Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00431740/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
- 2023/BZP 00439303/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa projektora scenicznego multimedialnego do prezentacji spektakli po zakończeniu projektu pn. „Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych ..."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OPERA ŚLĄSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Moniuszki 21-23
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 323966856
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@opera-slaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera-slaska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8269921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa projektora scenicznego multimedialnego do prezentacji spektakli po zakończeniu projektu pn. „Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych ..."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-030aa847-63be-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121057/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa projektora scenicznego multimedialnego do prezentacji spektakli po zakończeniu projektu pn. Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych ....
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431740
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-3811-04/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: „Zakup i dostawa projektora scenicznego multimedialnego do prezentacji spektakli po zakończeniu projektu pn. Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. projektora scenicznego multimedialnego do prezentacji spektakli (z laserowym źródłem światła) wraz z 4 obiektywami, uchwytem oraz skrzyniami transportowymi na potrzeby Opery Śląskiej w Bytomiu, ul. Moniuszki 21-23, 41 902 Bytom.
3. Szczegółowy techniczny opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
4. Ogólne warunki realizacji zamówienia:
4.1. realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu;
4.2. miejscem dostawy i uruchomienia przedmiotu zamówienia jest siedziba Opery Śląskiej (ul. Moniuszki 21-23, 41-902 Bytom);
4.3. w ramach zamówienia wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, wniesienia,
rozpakowania, rozmieszczenia i uruchomienia przedmiotu zamówienia;
4.4. wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z transportem przedmiotu zamówienia,
jego ubezpieczeniem na czas transportu, opakowaniem, dostarczeniem, załadunkiem,
wyładunkiem i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
4.5. wykonawca jest zobowiązany zawiadomić Zamawiającego o planowanym terminie
dostarczenia przedmiotu zamówienia z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem;
4.6. urządzenia wraz z wyposażeniem objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz spełniać wymagania określone w SWZ;
4.7. w przypadku, gdy dostarczone urządzenie objęte przedmiotem zamówienia lub jego
elementy będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu lub montażu,
zostaną przez wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem
zamówienia do odbioru końcowego;
4.8. wszystkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt, wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia oraz po zakończeniu prac montażowych jest zobowiązany do uporządkowania terenu
dostawy;
4.9. cały oferowany przedmiot zamówienia ma być kompletny, fabrycznie nowy,
nieuszkodzony, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji lub wystaw. Urządzenie dostarczone pod wskazany przez Zamawiającego adres powinny być kompletne
w całości, gotowe do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów;
4.10. związane z realizacją zamówienia prace/uruchomienie w budynku Zamawiającego mogą być wykonywane w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 8:00 do 15:00 z możliwością zmiany godzin po uzgodnieniu z Zamawiającym;
4.11. w ramach przedmiotu zamówienia wykonawca przeprowadzi testy rozruchowe
i uruchomienie dostarczonego urządzenia;
4.12. wykonawca przekaże Zamawiającemu instrukcje (w języku polskim) użytkowania
dostarczonego urządzenia,
4.13. Wykonawca przekaże Zamawiającemu gwarancję poświadczoną oświadczeniem producenta o przejęciu zobowiązań gwarancyjnych w przypadku niewywiązywania się dostawcy lub dystrybutora z gwarancji.
5. Wymagania i warunki realizacji zamówienia:
5.1. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie wymaganym przez Zamawiającego. Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, w którym Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia
i podpisany zostanie przez obie strony protokół odbioru wykonania przedmiotu umowy.
5.2. Oferowany projektor musi być fabrycznie nowy i nieużywany, musi pochodzić z bieżącej produkcji. Nie może pochodzić z odzysku, nie może pochodzić z projektów realizowanych u innych klientów, nie może pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży oraz musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych czy roszczeń osób trzecich, musi być wykonany z materiałów posiadających wszelkie wymagane prawem certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży
i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
5.3. Wykonawca odpowiada za wszelkie wady prawne zaoferowanego i dostarczonego sprzętu.
5.4. Na etapie przygotowania ofert Wykonawcy zobowiązani są przeanalizować wszystkie elementy opisu technicznego dokumentacji i w razie wątpliwości zgłosić pisemnie
w przewidzianym terminie uwagi i zauważone nieścisłości. Zamawiający
w przewidzianym terminie odpowie pisemnie na wszelkie pytania.
