Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00484517/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
- 2024/BZP 00503921/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-17
- 2024/BZP 00510209/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
- 2024/BZP 00520366/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00538978/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00625832/01 - Wynik z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa infrastruktury oczyszczania ścieków w Gminie Dydnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA DYDNIA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440212
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 224
1.4.2.) Miejscowość: Dydnia
1.4.3.) Kod pocztowy: 36-204
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.4.7.) Numer telefonu: (13) 4303002
1.4.8.) Numer faksu: (13) 4303194
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadydnia.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadydnia.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513425
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00484517
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1.Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz postanowieniami Wzoru Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Po zmianie:
1.Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz postanowieniami Wzoru Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
5. Zamawiający dokonał aktualizacji załącznik nr 3 do SWZ - projekt umowy.
Miedzy innymi wprowadzono zapis w par 10 ust.1 pkt.5 i w par.10 ust.12 pkt.8, tj.:
1. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
"5) Wynagrodzenia Wykonawcy jak i terminu i sposobu realizacji przedmiotu umowy względu na roboty dodatkowe lub zamienne w przypadku, gdy:
a) jeżeli ze względu na przyczyny i zmiany, o których mowa ust. 1 pkt 1 i 2 niniejszego paragrafu konieczne będzie wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych nieprzewidzianych Umową, dopuszcza się zmianę sposobu realizacji Przedmiotu Umowy poprzez zrealizowanie robót dodatkowych lub zamiennych oraz zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy zgodnie z zasadami poniżej;
b) ceny robót dodatkowych, zaniechanych i dodatkowych wykonywanych w miejsce zaniechanych, określone w ust. 1 pkt 5) lit. a niniejszego paragrafu będą rozliczane na podstawie kosztorysu, o którym mowa w ust. 1 pkt 5) lit. b niniejszego paragrafu;
c) w przypadku, gdyby robót dodatkowych, zaniechanych i dodatkowych wykonywanych w miejsce zaniechanych określone w ust 1 pkt 5) lit. a niniejszego paragrafu nie były objęte kosztorysem, o którym mowa w ust. 1 pkt 5) lit. b niniejszego paragrafu przy rozliczeniu obwiązywać będą następujące zasady:
d) roboty dodatkowe (zamienne) zostaną rozliczone w oparciu o kosztorysy sporządzone przez Wykonawcę wykonanymi metodą szczegółową lub uproszczoną, sporządzonymi na podstawie potwierdzonego przez Inspektora Nadzoru przedmiaru prac oraz według danych wyjściowych do kosztorysowania (Stawka roboczogodziny, Koszty zakupu
materiałów (Kz), Koszty pośrednie od R+S (Kp), Zysk od R+S+Kp), jak w kosztorysie, o którym mowa w ust. 31;
e) ceny materiałów będą przyjmowane według ceny z faktury zakupu (cena po upuście, jeżeli taka na fakturze występuje) jednak w wysokości nie wyższej niż 90% średniej ceny materiału z aktualnego w dniu rozliczenia wydawnictwa Sekocenbud +% Kz j.w.;
f) ceny pracy sprzętu będą przyjmowane według ceny z faktury zakupu (cena po upuście, jeżeli taka na fakturze występuje) jednak w wysokości nie wyższej niż 90% średniej ceny pracy sprzętu z aktualnego w dniu rozliczenia wydawnictwa Sekocenbud +% Kz j.w.;
g) w przypadku braku wyceny danego elementu roboty w kosztorysie, o którym mowa w ust. 1 pkt 5) lit. b niniejszego paragrafu oraz w wydawnictwie Sekocenbud zastosowanie
znajdzie wycena własna wykonawcy po jej akceptacji przez Inspektora nadzoru i wykazaniu przez wykonawcę, że wycena ta jest wyceną nie wyższą od średnich cen rynkowych na podstawie minimum trzech wycen wykonawców / dostawców /producentów."
"8) Z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia w oparciu o niniejszy ustęp Wykonawca może wystąpić po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy. Kolejna zmiana wynagrodzenia może nastąpić w terminie 6 miesięcy od dokonania ostatniej zmiany wynagrodzenia w oparciu o niniejszy ustęp."
INNE PRZETARGI DYDNIA
więcej: przetargi DYDNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Przebudowa drogi gminnej w m. Stanisławowo
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.