Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00426042/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie pięcioletnich przeglądów ogólnobudowlanych w rejonie ADM-2 oraz ADM-4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W GORZOWIE WLKP.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003161962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wełniany Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 695741735
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgm.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9302801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie pięcioletnich przeglądów ogólnobudowlanych w rejonie ADM-2 oraz ADM-42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91072eb3-4f57-4823-b77f-2f47670b0d51
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087711/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Wykonanie 5 letnich przeglądów ogólnobudowlanych w rejonie ADM-2 oraz ADM-4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426042
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZP-002/39/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie pięcioletnich przeglądów ogólnobudowlanych budynków mieszkalnych i użytkowych oraz garaży mieszczących się w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 2. Część I – Rejon ADM-2 – wykonanie 74 szt. przeglądów 5 letnich budowlanych, z czego 68 szt. budynków mieszkalnych i 6 szt. budynków użytkowych4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 68450,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie pięcioletnich przeglądów ogólnobudowlanych budynków mieszkalnych i użytkowych oraz garaży mieszczących się w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 4. Część II – Rejon ADM-4 – wykonanie 74 szt. przeglądów 5 letnich budowlanych, z czego 46 szt. budynków mieszkalnych, 21 szt. budynków użytkowych i 7 szt. garaży gminnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 68450,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17834,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68468,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17834,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Grupa Inżynieryjna Jędrzejewski S.K.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512359051
7.3.3) Ulica: Lanciego 14/2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-792
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA GRUPA INŻYNIERYJNA JĘDRZEJEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA GRUPA INŻYNIERYJNA JĘDRZEJEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17834,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17834,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58953,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17834,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Grupa Inżynieryjna Jędrzejewski S.K.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512359051
7.3.3) Ulica: Lanciego 14/2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-792
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA GRUPA INŻYNIERYJNA JĘDRZEJEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA GRUPA INŻYNIERYJNA JĘDRZEJEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17834,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-29INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i dostawa 1 szt. samochodu osobowego segmentu D w policyjnej wersji nieoznakowanej dla KWP w Gorzowie Wlkp.
- Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Studenta nr 1 Akademii im. Jakuba z Paradyża przy ul. Piłsudskiego 9 w Gorzowie Wielkopolskim
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- Warsztaty w ramach projektu: "Zawodowcy w Gorzowie 3.0" realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 - 2027
- Dostawa pojazdu dostawczego typu furgon dla Urzędu Miasta w Gorzowie Wlkp.
- Modernizacja centralnego ogrzewania budynkach wielorodzinnych przy ul. Lipowej 23,24 w Gorzowie Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa żłobka na 75 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 przy ul. Groszowej w Zgorzelcu" - Zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego
- Usługi przygotowania cystern paliwowych, urządzeń, filtrów, nalewaków i zbiorników paliwowych do badań dozorowych (WDT).
- Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - 5 Zadań.
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Tarnobrzegu" - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych - 4 zadania.
- Na wykonanie obowiązkowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie w latach 2025-2026 nr 2
- Usługa sprawowania wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą "Przebudowa istniejącej serwerowni wraz z instalacjami wewnętrznymi w budynku Ministerstwa Przemysłu w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.