Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00505989/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00514930/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-27
- 2023/BZP 00519435/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-28
- 2023/BZP 00524230/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-30
- 2023/BZP 00540527/01 - Wynik z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Konserwacja, eksploatacja i utrzymanie bieżące w stałej sprawności technicznej sygnalizacji świetlnej i aktywnych przejść dla pieszych na terenie miasta Świnoujście w latach 2024 – 2026”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.4.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.4.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.4.7.) Numer telefonu: (91) 321 24 25
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514071
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00505989
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1 Cena oferty brutto ( C) - 60 %
1.2 Termin usuwania zakłóceń w pracy sygnalizatorów (T1) - 20 %
1.3 Termin wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED (T2) - 20 %
2. Punkty będą przyznawane dla każdej części osobno wg następujących zasad:
1) cena (C) – 60 %
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najniższa cena ofertowa brutto
C = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x 60 %
cena ofertowa brutto w ofercie ocenianej
2) termin usuwania zakłóceń w pracy sygnalizatorów (T1) – 20 %
Sposób przyznania punktów w kryterium „termin usuwania zakłóceń w pracy sygnalizatorów”:
liczba punktów przyznana badanej ofercie za
termin usuwania zakłóceń w pracy sygnalizatorów
T1 = ------------------------------------------------------------------x 100 pkt x 20 %
maksymalna liczba punktów za ocenę terminu usuwania zakłóceń
w pracy sygnalizatorów
Ocena punktowa w kryterium „termin usuwania zakłóceń w pracy sygnalizatorów” (T1) w badanej ofercie dokonana zostanie na podstawie przyznanych punktów wg poniższego kryterium:
10 pkt. – gdy termin usuwania zakłóceń w pracy sygnalizatorów zostanie przez wykonawcę określony w ofercie na 6 godzin,
3 pkt. – gdy termin usuwania zakłóceń w pracy sygnalizatorów zostanie przez wykonawcę określony w ofercie na 12 godzin,
1 pkt – gdy termin usuwania zakłóceń w pracy sygnalizatorów zostanie przez wykonawcę określony w ofercie na 24 godziny.
UWAGA: termin usuwania zakłóceń w pracy sygnalizatorów musi być określony przez wykonawcę w ofercie, jako jedna z wartości: 6, 12 lub 24 godz.
Jeżeli Wykonawca nie określi w ofercie terminu usuwania zakłóceń w pracy sygnalizatorów, Zamawiający przyjmie, że podał termin maksymalny, tj. 24 godziny i przyzna Wykonawcy 1 pkt.
W przypadku podania przez Wykonawcę w ofercie czasu dłuższego niż określony przez Zamawiającego limit czasu (24 godziny) Zamawiający przyjmie, że oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia, w efekcie czego oferta zostanie odrzucona.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, opis kryterium 1.3 Termin wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED (T2) zawarto w SEKCJI IX – POZOSTAŁE INFORMACJE ogłoszenia oraz w Rozdziale XV pkt. 2 SWZ.
Po zmianie:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1 Cena oferty brutto ( C) - 60 %
1.2 Termin usuwania zakłóceń w pracy sygnalizatorów (T1) - 20 %
1.3 Termin wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED (T2) - 20 %
2. Punkty będą przyznawane dla każdej części osobno wg następujących zasad:
1) cena (C) – 60 %
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najniższa cena ofertowa brutto
C = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x 60 %
cena ofertowa brutto w ofercie ocenianej
2) termin usuwania zakłóceń w pracy sygnalizatorów (T1) – 20 %
Sposób przyznania punktów w kryterium „termin usuwania zakłóceń w pracy sygnalizatorów”:
Ocena punktowa w kryterium „termin usuwania zakłóceń w pracy sygnalizatorów” (T1) w badanej ofercie dokonana zostanie na podstawie przyznanych punktów wg poniższego kryterium:
20 pkt. – gdy termin usuwania zakłóceń w pracy sygnalizatorów zostanie przez wykonawcę określony w ofercie na 6 godzin,
6 pkt. – gdy termin usuwania zakłóceń w pracy sygnalizatorów zostanie przez wykonawcę określony w ofercie na 12 godzin,
2 pkt – gdy termin usuwania zakłóceń w pracy sygnalizatorów zostanie przez wykonawcę określony w ofercie na 24 godziny.
UWAGA: termin usuwania zakłóceń w pracy sygnalizatorów musi być określony przez wykonawcę w ofercie, jako jedna z wartości: 6, 12 lub 24 godz.
Jeżeli Wykonawca nie określi w ofercie terminu usuwania zakłóceń w pracy sygnalizatorów, Zamawiający przyjmie, że podał termin maksymalny, tj. 24 godziny i przyzna Wykonawcy 2 pkt.
