eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwa³aDostawa maszyny wytrzyma³o¶ciowej



Og³oszenie z dnia 2024-09-25

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa maszyny wytrzyma³o¶ciowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSTYTUT ENERGETYKI

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Oddzia³ Ceramiki "CEREL" w Boguchwale

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00002058600053

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Techniczna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Boguchwa³a

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 0178711700, +48507465141

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cerel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.cerel.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Instytut Energetyki Pañstwowy Instytut Badawczy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Prace badawczo-rozwojowe w zakresie ceramiki technicznej oraz wytwarzanie z ceramiki wyrobów maj±cych zastosowanie w przemy¶le

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa maszyny wytrzyma³o¶ciowej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-58e18d59-bb70-402e-8ecb-2c53fac22c78

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00515893

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00055252/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa maszyny wytrzyma³o¶ciowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/cerel

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Zamawiaj±cy informuje, i¿ bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami za pomoc± platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/cerel, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej biuro@cerel.pl
W toku prowadzonego postêpowania komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane bêd± za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Pozosta³e informacje na temat zasad komunikacji elektronicznej i o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami zosta³y zamieszczone w SWZ do postêpowania (rozdzia³ 12).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem portalu platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/cerel.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zosta³y w Regulaminie www.platformazakupowa.pl (https://platformazakupowa.pl/ strona/1-regulamin). Tam te¿ okre¶lone zosta³y wymagania sprzêtowo -aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie zakupowej.
3. W toku prowadzonego postêpowania komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane bêd± za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
4. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
5.Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania, jako za³±cznik do SWZ.
6.Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
7. Wykonawca ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.

Pozosta³e informacje na temat wymagañ technicznych zosta³y zamieszczone w SWZ do postêpowania (rozdzia³ 12).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/cerel

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Zamawiaj±cy informuje, ¿e bêdzie przetwarza³ dane osobowe uzyskane w trakcie niniejszego postêpowania, a w szczególno¶ci: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej za³±cznikach lub w dokumentach i o¶wiadczeniach z³o¿onych w postêpowaniu. Przetwarzanie przez Zamawiaj±cego danych osobowych jest niezbêdne dla celów wynikaj±cych z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiaj±cego i wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze. W zwi±zku z tym, Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania jest obowi±zany do wykonania dzia³añ
wynikaj±cych z Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwanego dalej: „RODO” wobec ka¿dej osoby, której dane osobowe bêd± podane w ofercie, o¶wiadczeniach i dokumentach z³o¿onych w postêpowaniu. Na tê okoliczno¶æ Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie, którego tre¶æ zawarta jest we wzorze Formularza oferty (za³±cznik nr 2 do SWZ).2. Maj±c na uwadze
powy¿sze, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem Pana/-i danych osobowych jest Instytut Energetyki – Instytut Badawczy z siedzib± w Warszawie (01-330), ul. Mory 8, adres e-mail: instytut.energetyki@ien.com.pl
2) W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, za po¶rednictwem adresu e mail: odo@ien.com.pl lub bezpo¶rednio w siedzibie Administratora ul. Mory 8, 01-330 Warszawa.
3) Pana/-i dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa, w szczególno¶ci ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz obowi±zuj±cych Zamawiaj±cego przepisów o archiwizacji.
4) Celem przetwarzania Pana/-i danych osobowych jest udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku wyboru Pana/-i oferty jako najkorzystniejszej równie¿ realizacja umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z obowi±zuj±cymi w powy¿szym zakresie przepisami prawa, a w szczególno¶ci ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
5) odbiorcami Pana/-i danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art.74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, z zastrze¿eniem, i¿ dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych oraz naruszeñ prawa lub powi±zanych ¶rodków bezpieczeñstwa bêd± udostêpniane wy³±cznie w celu korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w punkcie 28 SWZ i wy³±cznie do up³ywu
terminu na ich wniesienie.
6) Przys³uguje Panu/-i prawo do ¿±dania od Administratora dostêpu do Pana/-i danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego, jak równie¿ nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz za³±czników,
7) Przys³uguje Panu/-i prawo do ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pana/-i danych osobowych, z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 ogólnego rozporz±dzenie o ochronie danych, przy czym wyst±pienie z ww. ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Nie przys³uguje Panu/-i prawo:
- do usuniêcia danych osobowych na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), w zw. z art. 17 ust. 3 lit. d) w zw. z art. 17 ust. 3 lit. e) ogólnego rozporz±dzenie o ochronie danych,
- sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporz±dzenie o ochronie danych.
9) Pana/-i dane osobowe nie bêd± poddane zautomatyzowanym procesom zwi±zanym z podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniu,
10) Pani/Pana dane nie bêd± przekazane odbiorcom w pañstwach znajduj±cych siê poza Uni± Europejsk± i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji miêdzynarodowej,
11) Je¶li uzna Pani/Pan, ¿e dane osobowe nie s± przetwarzane w sposób prawid³owy przys³uguje Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
12) Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich niepodanie mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 03/2024/PPv1

