Og³oszenie z dnia 2024-09-25
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Rozwój spo³eczno¶ci energetycznych dzia³aj±cych w OZE na terenie Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Gmin Regionu P³ockiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610216771
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Zglenickiego 42
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-411
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@zgrp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zgrp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Kierowanie podstawowymi rodzajami dzia³alno¶ci publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozwój spo³eczno¶ci energetycznych dzia³aj±cych w OZE na terenie Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-62969a26-26e4-46e1-8ed9-f34445cf6c22
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00516424
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62969a26-26e4-46e1-8ed9-f34445cf6c223.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl . Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca ” na Platformie e-Zamówienia.
Strona internetowa postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62969a26-26e4-46e1-8ed9-f34445cf6c22
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacja o ¶rodkach komunikacji elektronicznej oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wys³ania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane s± w Rozdziale IV ust. 1 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L
119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm. ), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem danych osobowych jest Zwi±zek Gmin Regionu P³ockiego, ul. Zglenickiego 42, 09-411 P³ock;2. inspektorem
ochrony danych osobowych w Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego jest Iwona Osowska - Hejcelman, kontakt: iod@zgrp.pl;3.dane
osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej
realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;4. odbiorcami danych
osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych, oraz upowa¿nieni pracownicy administratora w zakresie
niezbêdnym do wykonywania ich obowi±zków s³u¿bowych. Dane bêd± ujawnione równie¿ podmiotom zewnêtrznym, takim jak
dostawcy systemu elektronicznego obiegu dokumentów, dostawcy us³ug internetowych, z których korzysta administrator;5.dane
osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania
archiwów zak³adowych.. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacj± dotycz±c± ich realizacji, niezale¿nie od trybu w
jakim zosta³y zawarte, przechowywane s± przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od
daty zakoñczenia sprawy. Po up³ywie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora
w³a¶ciwego archiwum pañstwowego, brakowaniu;6. obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;7.w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany- art. 22 RODO;8.W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego dane mog± byæ
tak¿e przekazywane do pañstw trzecich.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych; 2.na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian±
postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci
protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;3.na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia;4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; nie przys³uguje:
1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; 2.prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Z-KP.271.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu zadania pn. „Rozwój spo³eczno¶ci energetycznych dzia³aj±cych w OZE na terenie Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego” w ramach Inwestycji B2.2.2/G1.1.2 Krajowego Planu Odbudowy i Zwiêkszania Odporno¶ci (KPO): Inwestycje OZE realizowane przez spo³eczno¶ci energetyczne Czê¶æ A (wsparcie przedinwestycyjne): Dzia³anie A.3 – Rozwój nowych spo³eczno¶ci energetycznych dzia³aj±cych w zakresie OZE polegaj±cych na opracowaniu:
1/ „Listy interesariuszy oraz grup docelowych wraz doborem rodzaju spo³eczno¶ci. Opracowanie powinno uwzglêdniaæ uwarunkowania formalno – prawne, organizacyjne i finansowe utworzenia podmiotów grupuj±cych lokalnych wytwórców i odbiorców energii w formule: klaster energii, spó³dzielnia energetyczna, czy samowystarczalna spo³eczno¶æ energetyczna wraz z analiz± celowo¶ci utworzenia i rozwoju oraz umocowania w ramach obowi±zuj±cych przepisów prawa tych form prawnych do grup gmin zrzeszonych w Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego”;
2/ „Koncepcji rozwoju energetyki rozproszonej na terenie dzia³ania Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego dla wytypowanych w li¶cie interesariuszy grupuj±cej lokalnych wytwórców
i odbiorców w perspektywie do 2030 roku”;
3/ Prowadzenie spotkañ zapewniaj±cych udzia³ spo³eczny dla potencjalnych interesariuszy nowych spo³eczno¶ci energetycznych OZE ;
4/ Przeprowadzenie szkoleñ specjalistycznych dla pracowników merytorycznych oraz cz³onków spo³eczno¶ci energetycznych;
5/ Przygotowanie dokumentów rejestrowych wybranych spo³eczno¶ci energetycznych.
