Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00451037/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Brodnicy w 2023 r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340750290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karbowo, ul. Wczasowa 46
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zdp@brodnica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp-brodnica.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/8a931b13-e4fe-4b0e-a781-a409d84c0a171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Trwały zarząd drogami publicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Brodnicy w 2023 r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1825352f-68ee-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00515714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00335076/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb ZDP w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451037/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TN.3211-12/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest
Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Brodnicy w 2023 r.
Sukcesywny zakup paliw do samochodów, ciągników i sprzętu drogowego w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Brodnicy. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON na całodobowych stacjach paliwowych na terenie całego kraju w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. W całym okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje szacunkowy zakup paliwa w ilości:
a) benzyna bezołowiowa PB 95 3 000 litrów
b) olej napędowy ON 46 000 litrów
2. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rzeczywista ilość paliw będzie wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości.
3. Zakupy w/w paliw dokonywane będą za pomocą kart wystawionych na numer rejestracyjny samochodu lub na imię i nazwisko kierowcy. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Rozliczanie zawartych transakcji fakturami VAT nie częściej niż dwa razy w miesiącu, termin płatności nie krótszy niż 14 dni od daty wystawienia faktury. Pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego opustu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu).
W chwili obecnej Zamawiający posiada:
- 5 samochodów ciężarowych; 5 ciągników, 2 koparko-ładowarki,
1 odśnieżarka, sprzęt drogowy - napędzane olejem napędowym
- 1 samochód osobowy napędzany benzyną bezołowiową 95, sprzęt drogowy - napędzany benzyną bezołowiową 95;
4. Karty nowe wydawane są Zamawiającemu bezpłatnie, a w razie ich utraty Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne wg cennika obowiązującego u Wykonawcy. Wykonawca ma zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży.
5. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r.. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680).
6. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014, poz. 1853 z późn. zm.) oraz umożliwiające dokonywanie transakcji bezgotówkowych za pomocą wydanych Zamawiającemu kart bezgotówkowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Uzasadnienie:
Zamawiający, po przeanalizowaniu zakresu oraz wielkości zamówienia, a także charakterystyki Wykonawców którzy biorą udział w tego rodzaju zamówieniach (duże przedsiębiorstwa) uznał iż, podział zamówienia jest niezasadny i nie ogranicza udziału w postępowaniu małym i średnim firmom. Na zdecydowanej większości stacji paliw (nawet tych należących do małych i średnich firm) dostępny jest zakup zarówno oleju napędowego jak i benzyny bezołowiowej PB 95, więc brak podziału nie wyklucza udziału właścicieli tych stacji w postępowaniu. Podział zamówienia zaś wiązałby się z nadmiernymi trudnościami w rozliczaniu transakcji i płatności w przypadku gdy każdą część zamówienia wygrałby inny podmiot i zawarte byłyby osobne umowy na dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej PB 95.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy Orlen Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454
7.3.3) Ulica: ul. Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Zakup samochodu ciężarowego o DMC do 3500 kg
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) na potrzeby Gminy Brodnica w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ SZKOLNO-BIUROWYCH W OBIEKTACH ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 1 W BRODNICY W 2025r.
- Remont Budynku nadleśniczówki Tereszewo
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup oleju napędowego i benzyny Pb-95 do pojazdów i sprzętu silnikowego w 2025 r.
- Bezgotówkowe tankowanie pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Łowiczu w 2025 roku.
- Dostawa paliw silnikowych na potrzeby Gminy Chrostkowo
- "Dostawa oleju napędowego na potrzeby BiomTrans Sp. z o.o. w 2025 roku"
- Dostawa oleju napędowego o symbolu PN-EN 590 W na rok 2025
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Osjaków na lata 2025 - 2026
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.