Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00483473/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP PALIW CIEKŁYCH DO POJAZDÓW I MASZYN GMINNEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W NOWEJ WSI LĘBORSKIEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 77073127900000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młynarska 10
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś Lęborska
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-351
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598612264 598612295
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzuknwl@nwl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gzuknwl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP PALIW CIEKŁYCH DO POJAZDÓW I MASZYN GMINNEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W NOWEJ WSI LĘBORSKIEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b1c2773-76ca-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024558/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup paliw ciekłych do pojazdów i maszyn Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483473
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GWŚiZP 341.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 193908,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych do pojazdów i maszyn Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej, w tym:
1.1. oleju napędowego ON w ilości ok. 26 000 litrów,
1.2. benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości ok. 2 000 litrów.
2. Jeżeli stacja paliw sprzedaje kilka rodzajów danego paliwa (np. olej napędowy w dwóch rodzajach, po różnych cenach, które mogą wynikać z zastosowania dodatków do paliwa), to do kalkulacji należy przyjąć cenę niższego.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup paliwa w ilościach szacunkowych, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu paliwa w ilościach odbiegających od podanej szacunkowej ilości, tj. zmniejszenia lub zwiększenia jego ilości w okresie realizacji umowy w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
4. Oferowane paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015r., poz. 1680) oraz w Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2020r., poz. 727).
5. Oferowane produkty paliwowe muszą spełniać normy PN-EN228: 2013-04 (Paliwa do pojazdów samochodowych. Benzyna bezołowiowa. Wymagania i metody badań), PN-EN 590:2013-12 (Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań) lub równoważne.
6. Zamawiający wymaga, aby miejscem realizacji zamówienia była stacja położona w odległości nie większej niż 6 km od siedziby Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej, zapewniająca możliwość tankowania paliwa (ON, Pb 95) z dystrybutora we wszystkie dni tygodnia w godzinach 7:00- 19:00.
7. Tankowania będą się odbywały bezpośrednio do pojazdów służbowych Zamawiającego lub do kanistrów.
8. Odbiór paliw będzie obywał się stosownie do potrzeb Zamawiającego a każdorazowy pobór paliwa będzie odnotowywany na dokumencie WZ, wystawianym bezpośrednio po zatankowaniu pojazdu zawierającym numer rejestracyjny pojazdu, nazwisko kierowcy, datę i godzinę tankowania, ilość, rodzaj i cenę paliwa, kwitowanym przez osobę uprawnioną do odbioru paliwa.
9. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego okaże certyfikat jakości paliwa oraz dokument określający źródło paliwa.
10. Zamawiający nie przewiduje użycia kart paliwowych.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu akcesoriów do pojazdów (żarówki, płyny itp.).
12. Płatność za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT, w okresach: 1 raz w tygodniu, zawierającej w treści wykaz wystawionych dokumentów WZ oraz odpowiednio: datę i godzinę tankowania, nazwisko i imię kierowcy, numer rejestracyjny pojazdu, rodzaj i ilość pobranego paliw, cenę paliwa.
13. Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów oraz nazwisk i imion kierowców uprawnionych do tankowania paliwa, Zamawiający przekaże Wykonawcy na etapie podpisywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132000-3 - Benzyna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. "Myszkowski" Marek Myszkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770903071
7.3.3) Ulica: ul. Pionierów 19
7.3.4) Miejscowość: Lębork
7.3.5) Kod pocztowy: 84-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. "MYSZKOWSKI" Marek Myszkowski
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. "MYSZKOWSKI" Marek Myszkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-23 do 2023-12-31INNE PRZETARGI NOWA WIEŚ LĘBORSKA
- Wykonanie dokumentacji projektowej zmiany sposobu użytkowania fragmentu parteru na przedszkole w Gminnym Obiekcie Kulturalno-Oświatowym w Janowicach.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy działek w m. Leśnice
więcej: przetargi NOWA WIEŚ LĘBORSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o. w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75 na rok 2025
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Sukcesywne dostaw paliw ciekłych i płynu AdBlue na potrzeby Gminy Porąbka
- Sukcesywna dostawa paliw - benzyny bezołowiowej w ilości 9 000 litrów oraz oleju napędowego w ilości 25 000 litrów
więcej: Benzyna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.