Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00453960/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku biurowego przy ul. Wojska Polskiego 13 w Oleśnicy do przepisów przeciwpożarowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OLEŚNICA - ZAKŁAD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W OLEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931022162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbk.olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zbk.olesnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
sekretariat@zbk.olesnica.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku biurowego przy ul. Wojska Polskiego 13 w Oleśnicy do przepisów przeciwpożarowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bde883a-6e7c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045525/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa budynku biurowego przy ul. Wojska Polskiego 13 w Oleśnicy do przepisów przeciwpożarowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453960
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.481.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 466633,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
Przebudowa budynku biurowego przy ul. Wojska Polskiego 13 do przepisów przeciwpożarowych.
1) CHARAKTERYSTYKA BUDYNKU
Budynek 3-kondygnacyjny + podpiwniczenie, którego zagłębienie w gruncie jest mniejsze niż połowa
wysokości kondygnacji. Ściany murowane z cegły pełnej, stropy żelbetowe, dach płaski żelbetowy, kryty papą. Jedna klatka schodowa żelbetowa. Układ funkcjonalny i konstrukcyjny - podłużny. Na całej długości budynku na wszystkich kondygnacjach, znajduje się korytarz komunikacji ogólnej, po którego obu stronach są pomieszczenia użytkowe. Na około połowie długości korytarza (i budynku) znajduje się klatka schodowa wraz z dźwigiem osobowym w formie platformy o ruchu pionowym. Klatka schodowa została wydzielona na kondygnacjach nadziemnych ściankami aluminiowo szklanymi, które nie mają żadnej odporności ogniowej. Wejście główne do budynku znajduje się na elewacji frontowej, t.j. od strony ul. Wojska Polskiego, i prowadzi na poziom parteru. Wejście drugie znajduje się na elewacji tylnej budynku i prowadzi na parter i do piwnicy.
Trzecie wejście znajduje się na zachodniej elewacji szczytowej i prowadzi na poziom piwnicy.
Podstawowe wymiary:
- długość - 40,10 m
- szerokość - 13,48 m
- wysokość nad terenem - 12,95 m
- powierzchnia zabudowy - 528,31 m2
- powierzchnia użytkowa - 1215,71 m2
- powierzchnia netto - 1697,49 m2
- powierzchnia całkowita - 2144,17 m2
- kubatura całkowita - 6863,54 m3
Budynek jest wykorzystywany przez instytucje publiczne, pracujące od poniedziałku do piątku
w godzinach 7.00-16.00.
Ponadto w piwnicy zlokalizowano pomieszczenie węzła cieplnego.
Budynek jest wyposażony w następujące instalacje wewnętrzne:
- wodno - kanalizacyjna (z hydrantami wewnętrznymi);
- elektryczna;
- centralne ogrzewanie;
- teletechniczne;
Ponadto w budynku zainstalowano lokalnie pojedyncze czujki dymu.
Wiek budynku - ok. 110 lat. Budynek jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków Gminy Miasto Oleśnica.
2). ZAKRES PROJEKTOWANYCH ZMIAN
a. Wydzielenie klatki schodowej
Należy wydzielić klatkę schodową stwarzające warunki ewakuacji do klatki analogiczne jak do innej strefy pożarowej. Wydzielenie klatki schodowej powoduje skrócenie dróg ewakuacji na poszczególnych kondygnacjach do długości mieszczących się w dopuszczalnych granicach.
