Og³oszenie z dnia 2024-11-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ubezpieczenie komunikacyjne dla Powiatu P³ockiego oraz podleg³ych jednostek
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat P³ocki
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zarz±d Powiatu w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016034
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bielska 59
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.plock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://powiat-plock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Mentor S.A.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 870245914
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Szosa Che³miñska 177-181
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Toruñ
1.11.5.) Kod pocztowy: 87-100
1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: mentor@mentor.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: http://www.mentor.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie komunikacyjne dla Powiatu P³ockiego oraz podleg³ych jednostek
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a541638d-2b29-4505-b329-202a100bec21
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00582564
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00047685/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Ubezpieczenie maj±tku i odpowiedzialno¶ci cywilnej Powiatu P³ockiego oraz podleg³ych jednostek w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://mentor.logintrade.net/zapytania_email,181069,366d7c39ae4024daf8e40df448c56e68.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostêpnienia zastrze¿onych dokumentów zamówienia
Pe³nomocnik Zamawiaj±cego informuje o poufnym charakterze czê¶ci dokumentacji (dokumentacja poufna). Wykonawca mo¿e uzyskaæ dostêp do dokumentacji poufnej poprzez z³o¿enie wniosku (Za³±cznik nr 8 do SWZ).3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mentor.logintrade.net/zapytania_email,181069,366d7c39ae4024daf8e40df448c56e68.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowania przetargowe
prowadzone s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Pe³nomocnikiem Zamawiaj±cego, a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy przetargowej https://mentor.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Do
po³±czenia, w ramach Platformy przetargowej, u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy
pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy
konto na Platformie przetargowej ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci
pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Pe³nomocnikiem Zamawiaj±cego w pozosta³ych obszarach.
Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz
informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy przetargowej:
Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozosta³e wymagania techniczne:
• dostêp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajax
• w³±czona obs³uga JavaScript
• zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
Wspierane s± rozwi±zania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Warto¶ciowych S.A.
• Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies SA.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
Dopuszczalne formaty przesy³anych danych
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip,
multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint,
application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel,
application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zipcompressed,
application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma,
application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg,
application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone
z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê. Potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej,
wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c niezalogowanym na Platformie przetargowej. Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê przetargow±
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego Przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie
o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119 z 4.5.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat P³ocki, ul. Bielska 59, 09-400 P³ock.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych u Administratora jest:
a) El¿bieta Kaczmarczyk, e.kaczmarczyk@powiat.plock.pl tel. 24 267 67 78
b) Anna Piesowicz, a.piesowicz@powiat.plock.pl 24 267 67 78
c) Aleksandra Umiñska, a.uminska@powiat.plock.pl 24 267 67 24.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem na ubezpieczenie komunikacyjne dla Powiatu P³ockiego oraz podleg³ych jednostek.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 PZP i osoby lub podmioty którym powierzono przetwarzanie danych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o zamówienia publiczne.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu: − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.DZP.262.31.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Ubezpieczenie komunikacyjne dla Powiatu P³ockiego (podleg³ych jednostek organizacyjnych Powiatu P³ockiego) w zakresie:
- Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC p.p.m.)
- Ubezpieczenie autocasco (AC/KR)
- Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadów posiadaczy pojazdów mechanicznych (NNW)
- Ubezpieczenie Assitance (ASS)
- Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych – Zielona Karta
2. Rodzaj zamówienia: us³uga.
Przedmiot zamówienia sklasyfikowany jest we Wspólnym S³owniku Zamówieñ kod CPV: 66510000-8 - us³ugi ubezpieczeniowe.
66514110-0 (us³ugi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych)
66516100-1 (us³ugi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialno¶ci cywilnej)
66512100-3 (us³ugi ubezpieczeñ od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków)
3. Przedmiot zamówienia nie zosta³ podzielony na czê¶ci.
Zgodnie z art. 805 Kodeksu cywilnego przez umowê ubezpieczenia ubezpieczyciel zobowi±zuje siê, w zakresie dzia³alno¶ci swego przedsiêbiorstwa, spe³niæ okre¶lone ¶wiadczenie w razie zaj¶cia przewidzianego w umowie wypadku, a ubezpieczaj±cy zobowi±zuje siê zap³aciæ sk³adkê. Z powy¿szego wynika jednoznacznie, ¿e w przetargu na us³ugi ubezpieczenia ¶wiadczeniem wykonawcy bêdzie wyp³ata odszkodowania.
Z uwagi na dotychczasowy przebieg ubezpieczeñ, szkodowo¶æ oraz w celu zapewnienia spójno¶ci programu ubezpieczenia Zamawiaj±cego, zamówienie nie zosta³o podzielone na czê¶ci.
Ewentualny podzia³ na czê¶ci niniejszego zamówienia nie spowodowa³by zwiêkszenia dostêpu do zamówienia dla ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw, poniewa¿ M¦P nie wykonuj± dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, której podjêcie jest warunkowane spe³nieniem przes³anek okre¶lonych w ustawie o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej i uzyskaniem stosownego zezwolenia.
4. Szczegó³owe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajduj± siê w Za³±czniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci zastosowania prawa opcji.
6. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt.7) pzp.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66514110-0 - Us³ugi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych
66516100-1 - Us³ugi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialno¶ci cywilnej
66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunkiem udzia³u w niniejszym postêpowaniu jest posiadanie przez Wykonawcê zezwolenia w³a¶ciwego organu naprowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej na terenie RP w my¶l ustawy z dnia 11.09.2015 roku o dzia³alno¶ci
ubezpieczeniowej, co najmniej w zakresie ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia. Wzór o¶wiadczenia o spe³nieniu
warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania -wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 3 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika doreprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert
sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika doreprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert
sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy - za³±cznik nr 4.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-21 11:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://mentor.logintrade.net/zapytania_email,181069,366d7c39ae4024daf8e40df448c56e68.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-21 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-20
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Kryterium oceny ofert w celu ograniczenia liczby ofert bêdzie kryterium ceny.Zamawiaj±cy mo¿e, ale nie musi, przeprowadziæ negocjacje w celu ulepszenia tre¶ci ofert, które podlegaj± ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji, dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert z³o¿onych w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu (oferta podstawowa).
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa paliw ciek³ych w 2025 roku.
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku"
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kot³owni przy ul. Zielonej 40 i Pop³aciñskiej 42 w P³ocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w P³ocku wraz z prowadzeniem konserwacji kot³owni
- "Dostawa pozosta³ych artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla jednostek organizacyjnych powiatu p³ockiego w 2025 roku"
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych dla Urzêdu Miasta P³ocka w 2025 roku.
- Dostawa fortepianu i pianin wraz z akcesoriami na potrzeby PSM I i II st. im. Karola Szymanowskiego w P³ocku
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Gminy Czarnocin.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Miejskiego Zak³adu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w P³ocku
- Us³uga ubezpieczenia Przedsiêbiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majatku i innych interesów Miasta Kutno
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNO¦CI GMINY WILCZÊTA
- POSTÊPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY KOLNO
wiêcej: Us³ugi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.