Szczegó³owy przedmiot i zakres zamówienia oraz sposób wykonania zamówienia zosta³ zawarty w:
1 Opis przedmiotu zamówienia - Za³±cznik nr 2 do SWZ
2 Wzór umowy – Za³±cznik nr 3 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalno¶ci, us³ugi doradcze, analizy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów
71314300-5 - Us³ugi doradcze w zakresie wydajno¶ci energetycznej
71314200-4 - Us³ugi zarz±dzania energi±
71314000-2 - Us³ugi energetyczne i podobne
73000000-2 - Us³ugi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne us³ugi doradcze
73220000-0 - Us³ugi doradcze w zakresie rozwoju
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: Cena i do¶wiadczenie Kierownika zespo³u ekspertów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: „Do¶wiadczenie Kierownika zespo³u ekspertów ”
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e powy¿szy warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
1) wykona³ w okresie ostatnich 3 /trzech/ lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wyka¿e, ¿e wykona³ co najmniej 1 /jedn±/ us³ugê obejmuj±c± swoim zakresem przygotowania koncepcji inwestycyjnych w zakresie inwestycji energetycznych dotycz±cych efektywno¶ci energetycznej lub OZE lub studiów wykonalno¶ci w zakresie inwestycji energetycznych dotycz±cych efektywno¶ci energetycznej lub OZE lub ekspertyz, publikacji lub prac analitycznych, które obejmowa³y swoim zakresem: Klastry Energii lub Spó³dzielnie Energetyczne b±d¼ Wyspy Energetyczne, o minimalnej warto¶ci 100 000,00 z³ brutto. Us³uga ta winna byæ wykonana nale¿ycie;
2) wykona³ w okresie ostatnich 3 /trzech/ lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie co najmniej 1 /jedn±/ us³ugê obejmuj±c± swoim zakresem przygotowanie dokumentów z obszaru transformacji energetycznej [np. audyty energetyczne, mapy spo³eczno¶ci energetycznych, modele spo³eczno¶ci energetycznych, manuale spo³eczno¶ci energetycznych, bilanse energetyczne], o minimalnej warto¶ci 100 000,00 z³ brutto. Us³uga ta winna byæ wykonana nale¿ycie.
3) dysponuje osobami, które bêd± skierowane przez Wykonawcê do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, w tym:
a) Kierownik zespo³u ekspertów:
posiada wykszta³cenie: wy¿sze II stopnia (magisterskie) ;
posiada do¶wiadczenie zdobyte w ci±gu ostatnich 5 /piêciu/ lat, przed terminem sk³adania ofert, zrealizowa³ co najmniej 5 /piêæ/ us³ug, które polega³y na koordynowaniu lub kierowaniu prac± zespo³u, który opracowa³ dokumenty z zakresu inwestycji energetycznych w obszarze efektywno¶ci energetycznej lub odnawialnych ¼róde³ energii (OZE), oraz jest autorem lub wspó³autorem co najmniej jednego opracowania to¿samego** z przedmiotem zamówienia.