Wydzielenie klatki schodowej wymaga wykonania następujących prac:
- wymiana istniejącej ścianki przeszklonej na parterze i montaż nowej ścianki na parterze - obie o
odporności ogniowej EI 60 z drzwiami dymoszczelnymi EIS 30;
- wymiana ścianek przeszklonych na obu piętrach na ścianki o odporności ogniowej EI 60 z drzwiami
dymoszczelnymi EIS 30, z zachowaniem odpowiedniej szerokości spocznika schodowego (wymiary na
rysunkach poszczególnych kondygnacji);
- demontaż istniejącej ścianki szklano - aluminiowej odcinającej wyjście na podest ponad drugim piętrem,
- osadzeniem drzwi o odporności ogniowej w ścianach stanowiących obudowę klatki schodowej na
poziomie piwnicy,
- zespół prac umożliwiających oddymianie klatki schodowej.
b. Wymiana drzwi wewnętrznych
Należy wymienić niektóre drzwi wyjściowych z pomieszczeń na drogi ewakuacyjne. Dla drzwi tylko
nieznacznie zbyt wąskich uzyskano zgodę na odstępstwo od wymagań. Pozostałe drzwi należy wymienić na drzwi o odpowiedniej szerokości. Ponadto należy wymienić drzwi do pomieszczenia węzła ciepłowniczego w przyziemiu na drzwi o odporności ogniowej. Wszystkie drzwi do wymiany zostały wskazane na rysunkach - rzutach poszczególnych kondygnacji.
UWAGA - w przypadku wymiany drzwi pochodzących sprzed roku 1945 należy nowe drzwi uzgodnić z
Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków na etapie wykonywania robot.
c. Oddymianie klatki schodowej
W ramach budowy systemu oddymiania klatki schodowej należy:
- wykonać w dachu klapę dymową o powierzchni czynnej min. 1,55 m2,
- zamocować siłownik otwierający istniejące drzwi zewnętrzne na poziomie piwnicy,
- zainstalować system wykrywający dym i inicjującego proces oddymiania
Osadzenie klapy dymowej wymaga wykucia otworu w dachu, osadzenia wymianu z belki stalowej o profilu HEB180, montażu klapy.
UWAGA - wygląd i sposób mocowania siłownika w drzwiach zewnętrznych należy uzgodnić z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.
d. Dostosowanie hydrantów wewnętrznych do aktualnych wymagań
W przyziemiu i na parterze należy przebudować instalację hydrantową w celu przeniesienia hydrantów poza klatkę schodową. Planuje się instalację nowych hydrantów na tych kondygnacjach. Na pozostałych kondygnacjach wymagana jest wymiana istniejących hydrantów na hydranty wyposażone w węże półsztywne o długości 30 mb.
e. Połączenie części zachodniej piwnicy z resztą budynku
Wyjście zachodnie z piwnicy budynku na zewnątrz nie spełnia wymagań przeciwpożarowych (jest zbyt wąskie). Należy połączyć tę część piwnicy z jej pozostałą częścią przez wykucie przejścia i osadzenie drzwi umożliwiających ewakuację na główną klatkę schodową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421141-4 - Instalowanie przegród
45442110-1 - Malowanie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544151,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 776512,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544151,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wiesław Lenda "ŁADNE WNĘTRZE"
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jolanta Lenda "ŁADNE WNĘTRZE"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111863772
7.3.3) Ulica: Plac Piastów 10-12/7
7.3.4) Miejscowość: Twardogóra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-416
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ŁADNE WNĘTRZE" JOLANTA I WIESŁAW LENDA SPÓŁKA CYWLINA
jakie przetargi wygrała firma
"ŁADNE WNĘTRZE" JOLANTA I WIESŁAW LENDA SPÓŁKA CYWLINA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 544151,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Dostawa kruszyw łamanych dla Nadleśnictwa Oleśnica Ślaska
- Zakup i dostawa centrali i kardiomonitorów dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Miasta Oleśnicy w roku 2025
- Modernizacja budynku administracjo-biurowego przy ul. Wojska Polskiego 52 c
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jenkowice - etap Ia, etap II oraz w miejscowości Sokołowice G. Górka - etap I
- Termomo. placówek w Oleśnicy: 1. Zadanie 1- P 1, ul. Kilińskiego 9, Oleśnica 2. Zadanie 2- SP3, ul. Kochanowskiego 8, Oleśnica Moder. wod-kan: 3. Zadanie 3 -SP3, ul. Kochanowskiego 8, Oleśnica
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.