Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00448409/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48-22-43-12-312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.ossas@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igichp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b760baa0-00bd-41f5-800b-5794a0a65ca0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448409
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.26.58.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 1: 1. Bupivacaine hydrochloride, Epinephrine (5 mg+0,005 mg)/ml x 5 fiol.a 20 ml - 200 op.; 2. Cisatracurium 10 mg/5 ml x 5 amp. - 10 op.; 3. Fondaparinux sodium 2,5 mg/ 0,5 ml x 10 amp. strz. - 100 op.; 4. Fondaparinux sodium 7,5 mg/ 0,6 ml x 10 amp. strz. - 5 op.; 5. Nadroparinum calcium 3800 j.m./0,4 ml x 10 amp. strz. - 120 op.; 6. Nadroparinum calcium 5700 j.m./0,6 ml x 10 amp. strz. - 50 op.; 7. Nadroparinum calcium 7800 j.m./0,8 ml x 10 amp. strz. - 20 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33621100-0 - Środki obniżające krzepliwość krwi
4.5.5.) Wartość części: 81766,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 2: 1. Piperacillin/Tazobactam 4,0g/0,5g x 10 fiol. – 400 op.; 2. Propofol 200mg/20ml x 5szt. – 2000 op.; 3. Propofol 500mg/50ml x 1 fiol. – 5000 op.; 4. Sugammadex 200 mg /2 ml, op 10 amp. – 80 op.; 5. Rokuronium 100mg/10ml x 10 fiol. – 150 op.; 6. Fosfomycyna prosz.do sporz. roztw. do inf. 2g /100 ml x 10 fl. – 10 op.; 7. Fosfomycyna prosz.do sporz. roztw. do inf. 4g /100 ml x 10 fl. – 20 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33661100-2 - Środki znieczulające
33651200-0 - Środki przeciwgrzybiczne do użytku ogólnoustrojowego
33661200-3 - Środki przeciwbólowe
4.5.5.) Wartość części: 322154,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81694,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86806,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81694,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.3) Ulica: Hubska 44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81694,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229600,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496079,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229600,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tramco Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242625887
7.3.3) Ulica: Wolska 14
7.3.4) Miejscowość: Wolskie
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229600,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie ocieplenia elewacji pawilonu usługowego w Warszawie ul. Dereniowa 52/54.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: 29 Listopada 12 m 48 (ADK-6), część nr 2: 29 Listopada 10a m 32 (ADK-6) - w podziale na 2 części
- "Remont trzech mostów nad rzeką Krepianką w km 37+791 w km 38+055 i w km 40+350 drogi wojewódzkiej nr 754 w miejscowości Solec nad Wisła" - nr postępowania 012/25
- Prowadzenie bieżącej konserwacji budowlanej wraz z usuwaniem bieżących awarii, wykonywanie napraw w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz siedzibach administrowanych przez ZGN.
- Zabudowa lewostronnej wyrwy brzegowo-dennej w km 21+400-21+600 na rzece Wisła w m. Góra, gm. Miedźna w rejonie ul. Nad Wisłą - etap I
- "Sukcesywna dostawa leków stosowanych w terapii substytucyjnej leczenia uzależnień dla SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej"
- dostawa produktów leczniczych i testów diagnostycznych
- Dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych ujętych w 18 zadaniach asortymentowych
- Dostawa leków, materiałów stomatologicznych i protetycznych dla CWPL "CePeLek" SPZOZ w Warszawie w podziale na 10 części
- DOSTAWA 4 % ROZTWORU CYTRYNIANU SODU ORAZ ROZTWORU ACD(A) PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W RACIBORZU
- dostawa leków.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.