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (nieu¿ywanej) i wolnej od wad prawnych i fizycznych maszyny wytrzyma³o¶ciowej wraz z wyposa¿eniem, opisanym poni¿ej, w terminie wskazanym w SWZ, zwanej dalej „maszyn±” lub „urz±dzeniem”.
2. Opis szczegó³owy przedmiotu zamówienia:
Parametry techniczne:
• Maksymalna si³a próbna 50 kN,
• Elektronika pomiarowa zapewniaj±ca minimaln± czêstotliwo¶æ próbkowania 8 kHz oraz rozdzielczo¶æ wewnêtrzn± na poziomie min. 24 bitów,
• Elektronika musi posiadaæ minimum 3+3 kana³y pomiarowe, umo¿liwiaj±ce pod³±czenie zewnêtrznych czujników,
• Maszyna wyposa¿ona w czujnik si³y 50 kN – klasa dok³adno¶ci 1 od 100 N do 50 kN zgodnie z normê EN ISO 7500-1 ,
• Maszyna wyposa¿ona w dodatkowy czujnik si³y 5 kN – klasa dok³adno¶ci 1 od 15 N do 5 kN zgodnie z normê EN ISO 7500-1 ,
• Mo¿liwo¶æ wpiêcia obu czujników 5kN i 50kN razem do maszyny wytrzyma³o¶ciowej z automatyczn± mo¿liwo¶ci± prze³±czania ich z poziomu oprogramowania,
• Maszyna musi umo¿liwiaæ komunikacjê z komputerem poprzez LAN lub USB (wymagane oba pod³±czenia),
• Minimalna prêdko¶æ testowania 0,0005 mm/min lub ni¿sza,
• Max. prêdko¶æ testowania 1500 mm/min lub wy¿sza,
• Powtarzalno¶æ pozycji trawersy: min. ± 2 µm.
Konstrukcja maszyny:
• Maszyna o konstrukcji nastolikowej wraz ze stolikiem lub pod³ogowej;
• Wymiary maszyny:
- wysoko¶æ: nie wiêksza ni¿ 2200 mm (przy konstrukcji pod³ogowej) – konieczna opcja rozkrêcenia ramy maszyny /redukcji wysoko¶ci do wys. maksymalnie 1,90 m na czas transportu (musi przej¶æ przez drzwi; warunki lokalowe Zamawiaj±cego),
- szeroko¶æ: nie wiêksza ni¿ 900 mm,
- g³êboko¶æ: nie wiêksza ni¿ 900 mm,
• Minimum 2-kolumnowa konstrukcja ramy wytrzyma³o¶ciowej o wysokiej sztywno¶ci. Konstrukcje kolumn stanowi±:
- minimum 2 bezoporowe ¶ruby kulowe,
- minimum 2 specjalne prowadnice liniowe chroni±ce trawersê przed skrêcaniem,
- minimum 2 profile umo¿liwiaj±ce mocowanie dodatkowego oprzyrz±dowania na ca³ej jej wysoko¶ci, w dowolnym miejscu,
• Wymiary przestrzeni roboczej:
- wysoko¶æ: min. 1100 mm
- szeroko¶æ: min. 400 mm,
• Maszyna wyposa¿ona w przedni± os³onê bezpieczeñstwa, mocowan± do ramy maszyny,
• Maszyna wyposa¿ona w zestaw p³yt stalowych do prób ¶ciskania, p³yty mocowane na sztywno, o powierzchni roboczej min. Ø 100 mm. Maksymalne obci±¿enie 50 kN,
• Maszyna wyposa¿ona w zestaw do zginania 3-punktowego. Zestaw umo¿liwiaj±cy badania zgodnie z normami: EN 843-1 Typ A, EN 60672-2 (lub równowa¿nymi) Metoda A., z mo¿liwo¶ci± dowolnej zmiany rozstawu podpór. Maksymalne obci±¿enie min. 10 kN. Przystosowany do badañ z czujnikiem si³y 5 kN i 50 kN,
• Maszyna wyposa¿ona w wy³±cznik awaryjny umieszczony w ³atwo dostêpnym miejscu korpusu maszyny.
Wymagania, dotycz±ce uk³adu sterowania:
• Panel sterowania z wy¶wietlaczem, na którym prezentowane bêd± bie¿±ce warto¶ci si³y i przemieszczenia trawersy, umo¿liwiaj±cy sterowanie maszyn±,
• Panel umo¿liwiaj±cy sterowanie impulsowe lub sta³e oraz precyzyjne za pomoc± rolki – dwa tryby sterowania.
Informacje, dotycz±ce oprogramowania:
• Oprogramowanie w jêzyku polskim, umo¿liwiaj±ce ustawienie min. 5 punktów referencyjnych.
• Oprogramowanie musi posiadaæ mo¿liwo¶æ automatycznego zerowania czujnika oraz automatycznego powrotu do pozycji wyj¶ciowej lub pozycji zero.
• Oprogramowanie musi posiadaæ mo¿liwo¶æ automatycznego przemieszczania g³owicy pomiarowej z oprzyrz±dowaniem do zdefiniowanej wysoko¶ci w wybranej metodzie badawczej.
• Oprogramowanie musi zawieraæ standardowe procedury dla testów typu rozci±ganie, zginanie, sciskanie,
• Oprogramowanie umo¿liwiaj±ce tworzenie w³asnych metod badawczych.
• Mo¿liwo¶æ pod³±czenia elektronicznych przyrz±dów do mierzenia wymiarów próbki, np. suwmiarki, oraz ich integracja wraz z automatycznym wyznaczeniem przekroju poprzecznego.
• Edytor graficzny wygl±du protoko³u o du¿ej funkcjonalno¶ci - w³asna konfiguracja przypisana do metody badawczej, mo¿liwo¶æ prezentowania w³asnego logo w nag³ówku i stopce.
