eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-Gorce"TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNO-FUNKCYJNEGO LEŚNICTWA GLINIK"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNO-FUNKCYJNEGO LEŚNICTWA GLINIK”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO WAŁBRZYCH Z SIEDZIBĄ W BOGUSZOWIE-GORCACH

1.3.) Oddział zamawiającego: NADLEŚNICTWO WAŁBRZYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890023517

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MIŁA 2

1.5.2.) Miejscowość: Boguszów-Gorce

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-372

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: walbrzych@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://walbrzych.wroclaw.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNO-FUNKCYJNEGO LEŚNICTWA GLINIK”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f5091cd-64dc-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00208896/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNO-FUNKCYJNEGO LEŚNICTWA GLINIK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439823/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.31.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku
mieszkalno-funkcyjnego Leśnictwa Glinik”, Etap II – Docieplenie ścian zewnętrznych, w tym ocieplenie poddasza, częściowa
wymiana stolarki okiennej, modernizacja instalacji c.w.u., w tym montaż pompy ciepła, modernizacja instalacji c.o., oraz
wymiana kotła grzewczego. Przewidziany jest następujący zakres prac:
Docieplenie ścian:
-oczyszczenie podłoża wraz z odgrzybieniem ścian,
-sprawdzenie nośności podłoża wraz z gruntowaniem,
-przyklejenie na powierzchni równej płyt styropianowych o grubości 12 cm,
-przyklejenie na murach i tynkach fakturowych płyt styropianowych o grubości 3 cm na ościeżach,
-zatopienie jednej warstwy siatki na ścianach i słupach oraz ościeżach;
Docieplenie poddasza:
-izolacja matami z wełny mineralnej 180 mm na sucho,
-okładziny z płyt gipsowo – kartonowych 12,5 mm na ścianach na zaprawie na paskach,
-malowanie 2-krotne farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych sufitów;
Elewacja:
-wykonanie tynków renowacyjnych jednowarstwowych o gr. 1 cm ręcznie,
-malowanie elewacji,
-wymiana okna PCW rozwieranego 1-dzielnego,
-montaż rur spustowych z gotowych elementów z blachy ocynkowanej,
-dwukrotne malowanie farbą chlorokauczukową balustrad balkonowych;
Modernizacja źródła ogrzewania:
-demontaż grzejników, podgrzewacza oraz kotła,
-wykonanie montażu modernizowanej instalacji do kotła wraz z montażem grzejników,
-montaż kotła zgazowującego drewno o mocy 20 kW wraz z laddomatem oraz buforem 800l,
-montaż pompy ciepła powietrze/woda z zasobnikiem 200l o mocy minimalnej 1,8 kW
-wykonanie wentylacji nawiewno – wywiewnej kotłowni;
Oraz inne, ewentualne prace pomocnicze, konieczne do realizacji wymienionych prac podstawowych w tym:
-prace przygotowawcze,
-organizacja placu budowy, placów składowych, zaplecza budowy i czynności dozoru,
-roboty budowlane przewidziane w ramach zadania,
-roboty wykończeniowe i porządkowe,
-dostawę materiałów i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz urządzeń koniecznych do wbudowania,
-wykonanie wszystkich pomiarów, prób i badań,
-wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych,
-usuwanie wad i usterek, w trakcie realizacji robót oraz w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady,
-dokonanie wszelkich uzgodnień, opinii, atestów i zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów,
-weryfikację dokumentacji budowy,
-ochronę i utrzymanie terenu budowy,
-utrzymanie czystości.
-sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego, tj. kompletu dokumentacji powykonawczej, zgodnie z
warunkami Umowy, zgodnie z załączonym wzorem umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246821,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246821,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budraf Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862978564

7.3.3) Ulica: Niepodległości 37A

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-303

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246821,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.