Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup licencji oprogramowania do obsługi dodatku "Bon Energetyczny (BE) Oprogramowania do Obsługi Świadczeń"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_ZI@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup licencji oprogramowania do obsługi dodatku "Bon Energetyczny (BE) Oprogramowania do Obsługi Świadczeń"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ccb82b1-15a0-4435-aac9-160015c81577
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012957/41/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup licencji oprogramowania do obsługi dodatku "Bon Energetyczny"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465807
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, w oparciu o tą okoliczność ustawową wymaga łącznego spełnienie następujących przesłanek tj.: 1. przedmiot zamówienia może być zrealizowany jedynie przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochrona praw wyłącznych oraz 2. ochrona praw wyłącznych musi wynikać z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, a ponadto nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, jak również brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Oprogramowanie do obsługi dodatku „Bon Energetyczny" jest modułem Oprogramowania do Obsługi Świadczeń, w którym są ujęte inne świadczenia, np. świadczenia rodzinne, dodatek mieszkaniowy lub energetyczny. C.d w informacjach dodatkowych - Sekcja VI
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.2.2024, ZPp.rp.41.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5537 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup licencji umożliwiającej pracę do 15 użytkowników jednocześnie w module Bon Energetyczny Oprogramowania do Obsługi Świadczeń dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”.
2. Kody CPV: Główny kod CPV: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki Wykonawcy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 3 do INDPP).
4. Zamawiający nie uwzględnił wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników,
o których mowa w art. 100 ust. 1 Pzp.
5. Zamawiający nie określił w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
6. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6810,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6810,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6810,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sygnity S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860005293
7.3.3) Ulica: Postępu 17 B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6810,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sprzątanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 4 w Siemianowicach Śląskich w roku 2025
- Zakup licencji oprogramowania biurowego
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa Oprogramowania JFrog Artifactory Enterprise+ w wersji Self-Hosted lub równoważnego w modelu subskrypcyjnym na okres 12 m-cy wraz z gwarancją
- Przedłużenie licencji Microsoft EES na oprogramowanie Office 365 A3 i EMS A5, przedłużenie licencji na systemy operacyjne Windows Server Datacenter; Windows Server Standard i wsparcie techniczne
- Dostawa i zakup sprzętu i licencji w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Powiat Wołowski"
- Subskrypcja oprogramowania do wirtualizacji na okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT wraz z instalacją, wdrożeniem, oraz wykonanie audytów oraz szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.