• Eksport danych do co najmniej: Excel, MS Word, ASCII, PDF przez port seryjny.
• Mo¿liwo¶æ umieszczenia wybranego fragmentu wykresu w raporcie.
• Wykres w czasie rzeczywistym, mo¿liwo¶æ indywidualnej edycji po przeprowadzeniu testu oraz dodawania i odejmowania wyników
• Mo¿liwo¶æ przedstawienia wykresu z badania w 4 konfiguracjach (wykresach) z dowolnymi zmiennymi X,Y.
• Mo¿liwo¶æ filtracji wyników w bazie danych wed³ug daty, czasu, normy, u¿ytkownika.
• Mo¿liwo¶æ wydruku protoko³u przynajmniej w 2 wersjach jêzykowych (EN,PL)
• Mo¿liwo¶æ zbierania danych o badanych próbkach – np. materia³, zlecenie nr, operator, dzia³, lub wed³ug indywidualnie przyjêtych kryteriów. Mo¿liwo¶æ wprowadzenia przynajmniej 20 pozycji charakteryzuj±cych badan± próbkê.
• Automatyczne wykrywanie i raportowanie o b³êdach podczas przebiegu testu.
• Mo¿liwo¶æ konfiguracji maszyny przy pracy z wieloma urz±dzeniami np. czujnikami, ekstensometrami, które skonfigurowane s± w metodzie badawczej.
• Mo¿liwo¶æ obliczeñ parametrów w konfiguracji metody badawczej, poprzez zaawansowany edytor wyników.
• Definiowanie minimum 6 kryteriów zakoñczenia testu oraz minimum 4 kryteriów odnosz±cych siê bezpo¶rednio do spadku si³y. Mo¿liwo¶æ definiowania zakresu, od którego aktywne s± kryteria dotycz±ce spadku si³y.
• Programowanie metod badawczych, w których zawarte s± wszystkie kryteria badania zapisane w jednym pliku, który wybiera operator przed rozpoczêciem próby z wykorzystaniem funkcji np. „ULUBIONE”.
• Maszyna musi byæ wyposa¿ona w oprogramowanie pozwalaj±ce na zdalne zdiagnozowanie awarii on-line.
• Wraz z maszyn± wymaga siê dostarczenie jednostki PC do obs³ugi oprogramowania.
Dodatkowe wymagania:
• Deklaracja zgodno¶ci CE.
• Wzorcowanie maszyny wytrzyma³o¶ciowej przez laboratorium posiadaj±ce akredytacjê PCA.
• Wzorcowanie urz±dzenia musi byæ realizowane w zakresie co najmniej:
- si³y zgodnie z norm± ISO 7500-1 (lub równowa¿n±),
- przemieszczenia trawersy
3. Oferowane urz±dzenie musi byæ w najlepszym gatunku, jako¶ci oraz pochodziæ z bie¿±cej produkcji, a tak¿e posiadaæ stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczaj±ce urz±dzenie do sprzeda¿y i u¿ytkowania na terenie RP
4. W zakres dostawy stanowi±cej przedmiot niniejszego zamówienia wchodzi minimum:
1) dostarczenie Zamawiaj±cemu urz±dzenia do siedziby Zamawiaj±cego (Instytut Energetyki Oddzia³ Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwa³a, woj. podkarpackie). Wykonawca poinformuje Zamawiaj±cego o planowanej dostawie i czynno¶ciach zwi±zanych z odbiorem przedmiotu zamówienia, na co najmniej 3 dni robocze wcze¶niej.
2) Przygotowanie do eksploatacji przez Zamawiaj±cego dostarczonej mu maszyny, polegaj±ce minimum na przeprowadzeniu w miejscu dostarczenia, jego monta¿u oraz wykonaniu innego rodzaju stosownych czynno¶ci instalacyjnych poszczególnych czê¶ci sk³adowych i innych fizycznych elementów, a wykonanie pierwszego uruchomienia w celu demonstracji poprawno¶ci jego dzia³ania (pracy) oraz potwierdzenia spe³niania wymaganych parametrów/innych w³a¶ciwo¶ci dla urz±dzenia, jak równie¿ przeprowadzenie dla personelu Zamawiaj±cego szkolenia w jêzyku polskim, maj±cego na celu przygotowanie tych osób do poprawnej obs³ugi i praktycznej eksploatacji zaoferowanego i dostarczonego urz±dzenia.
3) Udzielenie Zamawiaj±cemu gwarancji na maszynê, przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy od daty wydania urz±dzenia Zamawiaj±cemu (z zastrze¿eniem zapisów
§5 ust. 3 Za³±cznika nr 1 do SWZ Projektowane postanowienia umowy, zwanego dalej „Umow±”); termin bezp³atnej gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert w postêpowaniu.
4) Wydanie Zamawiaj±cemu dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 9 umowy Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 14 tygodni od podpisania umowy. Termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, na zasadach opisanych w pkt. 20 SWZ.
