców robót,
3.10. powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją budowlano – wykonawczą a stanem faktycznym na terenie budowy,
3.11. dopuszczanie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i/lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową,
3.12. zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawców robót,
3.13. zgłaszanie Projektantowi zastrzeżeń (na etapie realizacji zadania inwestycyjnego), Wykonawców robót lub Zamawiającego do projektu budowlanego oraz dokumentacji wykonawczych i dokonywanie z Projektantem stosownych uzgodnień lub wyjaśnień przy równoczesnym informowaniu Zamawiającego i jego udziale w podejmowanych ustaleniach,
3.14. żądanie od Wykonawców robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości na koszt Wykonawców robót,
3.15. określenie zakresu wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów oraz niezbędnych ekspertyz i pomiarów w razie konieczności przez niezależnego inspektora,
3.16. zatwierdzanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawców robót,
3.17. weryfikowanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawców robót,
3.18. uczestniczenie w badaniach, próbach i rozruchach,
3.19. sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawców robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
3.20. poświadczanie usunięcia przez Wykonawców robót stwierdzonych wad,
3.21. bieżące odbieranie robót ulegających zakryciu, dokonywanie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót, sprawdzanie ilości i określenie zaawansowania i wartości wykonanych robót w oparciu o harmonogram, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawców robót dokumentów i badań wymaganych do dokonania odbioru, w tym operatu kolaudacyjnego,
3.22. uczestniczenie w odbiorach robót oraz uczestniczenie w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego,
3.23. poświadczenie terminu zakończenia robót,
3.24. zweryfikowanie operatu kolaudacyjnego,
3.25. rozliczanie umowy o roboty budowlane zadań inwestycyjnych, także w przypadku jej rozwiązania lub odstąpienia od umowy, oraz rozliczanie robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających,
3.26. udział w rozpatrywaniu skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadań inwestycyjnych,
3.27. udzielanie w terminie do 3 dni odpowiedzi na pisemne pytania Wykonawców robót,
3.28. zaopiniowanie propozycji Wykonawców robót co do zmiany Kierownika budowy na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawców robót,
3.29. ochrona interesów Zamawiającego w przypadku roszczeń Wykonawców robót,
3.30. wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów z Wykonawcami robót lub podwykonawcami,
3.31. wnioskowanie do Zamawiającego o wykonanie nadzoru autorskiego,
3.32. uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji,
3.33. zapewnienie we własnym zakresie i na własny koszt transportu dla celu realizacji czynności wynikających z umowy,
3.34. uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym pogwarancyjnym oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek.
Dokumentacja dotycząca prowadzonego postępowania w zakresie budowy kanalizacji deszczowej wraz z robotami towarzyszącymi w ul. Jasnej wraz z wszelkimi wyjaśnieniami i modyfikacjami udzielonymi na etapie postępowania znajduje się pod adresem:
https://zabki.ezamawiajacy.pl/pn/zabki/demand/notice/public/71817/details
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36162 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118080 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36162 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SBP-BUD Sylwia Bisek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 571-160-90-63
7.3.3) Ulica: Powstańców 4A m. 58
7.3.4) Miejscowość: Ząbki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-091
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36162 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie miasta Ząbki w 2025 roku
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Świadczenie usług informatycznych i konsultacyjnych z zakresu IT dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o. o.
- Budowa instalacji ogrzewania oraz ciepłej wody w budynku przy ul. Budkiewicza w Ząbkach
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu drogi krajowej nr 15 na odcinku Miłosław - Skotniki
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.