Og³oszenie z dnia 2024-11-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00514014/01 - Og³oszenie z dnia 2024-09-24
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa mebli do Szko³y Podstawowej w Brojcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA W BROJCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000697337
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. D³uga 19
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brojce
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-304
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.7.) Numer telefonu: 913861116
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.brojce@brojce.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://spbrojce.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/brojce1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli do Szko³y Podstawowej w Brojcach2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-35c9c838-8790-4252-895d-cbd32aafeaae
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00576091
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00460518/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa mebli do Szko³y Podstawowej w Brojcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Realizacja zamówienia jest wspó³finansowana przez UE w ramach FEPZ lata 2021-2027, Priorytet VI: a) w Czê¶ci 1 - Dzia³anie 6.8 Wsparcie na rzecz wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem (z wy³±czeniem infrastruktury) pn. "RÓWNY START - WIÊKSZE MO¯LIWO¦CI" - Gmina Brojce; b) w Czê¶ci 2 - Dzia³anie 6.9 Edukacja ogólna, pn. „Zielona i cyfrowa Szko³a Podstawowa - rozwój edukacji w Gminie Brojce”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00514014
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.271.3.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli do Oddzia³u Przedszkolnego, ul. D³uga 19 72-304 Brojce zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, w zwi±zku z realizacj± projektu wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± w ramach FEPZ lata 2021-2027, Priorytet VI, Dzia³anie 6.8 Wsparcie na rzecz wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem (z wy³±czeniem infrastruktury), pn. "RÓWNY START - WIÊKSZE MO¯LIWO¦CI" - Gmina Brojce.Dostarczone meble musz± zostaæ zamontowane w miejscu dostawy i we wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeniach (budynek szko³y jest trójkondygnacyjny – zawiera piwnicê, parter i 1 piêtro). Wykonawca winien dostarczyæ meble gotowe do z³o¿enia lub po³±czenia w przypadku mebli sk³adaj±cych siê z wiêkszej liczby komponentów. Wykonawca odpowiedzialny bêdzie za uprz±tniêcie miejsca instalacji/monta¿u mebli i wyposa¿enia, zabranie z miejsca dostawy wszystkich opakowañ ochronnych, elementów zabezpieczaj±cych, monta¿owych i ¶rodków transportu.
Dostarczone meble musz± spe³niaæ wymogi wskazane w Rozporz±dzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w sprawie bezpieczeñstwa i higieny w publicznych i niepublicznych szko³ach i placówkach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1604 ze zm.) oraz byæ zgodne z polskimi normalni, szczególnie z norm± nr PN-EN 1729-1:2007.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i sto³y
39141300-5 - Szafy
37520000-9 - Zabawki
39113000-7 - Ró¿ne siedziska i krzes³a
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 89083,98 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli do Szko³y Podstawowej w Brojcach, ul. D³uga 19 72-304 Brojce zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, w zwi±zku z realizacj± projektu wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± w ramach FEPZ lata 2021-2027, Priorytet VI, Dzia³anie 6.9 Edukacja ogólna, pn. „Zielona i cyfrowa Szko³a Podstawowa - rozwój edukacji w Gminie Brojce”.Dostarczone meble musz± zostaæ zamontowane w miejscu dostawy i we wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeniach (budynek szko³y jest trójkondygnacyjny – zawiera piwnicê, parter i 1 piêtro). Wykonawca winien dostarczyæ meble gotowe do z³o¿enia lub po³±czenia w przypadku mebli sk³adaj±cych siê z wiêkszej liczby komponentów. Wykonawca odpowiedzialny bêdzie za uprz±tniêcie miejsca instalacji/monta¿u mebli i wyposa¿enia, zabranie z miejsca dostawy wszystkich opakowañ ochronnych, elementów zabezpieczaj±cych, monta¿owych i ¶rodków transportu.
Dostarczone meble musz± spe³niaæ wymogi wskazane w Rozporz±dzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w sprawie bezpieczeñstwa i higieny w publicznych i niepublicznych szko³ach i placówkach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1604 ze zm.) oraz byæ zgodne z polskimi normalni, szczególnie z norm± nr PN-EN 1729-1:2007.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i sto³y
39141300-5 - Szafy
37520000-9 - Zabawki
39113000-7 - Ró¿ne siedziska i krzes³a
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 94999,05 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 61856,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 321043,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61856,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cesar Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732950985
7.3.3) Ulica: D±browskiego 55/3
7.3.4) Miejscowo¶æ: Czêstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 61856,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 51288,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 125319,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51288,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szko³a Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378
7.3.3) Ulica: POW 25
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 51288,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BROJCE
wiêcej: przetargi BROJCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup doposa¿enia dla szkó³ objêtych wsparciem w ramach projektu pn.: Rozwój kompetencji i umiejêtno¶ci paszportem do lepszej przysz³o¶ci
- Zakup i dostawa wraz z monta¿em, doposa¿enia dla Gminnego Przedszkola w Gromadce i Gminnego Przedszkola nr 2 w Modle z podzia³em na 3 (trzy) czê¶ci
- Dostawa wyposa¿enia Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Pu³awach
- "Zakup wyposa¿enia do miejsc wychowania przedszkolnego dzieci w oddzia³ach przedszkolnych w SP w Granicach w ramach projektu: "Przedszkole równych szans "
- Dostawa krzese³ biurowych dla Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Ma³opolskiego
- Wyposa¿enie pracowni OZE w ramach projektu "Poprawa jako¶ci infrastruktury edukacji zawodowej w Mie¶cie Konin celem dostosowania do potrzeb regionalnego rynku pracy"
wiêcej: Zabawki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.