Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00429001/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Stobiernej”
z podziałem na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebownisko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebownisko 976
1.5.2.) Miejscowość: Trzebownisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-001
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 77 13 700
1.5.8.) Numer faksu: 17 77 13 719
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@trzebownisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzebownisko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/trzebownisko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wyposażenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Stobiernej”z podziałem na 3 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8993461d-5f61-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00515165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017054/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa wyposażenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w ramach zadania Przebudowa, rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku komunalnego na Centrum opiekuńczo-mieszkalne w Stobiernej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429001/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BR.271.1.38.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 168756,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa wyposażenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Stobiernej”I. Część 1 Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia drobnego
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia do pomieszczeń:
1) Pokój całodobowy- szafy, stoliki, pościele, krzesła, uchwyty na papier, szczotki do WC, dozowniki na mydło, kosze na śmieci
2) Gabinet kierownika, - szafy, biurko, krzesło obrotowe, stolik kawowy, fotele wypoczynkowe, kosz na śmieci
3) Pokój socjalny - krzesła, stół, kosz na śmieci, koce, ręczniki
4) Hall+ Szatnia- szafki ubraniowe, ławki, kosz
5) Łazienki- kosze, lustra, uchwyty na papier, dozowniki na mydło itp.
6) Pralnio- suszarnia: szafy, kosz na śmieci
7) Kuchnia, Jadalnia-krzesła, stoły, dozowniki płynu do dezynfekcji, ścierki kuchenne, uchwyt na papier , dozowniki na mydło
8) Strefa relaksu: krzesła obrotowe, biurka, regały na książki, sofy, stolik kawowy, pufy, fotele wypoczynkowe, kosz na śmieci
9) Pracownia plastyczno-manulna: szafy, stoły, krzesła, kosz na śmieci, dozownik na mydło
10) Pokój terapeutów: szafa, biurko, krzesło obrotowe, krzesła, stolik, kosz na śmieci
11) Sala gimnastyczna- szafa, kosz, dozownik na mydło
12) Pomieszczenie porządkowe: dozownik na mydło, mopy do sprzątania, wózek do sprzątania, miotły, szufelki
13) Pokój medyczny: krzesła, dozownik na mydło, dezynfektor , kosz na śmieci
14) Pokój wyciszeni: fotel
Dokładny opis, elementy, ilość oraz wymagania określono w pliku :Część 1- Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem do SWZ
1) w zakres zamówienia wchodzi dostawa, montaż, uruchomienie wyposażenia- zgodnie z: opisem przedmiotu zamówienia
2) Przedmiotowa dostawa musi spełniać najwyższe standardy jakościowe i estetyczne.
3) Wyposażenie ma być kompletne posiadać wszystkie niezbędne elementy – przyłącza, kable
4) Wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych.
5) Wykonawca dostarczy wyposażenie własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność do Zamawiającego.
6) Zamówienie obejmuje również rozładunek, rozpakowanie, montaż, ( okablowanie itp.) przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy, wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń i uruchomienie sprzętu.
7) Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiący Załącznik do SWZ.
8) Wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowią wymagania minimalne, Rozwiązania równoważne: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
9) Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 Pzp., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację dostawy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
10) Wykonawca przy odbiorze zamówienia dostarczy karty techniczne, instrukcje obsługi w języku polskim w spiętych segregatorach.
