Og³oszenie z dnia 2024-09-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00576091/01 - Wynik z dnia 2024-11-04
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli do Szko³y Podstawowej w Brojcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA W BROJCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000697337
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. D³uga 19
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brojce
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-304
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.7.) Numer telefonu: 913861116
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.brojce@brojce.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://spbrojce.szkolnastrona.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli do Szko³y Podstawowej w Brojcach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-35c9c838-8790-4252-895d-cbd32aafeaae
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00514014
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00460518/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa mebli do Szko³y Podstawowej w Brojcach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Realizacja zamówienia jest wspó³finansowana przez UE w ramach FEPZ lata 2021-2027, Priorytet VI: a) w Czê¶ci 1 - Dzia³anie 6.8 Wsparcie na rzecz wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem (z wy³±czeniem infrastruktury) pn. "RÓWNY START - WIÊKSZE MO¯LIWO¦CI" - Gmina Brojce; b) w Czê¶ci 2 - Dzia³anie 6.9 Edukacja ogólna, pn. „Zielona i cyfrowa Szko³a Podstawowa - rozwój edukacji w Gminie Brojce”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/brojce3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/brojce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Opisane w Czê¶ci XIII i XIV SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujê, i¿:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa w Brojcach, ul. D³uga 19, 72-304 Brojce.
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Szko³y Podstawowej w Brojcach mo¿liwy jest pod adresem email: iod@it-serwis.com.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji procesu nauczania na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, lub Art. 9 ust. 2 lit. a, b, - ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pana/Pani danych osobowych bêd± mog³y byæ placówki o¶wiatowe, kuratorium, s³u¿ba zdrowia, O¶rodki Pomocy Spo³ecznej, Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie, Poradnie Psychologiczno-Pedagogiczne, Policja, Stra¿ Miejska, s±d.
5) Pana/Pani dane osobowe przechowywane bêd± przez okres przewidziany wg Rzeczowego Wykazy Akt.
6) posiada Pani/Pan prawo do: ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie.
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8) podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora bêdzie skutkowaæ brakiem mo¿liwo¶ci podjêcia dzia³añ w celu zatrudnienia lub wype³nienia obowi±zku edukacyjnego.
9) Pana/Pani dane nie bêd± poddane zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji (profilowaniu).
10) Administrator nie planuje dalej przetwarzaæ danych osobowych w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane.
11) Pani/Pana dane nie bêd± przekazane odbiorcy w pañstwie trzecim lub organizacji miêdzynarodowej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP.271.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli do Oddzia³u Przedszkolnego, ul. D³uga 19 72-304 Brojce zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, w zwi±zku z realizacj± projektu wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± w ramach FEPZ lata 2021-2027, Priorytet VI, Dzia³anie 6.8 Wsparcie na rzecz wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem (z wy³±czeniem infrastruktury), pn. "RÓWNY START - WIÊKSZE MO¯LIWO¦CI" - Gmina Brojce.
Dostarczone meble musz± zostaæ zamontowane w miejscu dostawy i we wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeniach (budynek szko³y jest trójkondygnacyjny – zawiera piwnicê, parter i 1 piêtro). Wykonawca winien dostarczyæ meble gotowe do z³o¿enia lub po³±czenia w przypadku mebli sk³adaj±cych siê z wiêkszej liczby komponentów. Wykonawca odpowiedzialny bêdzie za uprz±tniêcie miejsca instalacji/monta¿u mebli i wyposa¿enia, zabranie z miejsca dostawy wszystkich opakowañ ochronnych, elementów zabezpieczaj±cych, monta¿owych i ¶rodków transportu.
Dostarczone meble musz± spe³niaæ wymogi wskazane w Rozporz±dzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w sprawie bezpieczeñstwa i higieny w publicznych i niepublicznych szko³ach i placówkach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1604 ze zm.) oraz byæ zgodne z polskimi normalni, szczególnie z norm± nr PN-EN 1729-1:2007.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i sto³y
39141300-5 - Szafy
37520000-9 - Zabawki
39113000-7 - Ró¿ne siedziska i krzes³a
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 20%;
3) Termin dostawy (T) – waga kryterium 20%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli do Szko³y Podstawowej w Brojcach, ul. D³uga 19 72-304 Brojce zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, w zwi±zku z realizacj± projektu wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± w ramach FEPZ lata 2021-2027, Priorytet VI, Dzia³anie 6.9 Edukacja ogólna, pn. „Zielona i cyfrowa Szko³a Podstawowa - rozwój edukacji w Gminie Brojce”.
Dostarczone meble musz± zostaæ zamontowane w miejscu dostawy i we wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeniach (budynek szko³y jest trójkondygnacyjny – zawiera piwnicê, parter i 1 piêtro). Wykonawca winien dostarczyæ meble gotowe do z³o¿enia lub po³±czenia w przypadku mebli sk³adaj±cych siê z wiêkszej liczby komponentów. Wykonawca odpowiedzialny bêdzie za uprz±tniêcie miejsca instalacji/monta¿u mebli i wyposa¿enia, zabranie z miejsca dostawy wszystkich opakowañ ochronnych, elementów zabezpieczaj±cych, monta¿owych i ¶rodków transportu.
Dostarczone meble musz± spe³niaæ wymogi wskazane w Rozporz±dzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w sprawie bezpieczeñstwa i higieny w publicznych i niepublicznych szko³ach i placówkach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1604 ze zm.) oraz byæ zgodne z polskimi normalni, szczególnie z norm± nr PN-EN 1729-1:2007.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i sto³y
39141300-5 - Szafy
37520000-9 - Zabawki
39113000-7 - Ró¿ne siedziska i krzes³a
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 20%;
3) Termin dostawy (T) – waga kryterium 20%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Dla Czê¶ci 1 i 2 warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca przeka¿e ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia w wysoko¶ci co najmniej 50.000,00 z³.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa powy¿ej, Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu lub kryterium selekcji dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) Ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia w wysoko¶ci co najmniej 50.000,00 z³.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-02 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/brojce
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-02 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-01
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów, pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szko³a marzeñ"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposa¿enia do Urzêdu Gminy w Studzienicach"
- Dostawa wyposa¿enia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestêpczo¶ci Zarz±d w Szczecinie
- Dostawê mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postêpowanie.
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposa¿enie/wyposa¿enie stanowisk pracy - Czê¶æ nr 1. Ilo¶æ zadañ: 8
- Dostawa i monta¿ mebli w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
wiêcej: Zabawki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.