7. Pełny, szczegółowy i wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia został określony w:
7.1. SWZ z załącznikami.
7.2. Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 4 do SWZ
7.3. Projektowanych postanowieniach umowy.
7.4. Odpowiedziach na pytania udzielonych w trakcie prowadzonej procedury przetargowej (jeżeli dotyczy).
Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
8. Rozwiązania równoważne:
8.1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
8.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz
z jego opisem lub normami.
8.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
9. Gwarancja i rękojmia.
9.1. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot umowy, licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy.
9.2. Wykonawca, zgodnie z zapisami w formularzu ofertowym, może udzielić gwarancji na przedmiot umowy na okres dłuższy niż 36 miesięcy na zasadach opisanych poniżej
w „Uwaga nr 1”.
9.3. W okresie gwarancyjnym, minimum 36 miesięcy lub w okresie gwarancyjnym dłuższym zadeklarowanym w formularzu ofertowym, Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie 14 dni od daty zgłoszenie ich przez Zamawiającego.
9.4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi jest równa wymaganemu okresowi gwarancji i wynosi 36 miesiące. W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu ofertowym zadeklaruje dłuższy okres gwarancji, wówczas okres rękojmi jest równy zadeklarowanemu w formularzu ofertowym okresowi gwarancji. Okres rękojmi na przedmiot umowy, liczy się od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy.
Uwaga nr 1:
1) Termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
2) Termin gwarancji należy zadeklarować w pełnych miesiącach od daty podpisania przez obie strony protokołu wykonania przedmiotu umowy.
3) Określenie terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym poniżej wymaganego minimum,
tj. 36 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4) W przypadku deklaracji terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert przyjęte zostanie 60 miesięcy, natomiast w treści umowy – zgodnie z deklaracją zawartą w Formularzu Ofertowym.
5) W przypadku, gdy Wykonawca nie określi w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji
Zamawiający przyjmie gwarancję minimalną, tj. 36 miesięcy.
6) Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez
Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par.1 KC, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego.
7) Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi jest równa okresowi gwarancji i wynosi minimum 36 miesięcy lub zgodnie z deklaracją Wykonawcy
w formularzu ofertowym od dnia podpisania protokołu odbioru.
8) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, o którym mowa w ust. 9 pkt 9.3., Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.
10. Sposób realizacji zamówienia i obowiązki Wykonawcy:
Obowiązki Wykonawcy w związku z realizacją przedmiotu umowy zostały określone
w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
11. Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych.
Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.10.2023r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę – Kraftmann Cezary Czerny, ul. Kabrioletu 4, 03-117 Warszawa. Zamawiający informował Wykonawcę, że wraz z przedmiotem zamówienia zobowiązany jest dostarczyć gwarancję poświadczoną oświadczeniem producenta o przejęciu zobowiązańgwarancyjnych w przypadku niewywiązywania się dostawcy lub dystrybutora z gwarancji na okres min. 36 miesięcy lub zgodnie ze wskazaniem Wykonawcy w Formularzu Ofertowym. Powyższy wymóg został opisany w: SWZ (rozdział III ust. 4 pkt 4.13.); Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SWZ.
Zamawiający trzykrotnie wyznaczał termin podpisania umowy i trzykrotnie wzywał Wykonawcę do podpisania umowy (pismo z dnia 02.11.2023 r. z terminem podpisania umowy na dzień 06.11.2023r., pismo z dnia 7.11.2023 r. z terminem podpisania umowy na dzień 08.11.2023r.; pismo z dnia 08.11.2023r. z terminem podpisania umowy na dzień 09.11.2023r.).
Wykonawca, pomimo trzykrotnego wezwania do podpisania umowy, nie odesłał Zamawiającemu podpisanej umowy. Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, prowadzi do unieważnienie postępowania przez Zamawiającego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający korzysta z przesłanki art. 263 ustawy Pzp umożliwiającej unieważnienie postępowania.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem aparatu pantomograficznego z funkcją CBCT z przystawką cefalometryczną dla UCŚUM w Katowicach sp. z o.o.
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i uruchomieniem unitów stomatologicznych dla Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Sp. z o.o.
- Dostawa sześciu zestawów transporterów tarcz strzelniczych do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu
- "Świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Zamawiającego w Bytomiu przy, ul. Piłkarskiej 8"
- "Dostawa pompy OS-150" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział "Pokój I-Pokój II".
- Serwis urządzeń systemu ogólnozakładowej łączności telefonicznej oraz systemów dyspozytora ruchu dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa projektorów multimedialnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Dostawa sprzętu biurowego, RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa projektorów i zestawu multimedialnego dla Politechniki Lubelskiej. Podział na części.
więcej: Projektory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.