11) Zaoferowane wyposażenie ma być z materiałów wysokiej jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39141300-5 - Szafy
39121000-6 - Biurka i stoły
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 108586,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa wyposażenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Stobiernej”II. Cześć 2- Dostawa i montaż wyposażenia kuchni, pom. pomocniczych. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia kuchni
1) Pom. socjalne: czajnik
2) Pralno-suszarnia: pralka, suszarka, żelazko-stacja parowa, deska do prasowania
3) Kuchnia z jadalnia: garnki, dzbanki na napoje, ścierki, przybory kuchenne, waga, rozdrabniacz do warzyw, ekspres do kawy, warnik, blender, czajnik, deski do krojenia, noże, patelnie naczynia, sztućce, pojemnik na sztućce, stojak na worek na odpady, szczotka do czyszczenia robot wielofunkcyjny
4) Pomieszczenia porządkowe: odkurzacze
Dokładny opis, elementy, ilość oraz wymagania określono w pliku: Część 2 - Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem do SWZ
1) w zakres zamówienia wchodzi dostawa, montaż, uruchomienie wyposażenia- zgodnie z: opisem przedmiotu zamówienia-
2) Przedmiotowa dostawa musi spełniać najwyższe standardy jakościowe i estetyczne.
3) Wyposażenie ma być kompletne posiadać wszystkie niezbędne elementy – przyłącza, kable
4) Wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych.
5) Wykonawca dostarczy wyposażenie własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność do Zamawiającego.
6) Zamówienie obejmuje również rozładunek, rozpakowanie, montaż, ( okablowanie itp.) przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy, wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń i uruchomienie sprzętu.
7) Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiący Załącznik do SWZ.
8) Wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowią wymagania minimalne, Rozwiązania równoważne: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
9) Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 Pzp., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację dostawy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
10) Wykonawca przy odbiorze zamówienia dostarczy karty techniczne, instrukcje obsługi w języku polskim w spiętych segregatorach.
11) Zaoferowane wyposażenie ma być z materiałów wysokiej jakości
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39290000-1 - Wyposażenie różne
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
4.5.5.) Wartość części: 30171,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa wyposażenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Stobiernej” III. Cześć 3- Dostawa i montaż wyposażenia elektronicznego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia sprzętu elektronicznego1) Gabinet kierownika: komputer, telefon
2) Strefa relaksu: zestawy komputerowe, urządzenie wielofunkcyjne, telewizor, odtwarzacz muzyki- głośnik,
3) Serwerownia: szafa serwerowa
1) w zakres zamówienia wchodzi dostawa, montaż, uruchomienie wyposażenia- zgodnie z: opisem przedmiotu zamówienia-
2) Przedmiotowa dostawa musi spełniać najwyższe standardy jakościowe i estetyczne.
3) Wyposażenie ma być kompletne posiadać wszystkie niezbędne elementy – przyłącza, kable
4) Wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych.
5) Wykonawca dostarczy wyposażenie własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność do Zamawiającego.
6) Zamówienie obejmuje również rozładunek, rozpakowanie, montaż, ( okablowanie itp.) przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy, wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń i uruchomienie sprzętu.
7) Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiący Załącznik do SWZ.
8) Wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowią wymagania minimalne, Rozwiązania równoważne: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
9) Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 Pzp., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację dostawy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
10) Wykonawca przy odbiorze zamówienia dostarczy karty techniczne, instrukcje obsługi w języku polskim w spiętych segregatorach.
11) Zaoferowane wyposażenie ma być z materiałów wysokiej jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 29999,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109090 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205569,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109090 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAL-SPORT Paweł Kalita
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131004653
7.3.3) Ulica: Trembeckiego 11A
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-234
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109090 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35621,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69572,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35621,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734-294-74-79
7.3.3) Ulica: ul. Zawiszy Czarnego 24
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
jakie przetargi wygrała firma
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35621,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66774,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAL-SPORT Paweł Kalita,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131004652
7.3.3) Ulica: Trembeckiego 11 A
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-234
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI TRZEBOWNISKO
więcej: przetargi TRZEBOWNISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
- DZP.261.60.2024 - dostawa monitorów, laptopów, klawiatur, myszek komputerowych i kamer internetowych.
- Dostawa zestawów wyświetlaczy interaktywnych z uchwytem ściennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urządzeń sieciowych oraz przenośnej kamery.
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
- Zestawy komputerowe dla Katedry Animacji PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - Dostawa 11 zestawów komputerowych
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.