Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00111267/01 - Wynik z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania
odpadów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000553822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sukiennicza
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szamotuly.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania
odpadów medycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e16f15ff-85e2-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00080553/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.spzoz.powiat-szamotuly.pl/zamowienia3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:przetargi@szamotuly.med.pl2) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu
z Wykonawcami w sprawach formalnych: Maria Stróżyk tel. + 48 61 29 27 118,
email:przetargi@szamotuly.med.pl3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty
lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania
i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z
systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP).5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
formularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji”
wynosi 150MB.6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się
datę ich przekazania na ePUAP.7) Niniejsze postępowanie można wyszukać również na Liście
wszystkich postępowań w systemie miniportal (https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania) na liście
wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00020804/01 z dnia 2022-01-17
2022-01-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługigłównej z zakładki Postępowania.8) Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z miniportal i ePuap - stanowiącej zał. nr 6 do
SWZ.Instrukcja została zamieszczona także bezpośrednio na
portalu(https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 2) administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest:SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZAMOTUŁACH;3)
administratorwyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem
e-mail:iod@szamotuly.med.pl> Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust.
1 lit. cRODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego pn.:„Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych”;4)Odbiorcami Pani /
Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11
września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych, jak również inne podmioty upoważnione do odbioru
danych osobowychna podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym
podmioty zajmujące sięobsługą informatyczną Administratora;5) Dane osobowe wykonawcy zawarte w
protokolepostępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o
udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje
cały czastrwania umowy; Z uwagi na ograniczenia techniczne nie ma możliwości wprowadzenia całej
treściklauzuli. Kompleksowa treść klauzuli informacyjnej RODO została zawarta w rozdziale I, pkt 16
swz.Prosimy o zapoznanie się z jej treścią
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO
prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo
dosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania
odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
naruszaprzepisy RODO;h) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO. **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wynikupostępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników.***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego
UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-381-73/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu, przekazania do utylizacji i utylizacji odpadów medycznych wytworzonych przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
w Szamotułach w następujących lokalizacjach:
a) Szamotuły ul. Sukiennicza 13,
b) Pniewy ul. Targowa 14,
c) Wronki ul. Polna 3B
d) Wronki ul. Partyzantów 14
2. Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, szczególnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 699, z późń. zm.)
3. Odbiorem odpadów medycznych objęte są odpady oznaczone kodami: 18 01 01, 18 01 02*,
18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 08*, 18 01 09 sklasyfikowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2020 poz. 10 z późn. zm.)
4. Załadunku odpadów w poszczególnych lokalizacjach Zamawiającego, na środek transportu będzie dokonywał pracownik Wykonawcy.
5. Potwierdzeniem przekazania Wykonawcy każdej partii odpadów będzie Karta przekazania odpadu (KPO) wystawiona przez Zamawiającego za pośrednictwem systemu BDO, która musi zostać niezwłocznie potwierdzona w systemie po zrealizowaniu przejęcia i transportu odpadów. Nie zatwierdzenie Karty przekazania odpadu w systemie BDO skutkować będzie wstrzymaniem wypłaty za wykonaną usługę do czasu jej zatwierdzenia w systemie BDO.
6. Zamawiający będzie wystawiał KPO dla każdej lokalizacji osobno.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:- decyzję o nadaniu nr rejestrowego BDO
- decyzję w zakresie unieszkodliwiania odpadów (wg kodów), wydaną przez właściwy organ
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą - Kierowca pojazdu przeznaczonego do transportu odpadów, która posiada zaświadczenie ADR z przeszkolenia kierowców pojazdów przewożących towary niebezpieczne,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 9 KLAUZULA WALORYZACYJNA1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 1 Umowy – gdy została ona zawarta na okres dłuższy niż 6 miesięcy -
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-05 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-05 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- "Dostawa paliw płynnych, gazu oraz AdBlue na rok 2025."
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę, dystrybucję oraz zakup energii elektrycznej wytworzonej w OZE na potrzeby Centrum Sportu w Szamotułach
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH I NIEBEZPIECZNYCH
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
- usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych" dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku,
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych oraz odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytwarzanych w zw. z działalnością WSSE w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.