eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPrzebudowa istniejącej instalacji solarnej, pośredniego węzła cieplnego w budynku 21 oraz budowa instalacji łączącej z głównym węzłem cieplnym - znak sprawy Adm 16/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa istniejącej instalacji solarnej, pośredniego węzła cieplnego w budynku 21 oraz budowa instalacji łączącej z głównym węzłem cieplnym – znak sprawy Adm 16/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Srebrniki 17

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-282

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@wsp-bilikiewicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wsp-bilikiewicz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa istniejącej instalacji solarnej, pośredniego węzła cieplnego w budynku 21 oraz budowa instalacji łączącej z głównym węzłem cieplnym – znak sprawy Adm 16/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-311370d1-2da3-4edb-9854-408356134dad

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się będzie drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane winny być za pośrednictwem Platformy zakupowej za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: szpital@wsp-bilikiewicz.pl
5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje, zawiadomienia, zmiany, odpowiedzi - Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie zakupowej. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy na adres e-mail wskazany w ofercie.
Szczegółowo opisane w SWZ rozdział XVI.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Adm 16/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 203938,24 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę przebudowy istniejącej instalacji solarnej, pośredniego węzła cieplnego w budynku 21 oraz budowa instalacji łączącej z głównym węzłem cieplnym Szpitala w zakresie opisanym w:

1) Projekcie Technicznym: Przebudowa istniejącej instalacji solarnej, pośredniego węzła cieplnego w budynku 21 oraz budowa instalacji łączącej węzły cieplne z głównym węzłem cieplnym w budynku 6a. Projektant: mgr inż. Beata Plata-Sylwesiuk upr. budowlane 291/Gd/2002,
2) Projekcie Technicznym i Wykonawczym: Przebudowa istniejącej instalacji solarnej, pośredniego węzła cieplnego w budynku 21 oraz budowa instalacji łączącej węzły cieplne z głównym węzłem cieplnym w budynku 6a. Automatyka systemu solarnego w budynku 21. projektant: mgr inż. Łukasz Bobkowski, upr. budowlane POM/0006/POOE/13,
3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Przebudowa istniejącej instalacji solarnej, pośredniego węzła cieplnego w budynku 21 oraz budowa instalacji łączącej węzły cieplne z głównym węzłem cieplnym w budynku 6a,
4) przedmiarze robót na: Przebudowa istniejącej instalacji solarnej, pośredniego węzła cieplnego w budynku 21 oraz budowa instalacji łączącej węzły cieplne z głównym węzłem cieplnym w budynku 6a,
stanowiących Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia – Dokumentacja techniczna do niniejszej SWZ (w postaci elektronicznej).

4.2.6.) Główny kod CPV: 39370000-6 - Instalacje wodne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

• zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający wyznacza warunki w tym zakresie:
A. W zakresie doświadczenia:
1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie instalacji cieplnych.
2) Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie:
a) wykazu robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ;
b) załączonych przez Wykonawcę dokumentów/dowodów potwierdzających, że wszystkie roboty budowlane, o których mowa powyżej zostały wykonane w sposób należyty;
3) Dowodami mogą być:
a) poświadczenie właściwego podmiotu na rzecz, którego roboty zostały wykonywane,
b) inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej (do dokumentu należy dołączyć uzasadnienie braku możliwości uzyskania poświadczenia, o którym mowa powyżej).
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej, może być spełniony samodzielnie przez co najmniej jednego z Wykonawców lub wspólnie przez Wykonawców, gdy posiadają oni doświadczenie wynikające z realizacji wspólnych robót budowlanych, o których mowa w pkt 1).
5) Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli spełnia go w całości ten podmiot.

B. W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia:

Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia spełniającymi poniższe wymogi:

1) kierownik robót sanitarnych (co najmniej 1 osoba)
posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019, poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów nie muszą obejmować sieci) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2023 poz. 682 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2023 poz. 334)
2) pracownik posiadający świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku dozoru (co najmniej 1 osoba)
w zakresie obsługi, konserwacji remontu lub naprawy, montażu lub demontażu oraz kontrolno-pomiarowym dla Grupy 2 (urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia) dla:
• sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW,
• przemysłowe urządzenia odbiorcze pary i gorącej wody o mocy powyżej 50 kW
• aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji do w/w urządzeń i instalacji wymienionych powyżej.
3) dwóch pracowników posiadających świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji (co najmniej 2 osoby)
w zakresie obsługi, konserwacji remontu lub naprawy, montażu lub demontażu oraz kontrolno-pomiarowym dla Grupy 2 (urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia) dla:
• sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW,
• przemysłowe urządzenia odbiorcze pary i gorącej wody o mocy powyżej 50 kW
• aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji do w/w urządzeń i instalacji wymienionych powyżej.
4) pracownik posiadający świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku dozoru (co najmniej 1 osoba)
w zakresie obsługi, konserwacji remontu lub naprawy, montażu lub demontażu oraz kontrolno-pomiarowym dla Grupy 1 (urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, magazynujące, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną) dla:
• urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV,
• aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych powyżej.
5) dwóch pracowników posiadających świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji (co najmniej 2 osoby)
w zakresie obsługi, konserwacji remontu lub naprawy, montażu lub demontażu oraz kontrolno-pomiarowym dla Grupy 1 (urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, magazynujące, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną) dla:
• urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV,
• aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych powyżej.

Posiadane uprawnienia muszą być zgodne z Ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2024 poz. 266 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 1 lipca 2022 r. (Dz.U. 2022 nr 1392).

Szczegółowo opisane w SWZ rozdział XII.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz robót budowlanych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ), na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. XII ust. 1 pkt A SWZ – wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
• referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
• a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
UWAGA:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit a), dotyczy tylko tych robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

b) wykaz osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. XII ust. 1 pkt B SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia
Załącznik nr 4 – Wykaz robót budowlanych
Załącznik nr 5 – Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Załącznik nr 6 – Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Załącznik nr 8 - Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający stosownie do art. 455 Pzp, przewiduje możliwość zmiany Umowy, które mogą dotyczyć:
1) warunków płatności,
2) zmiany wynagrodzenia,
3) terminu realizacji Umowy,
4) zakresu robót w stopniu nie wykraczającym poza określony w SWZ przedmiot zamówienia,
5) zmiany osób realizujących zamówienie po stronie Wykonawcy.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w przypadku:
1) wystąpienia siły wyżej, przez którą rozumie się okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie,
2) ujawnienia się nieprzewidzianych przeszkód podczas wykonywania robót,
3) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, co będzie potwierdzone przez Zamawiającego,
4) zmiany podmiotu na którego zasoby Wykonawca się powołał, przy czym zmiana musi nastąpić zgodnie z postanowieniami § 8 oraz § 7 ust. 4 Umowy.
Szczegółowo opisane w par. 19 Projektu umowy - załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-15 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.