Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00461803/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż punktowych elementów odblaskowych na drogach wojewódzkich – z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2e4f968-61d4-48f4-b0d6-452a08bd6dbf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż punktowych elementów odblaskowych na drogach wojewódzkich – z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2e4f968-61d4-48f4-b0d6-452a08bd6dbf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516460
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071123/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Montaż punktowych elementów odblaskowych na drogach wojewódzkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461803
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-75/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 809935,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Montaż punktowych elementów odblaskowych na drogach wojewódzkich – z podziałem na części:Część nr 1 – DW 768, 780, 933, 774, 791, 948
Zamówienie obejmuje realizację prac polegających na wykonaniu montażu punktowych elementów odblaskowych (PEO) w ciągu dróg wojewódzkich nr 768, 780, 933, 774, 791 i 948, a także demontażu naklejonych plastikowych punktowych elementów odblaskowych na odcinkach tych dróg oraz uzupełnieniu lub wymianie retroreflektorów w istniejących zamontowanych w nawierzchni żeliwnych korpusach – zgodnie z wykazem dotyczącym Części nr 1 i wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 1 oraz w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację prac polegających na wykonaniu montażu punktowych elementów odblaskowych (PEO), demontażu naklejonych plastikowych punktowych elementów odblaskowych oraz uzupełnieniu lub wymianie retroreflektorów w istniejących zamontowanych w nawierzchni żeliwnych korpusach – w ramach odcinków dróg wojewódzkich nr 768, 780 i 933. Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo realizację prac polegających na wykonaniu montażu punktowych elementów odblaskowych (PEO), demontażu naklejonych plastikowych punktowych elementów odblaskowych oraz uzupełnieniu lub wymianie retroreflektorów w istniejących zamontowanych w nawierzchni żeliwnych korpusach – w ramach odcinków dróg wojewódzkich nr 774, 791 i 948. Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 379179,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Montaż punktowych elementów odblaskowych na drogach wojewódzkich – z podziałem na części:Część nr 2 – DW 783, 967, 969, 772, 791
Zamówienie obejmuje realizację prac polegających na wykonaniu montażu punktowych elementów odblaskowych (PEO) w ciągu dróg wojewódzkich nr 783, 967, 969, 772 i 791, a także demontażu naklejonych plastikowych punktowych elementów odblaskowych na odcinkach tych dróg oraz uzupełnieniu lub wymianie retroreflektorów w istniejących zamontowanych w nawierzchni żeliwnych korpusach – zgodnie z wykazem dotyczącym Części nr 2 i wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 2 oraz w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację prac polegających na wykonaniu montażu punktowych elementów odblaskowych (PEO), demontażu naklejonych plastikowych punktowych elementów odblaskowych oraz uzupełnieniu lub wymianie retroreflektorów w istniejących zamontowanych w nawierzchni żeliwnych korpusach – w ramach odcinków dróg wojewódzkich nr 783, 967 i 969. Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo realizację prac polegających na wykonaniu montażu punktowych elementów odblaskowych (PEO), demontażu naklejonych plastikowych punktowych elementów odblaskowych oraz uzupełnieniu lub wymianie retroreflektorów w istniejących zamontowanych w nawierzchni żeliwnych korpusach – w ramach odcinków dróg wojewódzkich nr 772 i 791. Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 430755,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483725,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 712350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483725,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe ROAD SERVICE Jerzy Fojcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 547-004-13-12
7.3.3) Ulica: ul. Lenartowicza 37 lok. 13
7.3.4) Miejscowość: ul. Lenartowicza 37 lok. 13
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 483725,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528706,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 800875,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 528706,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe ROAD SERVICE Jerzy Fojcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 547-004-13-12
7.3.3) Ulica: ul. Lenartowicza 37 lok. 13
7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 528706,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wartość udzielanego zamówienia: 379 179,50 zł, w tym: wartość zamówienia podstawowego: 228 623,50 zł, wartość
zamówienia opcjonalnego: 150 556,00 zł.
2. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotowego zamówienia: 483 725,79 zł, w tym: zamówienie podstawowe: 298 597,26 zł, zamówienie opcjonalne: 185 128,53 zł.
3. Termin wykonania zamówienia:
- zakres podstawowy zamówienia: 80 dni od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 29.11.2024 r.
- zakres opcjonalny zamówienia (w przypadku jego uruchomienia): 30 dni od daty złożenia oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji
Część 2:
1. Wartość udzielanego zamówienia: 430 755,50 zł, w tym: wartość zamówienia podstawowego: 327 907,50 zł, wartość zamówienia opcjonalnego: 102 848,00 zł.
2. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotowego zamówienia: 528 706,89 zł, w tym: zamówienie podstawowe: 402 194,01 zł, zamówienie opcjonalne: 126 512,88 zł.
3. Termin wykonania zamówienia:
- zakres podstawowy zamówienia: 80 dni od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 29.11.2024 r.
- zakres opcjonalny zamówienia (w przypadku jego uruchomienia): 30 dni od daty złożenia oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka
- Przebudowa drogi gminnej nr 560129K od dz. nr ew. 1436/1 na odcinku około 265 mb. w miejscowości Gdów na dz. nr 1442 w miejscowości Gdów, Gmina Gdów
więcej: Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.