eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinIV - Renowacja placu zabaw dla małych dzieci - Osiedle Głębokie przy ul. Pogodnej w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2022-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
IV - Renowacja placu zabaw dla małych dzieci - Osiedle Głębokie przy ul. Pogodnej w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 48 57 141

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.szuba@zuk.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

IV - Renowacja placu zabaw dla małych dzieci - Osiedle Głębokie przy ul. Pogodnej w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62f5ffff-291e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017930/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Place zabaw Głębokie - Pilchowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327597/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: C/41/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 157806,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia – opisany w załącznikach nr 5 i 6 do SWZ - obejmuje między innymi:
1) przesadzenie krzewów,
2) cięcia sanitarne,
3) zachowanie części urządzeń placu zabaw,
4) zachowanie części elementów małej architektury,
5) rozbiórkę fragmentu ogrodzenia z siatki wraz z furtkami,
6) rozbiórkę urządzeń placu zabaw,
7) demontaż elementów małej architektury,
8) przeniesienie urządzeń placu zabaw,
9) ukształtowanie terenu,
10) montaż ogrodzenia wraz z furtkami,
11) budowę nawierzchni bezpiecznej z piasku,
12) montaż urządzeń placu zabaw,
13) montaż elementów małej architektury,
14) wykonanie trawnika, w tym wykonanie pierwszego koszenia trawy (do dnia odbioru robót - pielęgnacja trawnika leży po stronie Wykonawcy).
2. Wykonawca zobowiązany będzie – na własny koszt i we własnym zakresie – również m. in. do:
1) zapewnienia nadzoru technicznego,
2) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjno-kartograficznej kartograficznej (prace geodezyjne i kartograficzne należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Biuro Geodety Miasta. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia geodezyjnej obsługi zadania oraz wykonania powykonawczej dokumentacji geodezyjnej zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi prowadzenia prac geodezyjnych - dotyczących założenia bazy danych GESUT i BDOT 500 na terenie miasta Szczecin w 2016 roku oraz prowadzenia części cyfrowego systemu państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w systemie SIP GEO-INFO 7),
3) organizacji ruchu na czas budowy wraz z opracowaniem dokumentacji i niezbędnymi uzgodnieniami i zajęciem pasa drogowego łącznie z naliczonymi opłatami, oznakowaniem oraz przywróceniem oznakowania pierwotnego, jeśli zajdzie taka potrzeba,
4) właściwego zabezpieczenia drzew i krzewów podczas prowadzenia prac oraz zabezpieczenia układu korzeniowego drzew zgodnie z Projektem ochrony zieleni w procesie inwestycyjnym,
5) przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych – uzyskania zgody Zamawiającego – osoby sprawującej nadzór dendrologiczny – na rozpoczęcie prac ziemnych, rozbiórkowych i budowlanych wraz z uzyskaniem potwierdzenia właściwego oznakowania stref ochrony drzew/krzewów oraz uzgodnienia organizacji placu budowy i wykonania zabezpieczenia drzew i krzewów oraz prawidłowego oznakowania zgodnie z Projektem ochrony zieleni w procesie inwestycyjnym,
6) przed przystąpieniem do wykonania cięć sanitarnych i technicznych – dokonania przeglądu drzew pod kątem obecności czynnych ptasich gniazd; w trwającym okresie lęgowym (od 1 marca do 15 października) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania ekspertyzy ornitologicznej przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia w tym zakresie. W przypadku stwierdzenia obecności ptasich gniazd, konieczne będzie wstrzymanie cięć drzew i krzewów do zakończenia okresu ochronnego ptaków w okresie lęgowym. W takim przypadku ten zakres prac zostanie wstrzymany do czasu ustania kolizji lub wyłączony z zakresu przedmiotu zamówienia,
7) zabezpieczenia istniejących sieci i obiektów w rejonie prowadzonych prac oraz współpraca z właścicielami sieci, w tym między innymi: ZDiTM, ENEA, ZWiK, Orange Polska S.A.,
8) właściwego ogrodzenia i zabezpieczenia placu budowy,
9) utrzymania porządku przy wyjeździe z placu budowy na drogi publiczne i w obrębie prowadzonych prac,
10) zorganizowania placu budowy i zaplecza socjalnego wraz z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego,
11) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót, naprawy uszkodzeń powstałych podczas prowadzenia prac,
12) uporządkowania terenu po zakończeniu prac, w tym usunięcie szkód powstałych podczas wykonywania prac,
13) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót, określonych przepisami p.poż. i bhp oraz przepisami dot. ochrony środowiska, w tym przeszkolenia pracowników,