5. Wykonawca poinformuje Zamawiaj±cego o terminie dostawy, z wyprzedzeniem minimum 3 dni roboczych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38425500-5 - Aparaty do oceny wytrzyma³o¶ci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wyznaczy³ nastêpuj±ce kryteria oceny i ich znaczenie:
Cena (C) 70% / Termin bezp³atnej gwarancji (G) 20% / Termin realizacji (T) 10%
Opis kryteriów oceny ofert:
A) Zasady przyznawania punktów w kryterium „cena” (C): Cena- oznacza cenê ³±czn± brutto za wykonanie ca³o¶ci przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz umow±. Najwy¿sz± liczbê punktów (70) otrzyma oferta zawieraj±ca najni¿sz± cenê brutto, a ka¿da nastêpna odpowiednio zgodnie ze wzorem z punktu 22.2. lit. A) SWZ.
Maksymalna liczba punktów w tym kryterium – 70,00 pkt.
Zasady dotycz±ce ceny zosta³y opisane w pkt. 19 niniejszej SWZ.
B) Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin bezp³atnej gwarancji” (G): zamawiaj±cy przyzna punkty w tym kryterium, na zasadzie:
-zaoferowany okres udzielenia gwarancji wynosz±cy 12 mcy (minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego)-0 pkt, zaoferowany okres udzielenia gwarancji wynosz±cy 13-18 mcy -10 pkt,
zaoferowany okres udzielenia gwarancji wynosz±cy od 19 m-cy wzwy¿-20 pkt.
Termin bezp³atnej gwarancji nale¿y okre¶liæ w pe³nych miesi±cach, licz±c Warto¶æ nale¿y podaæ liczbowo i s³ownie. W przypadku rozbie¿no¶ci w zakresie okresu gwarancji podanego liczbowo i s³ownie, Zamawiaj±cy za obowi±zuj±cy uzna okres gwarancji podany s³ownie.
Oferty z oferowanym terminem bezp³atnej gwarancji poni¿ej 12 miesiêcy – wymagany okres bezp³atnej gwarancji, zostan± odrzucone, jako niezgodne z SWZ. Okres gwarancji nale¿y obowi±zkowo wpisaæ w formularzu oferty. W przypadku niewpisania okresu gwarancji nie zostan± Wykonawcy przyznane punkty w niniejszym kryterium. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium –20,00 pkt
C) Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin realizacji” (T)- zamawiaj±cy przyzna punkty w tym kryterium, na podstawie liczby tygodni, wskazanych przez Wykonawcê w ofercie, wed³ug wzoru, zawartego w punkcie 22.2. lit C).
Termin realizacji przedmiotu zamówienia nale¿y okre¶liæ w pe³nych tygodniach. Warto¶æ nale¿y podaæ liczbowo i s³ownie. W przypadku rozbie¿no¶ci w zakresie terminu realizacji podanego liczbowo i s³ownie, Zamawiaj±cy za obowi±zuj±cy uzna okres realizacji podany s³ownie. Termin realizacji przedmiotu zamówienia nale¿y obowi±zkowo wpisaæ w formularzu oferty. W przypadku niewpisania nie zostan± Wykonawcy przyznane punkty w tym¿e kryterium. Maksymalny termin realizacji, jaki mo¿e byæ wskazany przez Wykonawcê zosta³ wskazany przez Zamawiaj±cego
w punkcie 6 SWZ. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium – 10,00 pkt.
Ocena koñcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenê w ww. kryteriach. Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru: ∑ pkt= Cpkt + Gpt + Tpkt .
Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta Wykonawcy niepodlegaj±cego wykluczeniu, która nie podlega odrzuceniu oraz która uzyska najwiêksz± liczbê punktów w ramach ustalonego kryterium oceny ofert.
Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin bezp³atnej realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia w niniejszym postêpowaniu mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu i wymagania okre¶lone w SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca znajduje siê w sytuacji finansowej i ekonomicznej, zapewniaj±cej prawid³owe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymóg ten zostanie zweryfikowany na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy, z³o¿onego w formularzu ofertowym.
7.2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
