Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00424719/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
- 2022/BZP 00424872/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-04
- 2022/BZP 00435474/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-10
- 2022/BZP 00441998/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie sali kinowej w Kartuskiego Centrum Kultury w Kartuzach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KARTUSKIE CENTRUM KULTURY W KARTUZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000971554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Klasztorna 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@centrum.kultury.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kartuskiecentrum.kultury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6855661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie sali kinowej w Kartuskiego Centrum Kultury w Kartuzach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42917d08-5c3b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00515696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424719/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KCK/122/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest wyposażenie sali kinowej w Kartuskim Centrum Kultury.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem dostawę i montaż, uruchomieniem oraz zestrojeniem następujących elementów:
1) Ekranu projekcyjnego,
2) Systemu nagłośnienia sali,
3) Projektora kinowego wraz z serwerem kinowym,
4) Laptopa wraz z napędem Bluray oraz oprogramowaniem do sterowania kinem cyfrowym.
3. Wykonawca przeprowadzi, w ramach udzielonego zamówienia, szkolenie dla kinooperatorów wyznaczonych przez Zamawiającego osób, w zakresie obsługi i konserwacji zakupionego wyposażenia Sali kinowej;
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5. Zamówienie realizowane będzie przy dofinansowaniu w ramach Programów Operacyjnych Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej „Rozwój kin 2022 – 1. Modernizacja kin”.
6. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
48821000-9 - Serwery sieciowe
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
30237280-5 - Akcesoria zasilające
32342412-3 - Głośniki
32343000-9 - Wzmacniacze
31213300-5 - Szafy kablowe
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 406626,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499933,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kraftmann Cezary Czerny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522 273 86 48
7.3.3) Ulica: ul. Kabrioletu 4,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-117
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 412050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Świadczenie usług z zakresu pozimowego mechanicznego oczyszczania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego w 2025 r.
- Zakup monitorów interaktywnych do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych do immunochemii wraz z dzierżawą analizatorów immunologicznych na potrzeby PCZ Sp. z o.o. w Kartuzach
- Dokumentacja projektowa dla termomodernizacji Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Kartuzach.
- Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, rur do znaków oraz barier dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - II
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Cyberbezpieczny samorząd.
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- "Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wetlina, gmina Cisna" w formule "zaprojektuj wybuduj".
- Kursy stacjonarne dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli - 9 części zamówienia.
więcej: Akcesoria zasilające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.