b) Ekspert ds. energetyki odnawialnej:
posiada wykszta³cenie: wy¿sze II stopnia (magisterskie) z zakresu energetyki lub ochrony ¶rodowiska;
posiada do¶wiadczenie zdobyte w okresie ostatnich 3 /trzech/ lat przed terminem sk³adania ofert, zrealizowa³ co najmniej 3 /trzy/ us³ugi polegaj±ce na opracowaniu bilansu energetycznego dotycz±cego redukcji emisji CO2 do powietrza przy wykorzystaniu technologii odnawialnych ¼róde³ energii (OZE);
c) Ekspert ds. prawa energetycznego:
posiada wykszta³cenie: wy¿sze II stopnia (magisterskie) z zakresu prawa;
posiada do¶wiadczenie zdobyte w okresie ostatnich 3 /trzech/ lat przed terminem sk³adania ofert, zrealizowa³ co najmniej 3 /trzy/ us³ugi polegaj±ce na opracowaniu analizy lub ekspertyzy prawnej z zakresu prawa energetycznego;
d) Ekspert ds. efektywno¶ci energetycznej w zakresie energii cieplnej
posiada wykszta³cenie: wy¿sze II stopnia (magisterskie) z zakresu energetyki
posiada do¶wiadczenie zdobyte w okresie ostatnich 3 / trzech/ lat przed terminem sk³adania ofert, zrealizowa³ co najmniej 3 / trzy/ us³ugi polegaj±ce na sporz±dzeniu minimum 3 wniosków wraz z za³±cznikami do Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki w kwestii uzyskania tzw. „Bia³ych Certyfikatów”, dla których wydano ¶wiadectwa efektywno¶ci energetycznej;
e) Ekspert ds. geoinwentaryzacji:
posiada wykszta³cenie: wy¿sze I stopnia (licencjat) z zakresu geografii;
posiada do¶wiadczenie zdobyte w okresie ostatnich 3/ trzech/ lat przed terminem sk³adania ofert, zrealizowa³ co najmniej 3 /trzy/ us³ugi polegaj±ce na sporz±dzeniu mapy energetycznej (zawieraj±cej m.in. glokalizacjê punktów poboru energii; rozmieszczenie infrastruktury technicznej elektroenergetycznej, oznaczenie obszarów potencjalnych inwestycji energetycznych);
f) Ekspert ds. ekonomicznych:
posiada wykszta³cenie: wy¿sze II stopnia (magisterskie) z zakresu ekonomii;
posiada do¶wiadczenie zdobyte w okresie ostatnich 3 /trzech/ lat przed terminem sk³adania ofert, zrealizowa³ co najmniej 3 /trzy/ us³ugi polegaj±ce na opracowaniu analizy finansowej i ekonomicznej z zakresu strategii energetycznych dla jednostek samorz±du terytorialnego.
4) Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie w/w funkcji przez jedn± lub wiêcej osób pod warunkiem posiadania przez nie wymaganych kwalifikacji, do¶wiadczenia, wykszta³cenia o których mowa powy¿ej, za wyj±tkiem Kierownika zespo³u ekspertów.
5) Podstaw± udokumentowania realizacji przedmiotów bêdzie przed³o¿enie referencji lub innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego us³uga by³a wykonana. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e oczekuje przed³o¿enia na potwierdzenie referencji, protoko³ów odbioru i innych dokumentów np. faktury. Forma dokumentowania do¶wiadczenia w postaci o¶wiadczenia dla Zamawiaj±cego jest niewystarczaj±ca i oczekuje przed³o¿enia wskazanych form dokumentów. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e na etapie badania ofert i dokumentów przewiduje weryfikacjê przed³o¿onych dokumentów w celu oceny ich wiarygodno¶ci i prawdziwo¶ci.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp ;
2. Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê. W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi- je¶li dotyczy;
3. O¶wiadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy -je¶li dotyczy
4. O¶wiadczenie dotycz±ce przepisów sankcyjnych zwi±zanych z wojn± w Ukrainie;
5. informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
6. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,
7. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
8. o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5, 6 i art. 109 ust. 1 pkt 5, 7-10 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Wykaz us³ug wykonanych
2. Wykaz osób
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ w zawartej umowie w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci:a) wyst±pi± ¶rodki ochrony prawnej wg ustawy Pzp,
b) wyst±pi± opó¼nienia bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji lub innych instytucji przy równoczesnym dochowaniu nale¿ytej staranno¶ci ze strony Wykonawcy,
c) wyst±pi± sytuacje nieprzewidziane
d) przed³u¿enie terminu realizacji umowy , wy³±cznie w sytuacji, gdy Wykonawca uzyska akceptacje zmiany harmonogramu prac.