w zakresie do¶wiadczenia: Zamawiaj±cy wymaga na potwierdzenie spe³niania tego warunku, aby Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaza³, ¿e w okresie ostatnich 12 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym czasie, zrealizowa³ w sposób nale¿yty, co najmniej 1 dostawê maszyny wytrzyma³o¶ciowej o podobnych parametrach do przedmiotu zamówienie, przy czym pojedyncza dostawa zrealizowana by³a na warto¶æ co najmniej 150.000,00 PLN (lub równowarto¶æ tej kwoty w innej walucie). Przez zamówienia wykonane nale¿ycie nale¿y rozumieæ:
- zamówienia rozpoczête i zakoñczone w ww. okresie (tzn. 12 miesiêcy),
- zamówienia zakoñczone w ww. okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w ww. okresie,
-zamówienia rozpoczête wcze¶niej ni¿ w ww. okresie lub w ww. okresie, które trwaj± nadal (niezakoñczone) i w ramach, których Wykonawca wykona³ (potwierdzony protoko³ami odbioru) zakres zamówienia minimum taki, jak okre¶lono w warunku do¶wiadczenia i uwagach powy¿ej.
Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u - aktualne na dzieñ sk³adania ofert. Informacje zawarte w
o¶wiadczeniu, stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu (za³±cznik nr 3 do SWZ).
2. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, tj.:
1) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp.,
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) /je¿eli dotyczy/ O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej.
4. Zamawiaj±cy bêdzie stosowa³ przes³ankê wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, przewidziane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, zwana dalej „UOBN”.8.8. Zamawiaj±cy bêdzie weryfikowa³ przes³ankê wykluczenia, o której mowa w ust. 9 UOBN na podstawie:
• Wykazów okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014,
• Listy Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych obejmuj±cej osoby i podmioty, wobec których s± stosowane ¶rodki, o których mowa w art. 1 UOBN,
• O¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê.
Z uwagi na okoliczno¶æ, ¿e wskazane w tirecie jeden i dwa informacje s± ogólnie dostêpne Zamawiaj±cy pobierze je samodzielnie.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia Wykonawca sk³ada, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wszystkie niezbêdne informacje na temat o¶wiadczeñ i dokumentów, jakie zobowi±zani s± dostarczyæ wykonawcy w celu wykazania braku podstaw wykluczenia, zosta³y opisane w dziale 9 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca wraz z ofert± zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1)O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u - aktualne na dzieñ sk³adania ofert. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa powy¿ej, stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia, o którym mowa stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
2)Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy/gdy ofertê podpisuje pe³nomocnik, osoba nie figuruj±ca w dokumencie rejestrowym), wskazuj±ce na upowa¿nienie do z³o¿enia i podpisania oferty w niniejszym postêpowaniu, a tak¿e okres jego obowi±zywania. Sporz±dzone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3)Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów( odpowiednio za³±cznik nr 3 lub/i 6).
4)Pe³nomocnictwo – ubiegaj±cy siê wspólnie (je¿eli dotyczy)upowa¿niaj±ce do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, tj.:
1) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp.
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) wykazu zrealizowanych dostaw, o których mowa w punkcie 7.2.4. SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 12 miesiêcy, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych - referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (za³. 6 do SWZ)
4) /je¿eli dotyczy/ O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. (za³. 4 do SWZ)

Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia Wykonawca sk³ada - pod rygorem niewa¿no¶ci- w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W celu potwierdzenia, ¿e oferowane urz±dzenie spe³nia wymagania Zamawiaj±cego, okre¶lone w niniejszej SWZ i posiada odpowiednie parametry (okre¶lone w punkcie 4 SWZ), Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty: specyfikacjê techniczn± oferowanego urz±dzenia, z której wynikaæ bêdzie powy¿sze lub opis przedmiotu zamówienia lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e oferowana dostawa spe³nia okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria. Dokumenty te powinny zawieraæ równie¿ informacjê na temat parametrów technicznych przy³±czy, wymaganych do prawid³owego dzia³ania maszyny wytrzyma³o¶ciowej.
Po stronie oferenta jest obowi±zek wykazania spe³nienia wszystkich parametrów oferowanego urz±dzenia poprzez z³o¿one dokumenty, jak równie¿ posiadane certyfikaty i aprobaty dopuszczaj±ce urz±dzenie do sprzeda¿y i u¿ytkowania na terenie RP.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub ¶rodki te s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

patrz rozdz. 7 - 10 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
- wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”(za³±cznik nr 3 do SWZ), sk³ada w czê¶ci odnosz±cej siê do braku podstaw do wykluczenia ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Natomiast w czê¶ci odnosz±cej siê do potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej sk³ada ten z Wykonawców, który wykazuje spe³nianie danego warunku.
4.Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty, jako najkorzystniejszej) przedstawi± Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia - po podpisaniu umowy z Wykonawc±. Zapis ten zostanie wpisany w tre¶æ umowy (patrz: projektowane postanowienia umowy, Za³±cznik nr 1 do SWZ).
Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ kolejnych zaliczek, pod warunkiem, ¿e wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ zamówienie w zakresie warto¶ci poprzednio udzielonych zaliczek. Przez „wykazanie siê wykonawcy, ¿e wykona³ zamówienie w zakresie poprzednio udzielonych zaliczek” rozumie siê: mo¿liwo¶æ osobistego monitorowania postêpu prac, zwi±zanych z przedmiotem zamówienia u wykonawcy; wykonanie dokumentacji bazowej urz±dzenia (layout); przedstawienie harmonogramu prac zwi±zanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz przedstawienie zamawiaj±cemu potwierdzenia zamówieñ materia³ów i podzespo³ów trudnodostêpnych, koniecznych przy realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Zgodnie z art. 442 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci;
5) w wekslach z porêczeniem wekslowym banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej;
6) przez ustanowienie zastawu na papierach warto¶ciowych emitowanych przez Skarb Pañstwa lub jednostkê samorz±du terytorialnego;
7) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996 r. o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów (Dz. U. z 2018 r. poz. 2017).
4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia zaliczki, w umowie okre¶lona zostanie forma lub formy zabezpieczenia zaliczki, wysoko¶æ zabezpieczenia, a tak¿e sposób jego wniesienia i zwrotu.
5. Umowa mo¿e przewidywaæ mo¿liwo¶æ zmiany formy zabezpieczenia zaliczki w trakcie realizacji tej umowy.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie wskazanym w projekcie umowy. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
W tre¶ci umowy znajduje siê klauzula o zachowaniu poufno¶ci Stron, dotycz±cych wszelkich informacji o charakterze technicznym, technologicznym i produkcyjnym, zwi±zanych z dzia³alno¶ci± oraz efektami dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego.
Zmiana umowy podlega uniewa¿nieniu, je¿eli zosta³a dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 Pzp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-04 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/cerel

