Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00514899 z dnia 2024-09-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie i wdrożenie systemu komunikacji SILP z zewnętrznym systemem FiK wraz ze wsparciem przy realizacji projektu wdrożenia nowego systemu FiK w PGL LP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473215760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sękocin Stary, ul. Leśników 21C
1.5.2.) Miejscowość: Raszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zilp.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zilp.lasy.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie i wdrożenie systemu komunikacji SILP z zewnętrznym systemem FiK wraz ze wsparciem przy realizacji projektu wdrożenia nowego systemu FiK w PGL LP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35355fe3-d9d4-4eba-b50c-2e5b91a5d8d1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00269948/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.5 "Usługi programistyczne w zakresie opracowania i wdrożenia systemu komunikacji SILP z zewnętrznym systemem F&K wraz ze wsparciem przy realizacji projektu wdrożenia nowego systemu F&K w PGL LP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444006
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 11 w związku z art. 214 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U.2023 poz. 1605 ze zm.) .
c.d. uzasadnienia znajduje się w informacjach dodatkowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.270.57.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług programistycznych w zakresie opracowania i wdrożenia systemu komunikacji SILP z zewnętrznym systemem FiK wraz ze wsparciem przy realizacji projektu wdrożenia nowego systemu FiK w PGL LP. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w podziale na zamówienie obligatoryjne (minimalne zobowiązanie Zamawiającego) oraz zamówienie fakultatywne. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w podziale na następujące Etapy.
1) Etap I.1 Obligatoryjny (minimalne zobowiązanie Zamawiającego):
Opracowanie dokumentacji projektowej i technicznej platformy integracyjnej oraz opracowanie dokumentacji analitycznej zasilenia Bilansem Otwarcia (BO) wraz z zasileniem w oparciu o projektowaną platformę integracyjną,
2) Etap I.2 Obligatoryjny (minimalne zobowiązanie Zamawiającego):
Konfiguracja środowiska Apache Kafka i realizacja prac programistycznych do zasilenia BO (Bilansu Otwarcia) oraz zasilenie danymi bilansu otwarcia,
3) Etap II.1 Obligatoryjny (minimalne zobowiązanie Zamawiającego):
Opracowanie dokumentacji analitycznej schematów „eksportu” dokumentów FK pochodzących z różnych modułów SILP wraz z ich opisem merytorycznym oraz ich implementacja w formacie Apache Avro,
4) Etap II.2 Obligatoryjny (minimalne zobowiązanie Zamawiającego):
Opracowanie dokumentacji analitycznej schematów „importu” dokumentów FK pochodzących z zewnętrznego FiK wraz z ich opisem merytorycznym oraz ich implementacja w formacie Apache Avro,
5) Etap III.1 zamówienie fakultatywne:
Przygotowanie dokumentacji technicznej, mechanizmów tworzenia środowisk testowych do przeprowadzania testów zewnętrznych modułów FiK, generatorów danych testowych, aplikacji wspomagających prowadzenie testów zgodności,
6) Etap III.2 zamówienie fakultatywne:
Wsparcie techniczne przy procesie zakupowym i wdrożeniu przez PGL LP zewnętrznego modułu FiK ograniczone do maksymalnej liczby 5 000 roboczogodzin – konfiguracje, konsultacje i rozwiązywanie problemów technicznych.
- Szczegółowy zakres prac został określony w Załączniku nr 1 do Zaproszenia - Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do Zaproszenia – Projekcie Istotnych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pro-Holding Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250010901
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LASY PAŃSTWOWE DYREKCJA GENERALNA LASÓW PAŃSTWOWYCH
jakie przetargi wygrała firma
LASY PAŃSTWOWE DYREKCJA GENERALNA LASÓW PAŃSTWOWYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7638300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego (ZILP) przeprowadza niniejsze postępowanie w
imieniu i na rzecz Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych (DGLP) będącej zamawiającym publicznym zgodnie z art. 4
ustawy Pzp.
DGLP sprawuje kontrolę nad Zaproszonym do negocjacji Wykonawcą, tj. Pro-Holding Sp. z o.o. Dyrekcja Generalna Lasów
Państwowych, posiada wszystkie udziały w Pro-Holding sp. z o.o., ma prawo do decydowania o składzie personalnym
organów spółki i posiada wpływ na cele strategiczne, decyzje podejmowane przez zarząd spółki, w tym na prowadzenie
gospodarki finansowej w spółce, zawierane transakcje handlowe, czy plany dotyczące modelu biznesowego spółki.
Przy realizacji zakupu udziałów przez DGLP określono nowy cel funkcjonowania Pro-Holding Sp. o.o. jako wykonywanie na
rzecz jednostek organizacyjnych PGL LP zamówień dotyczących celów statutowych PGL LP oraz zadań wynikających z
ustawy o lasach z dnia 28 września 1991 r. Spółka w szczególności będzie realizować zadania powierzone przez jednostki
organizacyjne PGL LP.
Z powyższej zmiany jednoznacznie wynika istotna reorganizacja działalności Wykonawcy, o której mowa w art. 214 ust. 6
ustawy Pzp, prowadząca do sytuacji, w której dane dotyczące średniego przychodu za 3 lata poprzedzające udzielenie
zamówienia są nieadekwatne.
Mając na uwadze ww. okoliczności, DGLP przekazała prognozę handlową przychodów Wykonawcy do końca roku 2025 r. Z
przeprowadzonej prognozy wynika, że przychody Pro-Holding Sp. z o.o. będą pochodzić z PGL LP w wymiarze ponad 90%
w każdym z okresów objętych prognozą. Dodatkowo ZILP otrzymał za pośrednictwem DGLP informację o przychodach
Wykonawcy Pro-Holding Sp. z o.o. od dnia 25.07.2023 r. do dnia 25.07.2024 r. Przedmiotowa informacja potwierdza, że
przychody Wykonawcy zaproszonego do udziału w postępowaniu pochodzące z PGL LP stanowiły 90,28% całości
przychodów.
Reasumując, przesłanki udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 11 lit. a i c ustawy
Pzp zostały spełnione bezpośrednio. Natomiast przesłanka wskazana w art. 214 ust. 1 pkt 11 lit. b ustawy Pzp została
spełniona zgodnie z art. 214 ust. 6 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI RASZYN
więcej: przetargi RASZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa serwisowa dla systemu laboratoryjnego wykorzystywanego w Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej, Pracowni Mikrobiologii, Banku Krwi wraz z dostawą kodów kreskowych - nr 25/TP/2025
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- "Dostawa klastra firewall - modernizacja centralnego punktu sieci"
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Troszyn - 13 obrębów
- Świadczenie opieki serwisowej systemu SIMPLE.ERP ( Producent SIMPLE S.A.) i Planowanie Pracy ( Producent NEXAR) oraz dostęp do nowych wersji
- Usługi opieki serwisowej oraz administrowania infrastrukturą informatyczną Zamawiającego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.