eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzychódPEŁNIENIE CZYNNOŚCI OCHRONY MIENIA ZLECENIODAWCY NA TERENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIĘDZYCHODZIE PRZY ULICY SZPITALNEJ 10 -postępowanie powtórzone



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PEŁNIENIE CZYNNOŚCI OCHRONY MIENIA ZLECENIODAWCY NA TERENIE
SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIĘDZYCHODZIE PRZY ULICY SZPITALNEJ 10
-postępowanie powtórzone

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 10

1.5.2.) Miejscowość: Międzychód

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@spzoz-miedzychod.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-miedzychod.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/917268

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PEŁNIENIE CZYNNOŚCI OCHRONY MIENIA ZLECENIODAWCY NA TERENIE
SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIĘDZYCHODZIE PRZY ULICY SZPITALNEJ 10
-postępowanie powtórzone

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c81fdde0-fd70-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051484/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa ochrony osób i mienia (portier, telefonista) - postępowanie powtórzone

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291594

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG/ZP-09/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ienia
Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie czynności ochrony mienia zleceniodawcy na terenie Samodzielnego Publicznego
Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie przy ulicy Szpitalnej 10
Dla realizacji zadania ochrony Obiektu Szpitala, Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a) Ochrony mienia, czyli działań zmierzających do zapobieżenia przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także
przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na
teren chroniony,
b) Właściwego oznakowania chronionego obiektu,
c) Przygotowania procedury regulującej sposób wykonywania ochrony,
d) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia Pracowników Ochrony w zakresie przepisów o ochronie osób i mienia, w
tym obowiązków i uprawnień Pracownika Ochrony.
e) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia Pracowników Ochrony w zakresie ochrony tajemnicy służbowej.
Wykonawca oraz skierowani przez niego do realizacji zadań określonych niniejszą umową Pracownicy Ochrony
odpowiadają solidarnie za ujawnienie osobom nieuprawnionym wszelkich wiadomości, jakie uzyskali w trakcie pełnienia
czynności związanych z ochroną Obiektu.
f) Obsługa szpitalnej centrali telefonicznej, polegającej na odbieraniu i łączeniu rozmów z wewnętrznymi numerami
telefonicznymi szpitala.
g) Wydawanie i rejestrowanie wydawania kluczy do pomieszczeń szpitalnych,
h) Obsługa centrali sygnalizacji SAP – zgodnie z instrukcją znajdującą się w miejscu świadczenia obowiązków.
i) Zapoznanie się i przestrzeganie wewnętrznych procedur szpitalnych,
j) Wykonywanie poleceń Zamawiającego, (poleceń niewymagających specjalnych uprawnień) np. odśnieżanie wejściowych do portierni, włączanie i wyłączanie światła w obrębie miejsca pracy itp.
k) Zapewnienia minimum dwukrotnego obchodu budynków szpitala (łącznie z terenem zewnętrznym obiektów tj. wzdłuż
ulicy Szpitalnej i Daszyńskiego).
l) Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia na obiekt pracowników zapewniających komunikację w języku polskim.
Na jednej zmianie zatrudniony będzie 1 Pracownik Ochrony.
Wykonawca będzie realizował ochronę na polecenie Zamawiającego:
a) w dni robocze w godzinach od 15.00 do godz. 7.00 rana dnia następnego,
b) w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00 w sytuacjach awaryjnych,
c) w soboty, niedziele, święta i dni wolne od pracy od godz. 7.00 do 7.00 rana dnia następnego
d) zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin realizacji przedmiotu umowy w trakcie jej realizacji,
w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej
umowy.
Zamawiający jest zobowiązany zgłosić potrzebę wyznaczenia dodatkowego Pracownika Ochrony drogą elektroniczną,
faksową lub telefoniczną co najmniej z 24h wyprzedzeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta niepodlegająca odrzuceniu przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248676,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248676,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.