Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00484517/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
- 2024/BZP 00503921/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-17
- 2024/BZP 00513425/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00520366/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00538978/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa infrastruktury oczyszczania ścieków w Gminie Dydnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA DYDNIA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440212
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 224
1.4.2.) Miejscowość: Dydnia
1.4.3.) Kod pocztowy: 36-204
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.4.7.) Numer telefonu: (13) 4303002
1.4.8.) Numer faksu: (13) 4303194
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadydnia.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadydnia.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510209
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00484517
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za
ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony
w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY
MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
Po zmianie:
1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. poz. 773).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca wykaże, iż przed złożeniem oferty dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych 00/100).
Uwaga:
Ocena spełniania w/w warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów takich jak: kopia wyciągu bankowego lub informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionych w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
4.1) W odniesieniu do Wykonawcy:
a) Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, wykonaniu (zakończeniu) jako Generalny Wykonawca lub jako Lider Konsorcjum w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum dwa zamówienia o wartości każdego z nich o wartości co najmniej 10 000 000,00 zł (brutto) polegającego na: budowie, rozbudowie lub przebudowie mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z wyposażeniem technologicznym z zastosowaniem technologii osadu czynnego w układzie przepływowym ciągłym z pionowymi osadnikami wtórnymi umieszczonymi w reaktorze o przepustowości minimum 700m3/d.
b) Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, wykonaniu (zakończeniu) jako Generalny Wykonawca lub jako Lider Konsorcjum w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum jedno zamówienia co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 700 000.00 zł (brutto) polegającego na dostawie, montażu i uruchomieniu prasy śrubowo – talerzowej.
Uwaga:
1. za roboty zakończone uznaje się takie, dla których wystawiono Świadectwo przejęcia (dla zadań realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC), Protokół końcowego odbioru lub inny równoważny dokument, potwierdzający odbiór ich przez Inwestora,
2. wartości podane w innych walutach, niż wskazane przez Zamawiającego, należy przeliczyć w oparciu o średni kurs NBP ogłoszony na dzień wszczęcia niniejszego postępowania.
3. W przypadku konsorcjum, wymagane jest aby powyższy warunki określone w pkt. 4.1a, 4.1b spełniał co najmniej samodzielnie jeden z wykonawców ubiegających się o zamówienie
4.2) W odniesieniu do osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia:
a) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe, tj. 1 (jedna) osoba: kierownik budowy – jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem
krajowym, oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót przy realizacji co najmniej dwóch zadań polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie, mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z wyposażeniem technologicznym z zastosowaniem technologii osadu czynnego w układzie przepływowym ciągłym z pionowymi osadnikami wtórnymi umieszczonymi w reaktorze o przepustowości minimum 700m3/d, o wartości każdego zadania co najmniej 10 000 000.00 zł (brutto).
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe, tj. 1 (jedna) osoba: kierownik robót sanitarnych – jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót przy realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na budowie, rozbudowie, przebudowie oczyszczalni ścieków, o wartości co najmniej 10 000 000.00 zł (brutto).
c) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe, tj. 1 (jedna) osoba: kierownik rozruchu/główny technolog – jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Rozruchu przy realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na budowie, rozbudowie, przebudowie, oczyszczalni ścieków, o wartości co najmniej 10 000 000.00 zł (brutto).
d) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe, tj. 1 (jedna) osoba: kierownik robót elektrycznych – jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Robót Elektrycznych przy realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na budowie, rozbudowie, przebudowie oczyszczalni ścieków, o wartości co najmniej 10 000 000.00 zł (brutto).
UWAGA:
1. Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wydane na podst. przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 r., poz. 682 z późn. zm.)
2. Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie,
równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie
z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
3. Niezależnie od powyższych wymagań Wykonawca zapewni w ramach zamówienia kierowanie branżowymi robotami budowlanymi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia na podstawie obowiązujących przepisów Prawa budowlanego niezbędnymi do prawidłowej realizacji zadania.
4. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
II. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
III. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
IV. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale X SWZ.