2. Zmiana osoby przewidzianej do pe³nienia funkcji Kierownika zespo³u ekspertów w okresie realizacji zamówienia., pod warunkiem, ¿e nowa osoba zg³oszona przez Wykonawcê bêdzie spe³nia³a warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ oraz bêdzie musia³a posiadaæ do¶wiadczenie – takie same lub wiêksze – jak osoba wskazana przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym stanowi±cym Za³±cznik Nr 3 do SWZ (w ramach drugiego kryterium oceny ofert). Zmiana osoby przewidzianej na stanowisko Koordynatora Zespo³u Ekspertów bêdzie mo¿liwa po wyra¿eniu pisemnej zgody przez Zamawiaj±cego. Decyzja o wyra¿eniu zgody zostanie podjêta po przed³o¿eniu wymaganych dokumentów/o¶wiadczeñ, dotycz±cych nowo wskazanego Kierownika, okre¶lonych w SWZ.
3. Zmiana cz³onków zespo³u tj. Ekspertów mo¿e nast±piæ pod warunkiem, ¿e nowa osoba bêdzie spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ. Zmiana oso-by przewidzianej na stanowisko eksperta bêdzie mo¿liwa po wyra¿eniu pisemnej zgody przez Zamawiaj±cego. Decyzja o wyra¿eniu zgody zostanie podjêta po przed³o¿eniu wymaganych dokumentów/o¶wiadczeñ, dotycz±cych nowo wskazanego eksperta, okre¶lonych w SWZ.
4. Wprowadzenie zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiaj±cego wynikaj±cych z dokumentów rejestrowych.
5. Zmiana, wprowadzenie lub rezygnacja podwykonawcy – w przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencja³ Wykonawca powo³ywa³ siê w zakresie spe³nienia wa-runków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca samodzielnie spe³nia te warunki w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. Dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z pisemnym wnioskiem uzasadniaj±cym wprowadzenie zmiany podwykonawcy.
6. Zmiana w obowi±zuj±cych przepisach - zmiana stanu prawnego, który bêdzie wnosi³ nowe wymagania, co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu objêtego przedmiotem zamówienia; W uzasadnionych przypadkach za zgod± Zamawiaj±cego i Wykonawcy, zmiany warunków zap³aty wynagrodzenia, a w tym miêdzy innymi: sposobu i formy p³atno¶ci, terminu p³atno¶ci.
7. Zmiana umowy w zwi±zku ze zmian± sposobu odbierania i wystawiania faktur.
Szczegó³owe zapisy dotycz±ce zmiany umowy dostêpne s± w za³±czniku nr 3 do SWZ (paragraf 18)
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-03 23:59
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-04 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-04
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa soli i piasku do zimowego utrzymania dróg
- Wykonywanie czynno¶ci weterynaryjnych w odniesieniu do kotów wolno ¿yj±cych (dzikich) i samic psów/kotów w³a¶cicielskich Gminy Miasto P³ock
- ¦wiadczenie us³ug konserwacyjno-naprawczych oraz serwisowanie instalacji i wyposa¿enia ppo¿. obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w P³ocku.
- Ubezpieczenie komunikacyjne dla Powiatu P³ockiego oraz podleg³ych jednostek
- Wykonanie kompleksowej us³ugi cateringowej podczas "Wigilii przed Ratuszem" w dniu 15.12.2024 r.
- Wykonywanie us³ugi sprz±tania pomieszczeñ i utrzymania czysto¶ci w budynku i na terenie nieruchomo¶ci Powiatowego Urzêdu Pracy w P³ocku w 2025 roku
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.271.109.2024 Wykonanie dwóch koncepcji programowo-przestrzennych oraz dokumentacji projektowej w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn. "Magiczna Kraina Przygód".
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla ca³orocznego krytego lodowiska przy ul. Ludwika B³a¿ka w Inowroc³awiu
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz decyzji ZRID na rozbudowê i przebudowê drogi gminnej Nr 680010 S w miejscowo¶ci Ogorzelnik, Bobolice, Mirów
- AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ NR 6 W JELENIEJ GÓRZE
- Zespó³ Szkolno-Przedszkolny nr 10 ul. J. ¦liwki 8 - termomodernizacja i modernizacja budynku - dokumentacja projektowa (2)
- Opracowanie pe³nobran¿owej dokumentacji projektowo-wykonawczo-kosztorysowej na termomodernizacjê dachu budynku Wydzia³u Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomo¶ciami w Sztumie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.