14) opracowania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
15) oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym wykonania i umieszczenia tablicy informacyjnej w widocznym miejscu,
16) powiadomienia wszystkich zainteresowanych, wskazanych w projekcie, o rozpoczęciu prac, w tym m. in. ZDiTM, ENEA, ZWiK, Orange Polska S.A.,
17) zagospodarowania we własnym zakresie materiałów z rozbiórki (składowanie, wywóz, opłaty, itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym sposobu ich ewentualnego zagospodarowania (przewóz we wskazane miejsce wraz z załadunkiem i rozładunkiem),
18) poniesienia całkowitej odpowiedzialności za szkody spowodowane działalnością wynikłą z realizacji przedmiotowych prac, powstałe u Zamawiającego i osób trzecich,
19) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu niezbędnych badań laboratoryjnych,
np.: kruszywa, betonu, stali, itd. oraz certyfikatów, atestów, aprobat technicznych itp. na wbudowane materiały (w języku polskim),
20) prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z ustawą o odpadach; Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokument z utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórek,
21) wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obsługi, kartami katalogowymi, badaniami podłoża, zagęszczenia gruntu, atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, itp. w języku polskim – w 2 egz. (w tym wersja elektroniczna na nośniku elektronicznym np. CD),
22) wykonania geodezji powykonawczej w formie szkiców geodezyjnych powykonawczych z oznakowaniem lokalizacji urządzeń zabawowych, małej architektury oraz stref bezpieczeństwa,
23) sporządzenia i przekazania dokumentacji powykonawczej wynikającej zarządzenia nr 140/21 Prezydenta Miasta Szczecin z dnia 23 marca 2021 r. w sprawie Standardów utrzymania, ochrony i rozwoju terenów zieleni Miasta Szczecin oraz obowiązków służących ich wdrożeniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 – załącznika nr 13
do obowiązków – w formie papierowej i elektronicznej na nośniku CD (w postaci plików pdf i edytowalnych).
3. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu własnych materiałów (fabrycznie nowych), wyłącznie o jakości odpowiadającej normom zawartym w dokumentacji projektowej, na które dostarczy Zamawiającemu atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub świadectwa dopuszczenia do stosowania (w języku polskim).
4. Zamawiający zobowiązany będzie:
1) przekazać protokolarnie Wykonawcy plac budowy w terminie nie dłuższym niż
10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy,
2) dokonać odbioru należycie wykonanych prac,
3) zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace.
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą
od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu prace, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SWZ
i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
6. Rękojmia i gwarancja:
1) Wykonawca udzieli rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres
60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót,
2) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres
60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót,
3) Warunki gwarancji zostają ustalone w załączniku nr 8 do SWZ,
4) W przypadku, gdy gwarancja producenta na zastosowane materiały, urządzenia przekracza okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę, wówczas Wykonawca przekaże Zamawiającemu – wraz z dokumentacją odbiorową - dokumenty pozwalające
na skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji producenta,
7. Zatrudnienie:
1) Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę
lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności fizyczne związane z realizacją zamówienia,
2) zatrudnienie, o którym mowa w ppkt 1 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia,
3) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (np. oświadczenie zatrudnionego pracownika, oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy
o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, poświadczoną za zgodność
z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika) osób, o których mowa w ppkt 1, zgodnie z art. 438 ust. 2 ustawy,
4) w przypadku braku zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób, o których mowa
w pkt 1 lub nie przedstawienia dowodów potwierdzających ich zatrudnienie, Wykonawcy zostanie naliczona kara umowna określona w § 8 umowy.
8. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224800,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224800,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TLS SPORT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8522620036

7.3.3) Ulica: ul. Antosiewicza 1/8

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-642

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224800,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.