Po zmianie:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym7:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów8:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca wykaże, iż przed złożeniem oferty dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł(słownie: pięć milionów złotych 00/100).
Uwaga:
Ocena spełniania w/w warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez
Wykonawcę dokumentów takich jak: informacja z banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy
wystawionych w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem
4) zdolności technicznej lub zawodowej9:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
4.1) W odniesieniu do Wykonawcy:
a) Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, wykonaniu
(zakończeniu) jako Generalny Wykonawca lub jako Lider Konsorcjum
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał
w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończył minimum dwa zamówienia o wartości każdego z nich o wartości
co najmniej 10 000 000,00 zł (brutto) polegającego na: budowie, rozbudowie
lub przebudowie mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z
wyposażeniem technologicznym z zastosowaniem technologii osadu
czynnego w układzie przepływowym ciągłym z pionowymi osadnikami
wtórnymi umieszczonymi w reaktorze o przepustowości średniodobowej
Qsrd minimum 700m3/d.
b) Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, wykonaniu
(zakończeniu) jako Generalny Wykonawca lub jako Lider Konsorcjum
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał
w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończył minimum jedno zamówienia co najmniej jedno zamówienie
o wartości co najmniej 700 000.00 zł (brutto) polegającego na dostawie,
montażu i uruchomieniu prasy śrubowo – talerzowej.
Uwaga:
1. za roboty zakończone uznaje się takie, dla których wystawiono Świadectwo
przejęcia (dla zadań realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC), Protokół
końcowego odbioru lub inny równoważny dokument, potwierdzający odbiór ich przez Inwestora,
2. wartości podane w innych walutach, niż wskazane przez Zamawiającego, należy przeliczyć w oparciu o średni kurs NBP ogłoszony na dzień wszczęcia niniejszego postępowania.
3. W przypadku konsorcjum, wymagane jest aby powyższy warunki określone
w pkt. 4.1a, 4.1b spełniał co najmniej samodzielnie jeden z wykonawców
ubiegających się o zamówienie
II) W odniesieniu do osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia:
a) dysponuje lub będzie dysponował osobami, kto re będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe, tj. 1 (jedna) osoba:
kierownik budowy – jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej
bez ograniczeń, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo
budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót przy realizacji co najmniej dwóch zadań polegających na budowie, rozbudowie,
przebudowie, mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków wraz
z wyposażeniem technologicznym z zastosowaniem technologii osadu czynnego w układzie przepływowym ciągłym z pionowymi osadnikami wtórnymi umieszczonymi w reaktorze o przepustowości średniodobowej Qsrd minimum 700m3/d, o wartości każdego zadania co najmniej 10 000 000.00 zł (brutto).
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, kto re będą uczestniczyc
w wykonaniu zamo wienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe, tj.
1 (jedna) osoba: kierownik robót sanitarnych – jedna osoba posiadająca
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót przy realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na budowie, rozbudowie, przebudowie oczyszczalni ścieków, o wartości co najmniej 10 000 000.00 zł (brutto).
c) dysponuje lub będzie dysponował osobami, kto re będą uczestniczyć
w wykonaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe, tj. 1 (jedna) osoba: kierownik rozruchu/główny technolog – jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Rozruchu przy realizacji
co najmniej jednego zadania polegającego na budowie, rozbudowie, przebudowie,
oczyszczalni ścieków, o wartości co najmniej 10 000 000.00 zł (brutto).
d) dysponuje lub będzie dysponował osobami, kto re będą uczestniczyć
w wykonaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe, tj.
1 (jedna) osoba: kierownik robót elektrycznych – jedna osoba posiadająca
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
bez ograniczeń,
oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Robót Elektrycznych przy
realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na budowie, rozbudowie, lub przebudowie o wartości co najmniej 10 000 000.00 zł (brutto).
UWAGA:
1. Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi wydane na podst. przepisów ustawy z
dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 r., poz. 682 z późn. zm.)
2. Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać
osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, która nabyła
kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie,
równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie
z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) oraz ustawą
z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz
inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
3. Niezależnie od powyższych wymagań Wykonawca zapewni w ramach
zamówienia kierowanie branżowymi robotami budowlanymi przez osoby
posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia na podstawie
obowiązujących przepisów Prawa budowlanego niezbędnymi do
prawidłowej realizacji zadania.
III. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
IV. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale X SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
Po zmianie:
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie
wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;
a) kopia wyciągu bankowego lub informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionych w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert — w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 8.2.3 SWZ
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy —w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty — w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 8.2.4.1.ppkt.a) i ppkt.b)
c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SWZ — w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 8.2.4.2. ppkt. a), b), c), d) SWZ
Po zmianie:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;
a)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionych w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed terminem złożenia oferty — w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 8.2.3 SWZ
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy —w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty — w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 8.2.4.1.ppkt.a) i ppkt.b)
c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SWZ — w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 8.2.4.2. ppkt. a), b), c), d) SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
Na potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących parametrów technicznych
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. Wykaz maszyn, urządzeń i wyposażenia jakich użyje Wykonawca do realizacji
zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ.
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest załączyć karty katalogowe maszyn, urządzeń i wyposażenia do niniejszego Wykazu.
Zgodnie z art.107 ust.2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia
przedmiotowych środków dowodowych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Po zmianie:
Treść załącznika nr 12 do SWZ, w tym karty katalogowe maszyn, urządzeń i wyposażenia wraz z dokumentami załączonymi do Wykazu maszyn, urządzeń i wyposażenia Wykazu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik
nr 2 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego
wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach);
2) „Kosztorys ofertowy”, z cenami jednostkowymi i wartością robót sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej w oparciu o udostępnione przez Zamawiającego Przedmiary robót. Kosztorys ofertowy powinien w jasny sposób przedstawiać podział na elementy robót i pozostawać w zgodzie z informacjami zawartymi w Harmonogramie czasowo – finansowym.
3) Harmonogram czasowo - finansowy - zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 10 do SWZ
4) Potwierdzenie wniesienia wadium - jedynie w przypadku gdy wadium wnoszone jest w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) - poprzez oryginał dokumentu dołączony do oferty w postaci elektronicznej, podpisanej przez Gwaranta lub Poręczyciela;
5) Oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SWZ;
6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2 SWZ (jeżeli dotyczy),
7) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 11.3 SWZ (jeżeli dotyczy),
8) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
9) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
Po zmianie:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik
nr 2 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego
wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach);
2) „Kosztorys ofertowy”, z cenami jednostkowymi i wartością robót sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej w oparciu o udostępnione przez Zamawiającego Przedmiary robót. Kosztorys ofertowy powinien w jasny sposób przedstawiać podział na elementy robót i pozostawać w zgodzie z informacjami zawartymi w Harmonogramie czasowo – finansowym.
3) Harmonogram czasowo - finansowy - zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 10 do SWZ
4) Potwierdzenie wniesienia wadium - jedynie w przypadku gdy wadium wnoszone jest w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) - poprzez oryginał dokumentu dołączony do oferty w postaci elektronicznej, podpisanej przez Gwaranta lub Poręczyciela;
5) Oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SWZ;
6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2 SWZ (jeżeli dotyczy),
7) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 11.3 SWZ (jeżeli dotyczy),
8) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
9) Przedmiotowe środki dowodowe – Na potwierdzenie spełnienia wymagań
dotyczących parametrów technicznych tj. Wykaz maszyn, urządzeń i
wyposażenia jakich użyje Wykonawca do realizacji zamówienia zgodnie
z załącznikiem nr 12 do SWZ.
10) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-09-25 10:00
Po zmianie:
2024-09-30 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-09-25 11:00
Po zmianie:
2024-09-30 12:30
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI DYDNIA
więcej: przetargi DYDNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Dostawa energii cieplnej dla Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo na rok 2025
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i jednostek podległych SPZOZ w Myszkowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.