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-04 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Adres strony internetowej postêpowania i na której bêd± dostêpne wszelkie dokumenty zwi±zane z prowadzon± procedur±: https://platformazakupowa.pl/pn/cerel. Na tej stronie Zamawiaj±cy udostêpni zmiany i wyja¶nienia SWZ.
2. Szacunkowa warto¶æ przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych, o jakich mowa w art. 3 ustawy Pzp.
3. Celem prowadzonego postêpowania jest wy³onienie dostawcy maszyny wytrzyma³o¶ciowej, niezbêdnej do wykonywania badañ wytrzyma³o¶ciowych, zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia, jakiego Zamawiaj±cy dokona³ w SWZ, w terminie wskazanym w punkcie 6 SWZ
4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
5. Zamówienie nie zosta³o podzielone na czê¶ci. Oferta musi zostaæ z³o¿ona na pe³ny zakres zamówienia, opisany w niniejszej SWZ. Oferty nie zawieraj±ce pe³nego zakresu przedmiotu zamówienia zostan± odrzucone.
6. Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u przedmiotu zamówienia na czê¶ci (a tym samym nie dopuszcza sk³adania ofert na czê¶æ lub wybrane czê¶ci niniejszego zamówienia), ze wzglêdu na fakt, i¿ przedmiotowa maszyna jest dostêpny na rynku jako jedno urz±dzenie. Podzia³ zamówienia na czê¶ci w zakresie tego urz±dzenia jest zatem niemo¿liwy. Celem niniejszego zamówienia le¿y nabycie maszyny wytrzyma³o¶ciowej, a nie poszczególnych jej czê¶ci (komponentów) do zbudowania z nich takiego urz±dzenia samodzielnie przez Zamawiaj±cego. Zreszt±, Sprzedawane (czy te¿ - w przypadku Oprogramowania - licencjonowane) elementy (urz±dzenia) wyposa¿enia mieszalnika stanowi± uzupe³niaj±c± siê ca³o¶æ, s³u¿±c± do zapewnienia nale¿ytego korzystania z maszyny wytrzyma³o¶ciowej. Z tego powodu, za w³a¶ciwy dobór tych elementów wyposa¿enia winien byæ odpowiedzialny jeden (ten sam) Wykonawca, który posiada odpowiedni± wiedzê i do¶wiadczenie w tym zakresie, wynikaj±ce ze znajomo¶ci oferowanej przez siebie maszyny. Skoordynowany i w³a¶ciwy dobór poszczególnych elementów wyposa¿enia jest kluczowy dla jako¶ci korzystania z urz±dzenia i otrzymania na niego gwarancji. Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci, poniewa¿ przedmiot zamówienia stanowi funkcjonaln± ca³o¶æ.
7. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 14 tygodni od podpisania umowy - w tre¶ci og³oszenia BZP podane zosta³o ilo¶æ dni ze wzglêdów technicznych tj. braku mo¿liwo¶ci podania terminu wykonania w tygodniach, zosta³o to przeliczone na dni tj. 14 tygodni x 7 dni =98 dni.
8. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Pan mgr in¿. Agnieszka Kluczowska, biuro@cerel.pl – w zakresie merytorycznym,
Pani Jolanta Szela, biuro@cerel.pl – w zakresie formalnym.
9. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.
10. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wadium.
11. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert w nastêpuj±cych walutach: z³oty polski lub euro. Zasady przeliczenia warto¶ci oferty zosta³y opisane w punkcie 25 SWZ.
12. Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej. Opis sposobu przygotowania oferty znajduje siê w dziale 18 SWZ.
13. Pozosta³e wa¿ne informacje, dotycz±ce trybu prowadzenia postêpowania znajduj± siê w SWZ i za³±cznikach do niej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.