eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nag³owiceZakup oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej PB 95 dla pojazdów i maszyn Gminy Nag³owice oraz pojazdów i sprzêtu OSP



Og³oszenie z dnia 2023-11-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej PB 95 dla pojazdów
i maszyn Gminy Nag³owice oraz pojazdów i sprzêtu OSP

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nag³owice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010398

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Miko³aja Reja 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nag³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naglowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.naglowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej PB 95 dla pojazdów
i maszyn Gminy Nag³owice oraz pojazdów i sprzêtu OSP

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f8100e13-8d17-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00515890

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00010951/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Zakup oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej PB 95 dla pojazdów i maszyn Gminy Nag³owice oraz pojazdów i sprzêtu OSP

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://naglowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://naglowice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w niniejszym postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê w jêzyku polskim, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Portalu oraz poczty elektronicznej.
2.W niniejszym postêpowaniu ofertê oraz o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdz. VII pkt. 1 niniejszej SWZ, sk³ada siê - pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy - za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://naglowice.ezamawiajacy.pl
3.Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne ewentualne dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w SWZ w szczególno¶ci w rozdz. VIII. 1 i VIII.2 sk³ada siê - w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy – za po¶rednictwem Platformy: https://naglowice.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja” lub na adres e-mail: gmina@naglowice.pl
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne ewentualne dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w SWZ w szczególno¶ci w rozdz. VIII.1 i VIII.2 które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu dokumentów przekazywanym na adresy e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adresy e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu dokumentów przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
5. Ogólne zasady korzystania z Platformy
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie https://naglowice.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.

7.Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
10.Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
1) Pod³±czenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe);
2) Komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
3) Wybrana przegl±darka wpierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
11.Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): a). Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nag³owice ul. Miko³aja Reja 9, 28-362 Nag³owice reprezentowana przez Wójta Gminy, tel. 041 38 145-67 fax. 041 145-67 , email: gmina@naglowice.pl
b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nag³owice, ul. Miko³aja Reja 9, 28-362 Nag³owice jest Pan Sylwester Cie¶la ul. Ko¶ciuszki 11/110, 25-310 Kielce, który jest dostêpny pod adresem e-mail: iod@czi24.pl
c). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn:

"Zakup oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej PB 95 dla pojazdów
i maszyn Gminy Nag³owice oraz pojazdów i sprzêtu OSP"
d). odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 t.j.);
e). Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata – przez okres wymagany przepisami prawa.;
f). obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy pzp;
g). w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h). posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(Uwaga: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
(Uwaga: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego)
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i). nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej PB 95 dla pojazdów i maszyn Gminy Nag³owice oraz pojazdów i sprzêtu OSP

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- zakup oleju napêdowego w ³±cznej ilo¶ci do 27 500 litrów oraz zakup benzyny bezo³owiowej PB 95 w ³±cznej ilo¶ci do 1 900 litrów. Zakup paliwa odbywa³ siê bêdzie na stacji paliw do pojazdów, zbiorników i urz±dzeñ Zamawiaj±cego poprzez sukcesywne tankowanie stosowanie do potrzeb.
- Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilo¶ci sprzedawanego paliwa
w stosunku do warto¶ci szacunkowych, dostosowuj±c je do rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego. Oznacza to, ¿e podana ilo¶æ nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie bêdzie podstaw± do zg³aszania roszczeñ z tytu³u niezrealizowanych dostaw.
- Lokalizacja stacji paliwowej Wykonawcy bêdzie w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 15 km od siedziby Zamawiaj±cego licz±c najkrótsz± drog± publiczn±.
- Zakup paliwa dokonywany bêdzie po cenie obowi±zuj±cej w dniu tankowania zgodnie ze stron± internetow± producenta powiêkszony o sta³± mar¿ê lub pomniejszony o sta³y upust, Wykonawca bêdzie mia³ obowi±zek przekazaæ Zamawiaj±cemu wydruk ze strony potwierdzaj±cy cenê paliwa w dniu tankowania oraz kopiê ¶wiadectwa jako¶ci paliwa.
- Wykonawca gwarantuje, ¿e sprzedawane paliwo bêdzie spe³nia³o wymogi jako¶ciowe okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015r w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. 2023 poz. 1314) i wymogi okre¶lone
w normach PN-EN 590:2009 oraz PN-EN 228
- Wykonawca zapewni mo¿liwo¶æ dokonywania przedmiotowych zakupów 7 dni w tygodniu
i 24 godziny na dobê
- Paliwo w okresie zimowym powinno posiadaæ parametry odpowiednie dla pory zimowej. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przedstawienia atestu lub ¶wiadectwa jako¶ci paliw na ka¿de ¿yczenie Zamawiaj±cego. Wykonawca pokryje wszelkie szkody powsta³e z powodu z³ej jako¶ci oferowanego paliwa (niezgodno¶æ z normami)
- Rozliczenie za zakupione paliwo odbywaæ siê bêdzie bezgotówkowo
- Stacja paliw bêdzie wystawiaæ potwierdzenie wydania paliwa (faktura VAT), na którym znajdowaæ siê bêdzie ilo¶æ i rodzaj pobranego paliwa przez Zamawiaj±cego.
- Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci dokonywania zakupu paliwa oraz produktów poza paliwowych przy u¿yciu kart paliwowych- mikroprocesorowych kart paliwowych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: na podstawie kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odleg³o¶ci od siedziby Zamawiaj±cego do stacji paliw (w km)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1.2 Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada obowi±zuj±c± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r Prawo Energetyczne (Dz. U. 2022 poz. 1385, 1723, 2127, 2243.)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzony/a nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego/jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

b) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp , w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: aktualnie obowi±zuj±c± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r Prawo Energetyczne (Dz. U. 2022, poz. 1385, 1723, 2127, 2243.)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Je¿eli zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 oraz o¶wiadczenie, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 5k Rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz.U. L 229 z 31.7.2014), w brzmieniu nadanym Rozporz±dzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporz±dzenia (UE) nr 833/2014 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz.U. L 111 z 8.4.2022) sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
6. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu ofert, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany tre¶ci umowy wskutek:
a). wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie da³o siê przewidzieæ na etapie postêpowania
o udzielenie zamówienia i na etapie podpisania umowy lub wyst±pienie, których nie zale¿y od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego.
2. Zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Strona d±¿±ca do zmiany tre¶ci umowy jest obowi±zana przedstawiæ argumenty uzasadniaj±ce zmianê. Zmiana postanowieñ umowy wymaga zgody obu stron wyra¿onej
w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

1. Zamawiaj±cy nie przewiduje zmiany wynagrodzenia o której mowa w art. 439 ustawy Pzp w pierwszych 6 miesi±cach od dnia podpisania niniejszej Umowy.
2. Zamawiaj±cy przewiduje jednorazow± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ceny kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia. Poziom zmiany ceny kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia uprawniaj±cy strony Umowy do ¿±dania zmiany wysoko¶ci opustu/mar¿y ustala siê na 20% w stosunku do poziomu cen tych samych kosztów z dnia sk³adania ofert.
3. Zmiana wysoko¶ci upustu/mar¿y Wykonawcy zostanie zwaloryzowana jednorazowo na poni¿szych zasadach:
a) zmiana wysoko¶ci opustu/mar¿y mo¿e nast±piæ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia podpisania niniejszej Umowy;
b) zmiana wysoko¶ci opustu/mar¿y mo¿e nast±piæ je¿eli strona Umowy, która wnioskuje o tê zmianê, wyka¿e wp³yw zmiany wska¼nika o jakim mowa ust. 2 na koszty wykonania zamówienia. W ramach wykazania tego wp³ywu nale¿y przedstawiæ kalkulacjê kosztów wykonania Umowy z uwzglêdnieniem zaistnia³ej zmiany. Wniosek strony Umowy podlega rozpatrzeniu w terminie 30 dni, licz±c od dnia powiadomienia drugiej strony o ww. okoliczno¶ciach i przedstawieniu kalkulacji kosztów. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia dotyczy tylko upustu/mar¿y, który/która przys³uguje Wykonawcy za wykonanie tych dostaw, które by³y realizowane po up³ywie 6 miesiêcy od daty zawarcia Umowy;
c) maksymaln± warto¶æ zmiany wysoko¶ci upustu/mar¿y, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wynosi 10% (w zakresie zmniejszenia upustu/ zwiêkszenia mar¿y).
4. Wniosek o zmianê wysoko¶ci upustu/mar¿y powinien zawieraæ co najmniej:
1) zakres i wskazanie proponowanej zmiany;
2) opis okoliczno¶ci faktycznych uprawniaj±cych do dokonania zmiany;
3) podstawê prawn± dokonania zmiany wynikaj±c± z postanowieñ umowy;
4) kalkulacjê kosztów i dowody potwierdzaj±ce, ¿e zosta³y spe³nione okoliczno¶ci uzasadniaj±ce dokonanie zmiany umowy, w tym w szczególno¶ci w odniesieniu do zmiany wysoko¶ci upustu/mar¿y.
5. W wypadku uwzglêdnienia wniosku Wykonawcy - zmiana wysoko¶ci opustu/mar¿a Wykonawcy potwierdzona zostanie zawarciem aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-05 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://naglowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-05 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.