eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówWykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry wojskowej i pracowników RON z rejonu odpowiedzialności 34 WOG (zamówienie z podziałem na cztery części)



Ogłoszenie z dnia 2022-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry wojskowej i pracowników RON z rejonu odpowiedzialności 34 WOG (zamówienie z podziałem na cztery części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/34wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry wojskowej i pracowników RON z rejonu odpowiedzialności 34 WOG (zamówienie z podziałem na cztery części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6f777a6-5371-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00063264/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Wykonanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry wojskowej i pracowników resortu obrony narodowej na rok 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406560/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS/1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie terenie miasta Rzeszów usług i świadczeń zdrowotnych obejmujący wykonanie badań diagnostycznych, badań specjalistycznych, konsultacji specjalistycznych, orzecznictwa z zakresu medycyny pracy, udział lekarza w pracach komisji BHP, przegląd stanowisk pracy wraz z oceną ryzyka zawodowego, wystawianie skierowań do RWKL wraz z opinią lekarską, wystawianie skierowań na turnusy leczniczo-profilaktyczne wystawianie orzeczeń o zdolności do kierowania pojazdami, wystawianie orzeczeń lekarskich o zdolności fizycznej i psychicznej do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej oraz pozostałych usług i świadczeń medycznych na rzecz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych oraz nowo przyjmowanych w 34. WOG w Rzeszowie oraz w jednostkach wojskowych i instytucjach pozostających na jego zaopatrzeniu zgodnie z załącznikami do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: Formularze kalkulacji ceny ofertowej (załączniki nr 1A do SWZ określające jednocześnie przewidywane ilości i rodzaje usług i świadczeń) oraz postanowienia Projektów umów (Załączniki nr 5A do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 930215,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie terenie miasta Nisko/Stalowa Wola usług i świadczeń zdrowotnych obejmujący wykonanie badań diagnostycznych, badań specjalistycznych, konsultacji specjalistycznych, orzecznictwa z zakresu medycyny pracy, udział lekarza w pracach komisji BHP, przegląd stanowisk pracy wraz z oceną ryzyka zawodowego, wystawianie skierowań do RWKL wraz z opinią lekarską, wystawianie skierowań na turnusy leczniczo-profilaktyczne wystawianie orzeczeń o zdolności do kierowania pojazdami, wystawianie orzeczeń lekarskich o zdolności fizycznej i psychicznej do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej oraz pozostałych usług i świadczeń medycznych na rzecz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych oraz nowo przyjmowanych w 34. WOG w Rzeszowie oraz w jednostkach wojskowych i instytucjach pozostających na jego zaopatrzeniu zgodnie z załącznikami do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: Formularze kalkulacji ceny ofertowej (załączniki nr 1B do SWZ określające jednocześnie przewidywane ilości i rodzaje usług i świadczeń) oraz postanowienia Projektów umów (Załączniki nr 5B do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 628375,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na terenie miasta Jarosław usług i świadczeń zdrowotnych obejmujący wykonanie badań diagnostycznych, badań specjalistycznych, konsultacji specjalistycznych, orzecznictwa z zakresu medycyny pracy, udział lekarza w pracach komisji BHP, przegląd stanowisk pracy wraz z oceną ryzyka zawodowego, wystawianie skierowań do RWKL wraz z opinią lekarską, wystawianie skierowań na turnusy leczniczo-profilaktyczne wystawianie orzeczeń o zdolności do kierowania pojazdami, wystawianie orzeczeń lekarskich o zdolności fizycznej i psychicznej do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej oraz pozostałych usług i świadczeń medycznych na rzecz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych oraz nowo przyjmowanych w 34. WOG w Rzeszowie oraz w jednostkach wojskowych i instytucjach pozostających na jego zaopatrzeniu zgodnie z załącznikami do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: Formularze kalkulacji ceny ofertowej (załączniki nr 1C do SWZ określające jednocześnie przewidywane ilości i rodzaje usług i świadczeń) oraz postanowienia Projektów umów (Załączniki nr 5C do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 431610,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na terenie miasta Przemyśl usług i świadczeń zdrowotnych obejmujący wykonanie badań diagnostycznych, badań specjalistycznych, konsultacji specjalistycznych, orzecznictwa z zakresu medycyny pracy, udział lekarza w pracach komisji BHP, przegląd stanowisk pracy wraz z oceną ryzyka zawodowego, wystawianie skierowań do RWKL wraz z opinią lekarską, wystawianie skierowań na turnusy leczniczo-profilaktyczne wystawianie orzeczeń o zdolności do kierowania pojazdami, wystawianie orzeczeń lekarskich o zdolności fizycznej i psychicznej do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej oraz pozostałych usług i świadczeń medycznych na rzecz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych oraz nowo przyjmowanych w 34. WOG w Rzeszowie oraz w jednostkach wojskowych i instytucjach pozostających na jego zaopatrzeniu zgodnie z załącznikami do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: Formularze kalkulacji ceny ofertowej (załączniki nr 1A do SWZ określające jednocześnie przewidywane ilości i rodzaje usług i świadczeń) oraz postanowienia Projektów umów (Załączniki nr 5A do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 731576,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 921072,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 921072,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 921072,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SPZOZ w Rzeszowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8132901483

7.3.3) Ulica: Langiewicza 4

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-922

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ZOZ nr 2 Rzeszów ul. Hoffmanowej 8 - RTG


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 921072,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 583060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 583060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 583060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8652075301

7.3.3) Ulica: Kwiatkowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Stacja Sanitarno Epidemiologiczna 37-450 Stalowa Wola, ul. Niezłomnych 66 - 3x wymaz z odbytu (poz. 16 formularza kalkulacji ceny ofertowej);

2. Pracownia Psychologiczna TransMedica Monika Kukiełka 37-450 Stalowa Wola, ul. Kwiatkowskiego 9/111 - badanie psychotechniczne (poz. 27 formularza kalkulacji ceny ofertowej);

3. TEST Czerwonka-Motyka Joanna 37-450 Stalowa Wola, ul. Ofiar Katynia 37 - badanie psychotechniczne (poz. 27 formularza kalkulacji ceny ofertowej);

4. Majewska Danuta 37-450 Stalowa Wola, ul. 1-go Sierpnia 12/613 - badanie psychotechniczne (poz. 27 formularza kalkulacji ceny ofertowej);

5. ALAB Laboratoria sp. z o.o., 00-739 Warszawa, ul. Stępińskiego 22/30, - 3x wymaz z odbytu (poz. 16 formularza kalkulacji ceny ofertowej);

6. B-ART Magdalena Bilinowska, 37-403 Pysznica, ul. Miła 19c - badanie psychotechniczne (poz. 27 formularza kalkulacji ceny ofertowej);


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 583060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370130,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370130,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370130,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia ESCULAP Medycyna Pracy i Rehabilitacja sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7922317269

7.3.3) Ulica: Morawska 3/5

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370130,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostanie unieważnione gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 731060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 731060,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.