W przypadku podania przez Wykonawcę w ofercie czasu dłuższego niż określony przez Zamawiającego limit czasu (24 godziny) Zamawiający przyjmie, że oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia, w efekcie czego oferta zostanie odrzucona.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, opis kryterium 1.3 Termin wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED (T2) zawarto w SEKCJI IX – POZOSTAŁE INFORMACJE ogłoszenia oraz w Rozdziale XV pkt. 2 SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
CD. Kryterium:
3) termin wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED (T2) – 20 %
Sposób przyznania punktów w kryterium „termin wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED”:
liczba punktów przyznana badanej ofercie za termin wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED
T2 = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 20 %
maksymalna liczba punktów za ocenę terminu wymiany, niesprawnych
lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED
Ocena punktowa w kryterium „termin wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED” (T2) w badanej ofercie dokonana zostanie na podstawie przyznanych punktów wg poniższego kryterium:
10 pkt. – gdy termin wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED zostanie przez wykonawcę określony w ofercie na 6 godzin,
3 pkt. – gdy termin wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED zostanie przez wykonawcę określony w ofercie na 12 godzin,
1 pkt – gdy termin wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED zostanie przez wykonawcę określony w ofercie na 24 godziny.
UWAGA: termin wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED musi być określony przez wykonawcę w ofercie, jako jedna z wartości: 6, 12 lub 24 godz.
Jeżeli Wykonawca nie określi w ofercie terminu wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED Zamawiający przyjmie, że podał termin maksymalny, tj. 24 godziny i przyzna Wykonawcy 1 pkt.
W przypadku podania przez Wykonawcę w ofercie czasu dłuższego niż określony przez Zamawiającego limit czasu (24 godziny) Zamawiający przyjmie, że oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia, w efekcie czego oferta zostanie odrzucona.
3. Całkowita liczba punktów, jaka zostanie przyznana ofercie, zostanie obliczona wg wzoru
S = C + T1 + T2
gdzie:
S – całkowita liczba punktów przyznana ofercie,
C – punkty uzyskane z kryterium ceny (60%),
T1 – termin usuwania zakłóceń w pracy sygnalizatorów (20%),
T2 – termin wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED (20%)
Po zmianie:
CD. Kryterium:
3) termin wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED (T2) – 20 %
Sposób przyznania punktów w kryterium „termin wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED”:
Ocena punktowa w kryterium „termin wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED” (T2) w badanej ofercie dokonana zostanie na podstawie przyznanych punktów wg poniższego kryterium:
20 pkt. – gdy termin wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED zostanie przez wykonawcę określony w ofercie na 6 godzin,
6 pkt. – gdy termin wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED zostanie przez wykonawcę określony w ofercie na 12 godzin,
2 pkt – gdy termin wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED zostanie przez wykonawcę określony w ofercie na 24 godziny.
UWAGA: termin wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED musi być określony przez wykonawcę w ofercie, jako jedna z wartości: 6, 12 lub 24 godz.
Jeżeli Wykonawca nie określi w ofercie terminu wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED Zamawiający przyjmie, że podał termin maksymalny, tj. 24 godziny i przyzna Wykonawcy 2 pkt.
W przypadku podania przez Wykonawcę w ofercie czasu dłuższego niż określony przez Zamawiającego limit czasu (24 godziny) Zamawiający przyjmie, że oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia, w efekcie czego oferta zostanie odrzucona.
3. Całkowita liczba punktów, jaka zostanie przyznana ofercie, zostanie obliczona wg wzoru
S = C + T1 + T2
gdzie:
S – całkowita liczba punktów przyznana ofercie,
C – punkty uzyskane z kryterium ceny (60%),
T1 – termin usuwania zakłóceń w pracy sygnalizatorów (20%),
T2 – termin wymiany, niesprawnych lub działających w sposób nieprawidłowy, żarówek oraz wkładów LED (20%)
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Świadczenie usługi pogotowia technicznego w zakresie w zakresie utrzymania w sprawności technicznej oraz usuwania awarii systemów hydrauliki siłowej na jednostkach pływających Bielik I - IV.
- Naprawa przepompowni P1 i P2 w K-4370 w Świnoujściu
- Zadanie 3: Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych na potrzeby p.poż. klatki schodowej B
- Zadanie 3b: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji ścian na budynku łącznika w osi 5/D-A' oraz budynku obejmującego kuchnię i stołówkę w osiach A'/5-10, 10/A'-G', G'/1-10
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa wraz z montażem, konfiguracją i uruchomieniem sprzętu komputerowego wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury w ramach projektu "Kariera Inżyniera"
- Utworzenie zielonej przestrzeni publicznej w miejscowości Rzeczyca wraz z niezbędną infrastrukturą
- Przebudowa wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych lokali mieszkalnych z przeznaczeniem na mieszkania wspomagane.
- Remont ciągów komunikacyjnych, montaż systemu oddymiania, systemu awaryjnego oświetlenia, autonomicznych czujek dymu oraz remont wyłącznika p.poż. w budynku ZSCKR w Chrobrzu
- "Remont i aranżacja pomieszczeń biurowych wraz z wyposażeniem stanowiących lokal użytkowy usytuowany w Tarnowie przy ul. Granicznej 8A dla Tarnowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego"
- Rozbudowa monitoringu wizyjnego wraz ze stworz nowego syst raport. itp. oraz zakup, dost. i montaż tablic peron wraz z usł. dod. dla Dworca autobus Poznań Główny przy ul. Matyi 2 w Pozn w podz na 2 cz
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.