Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00279116/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
- 2024/BZP 00280553/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-11
- 2024/BZP 00297285/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00307350/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oprac. Wstępnej Koncepcji Projekt. a następnie Kompleksowej Dokum. Projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego: „Green Human Space –Kompleks Muzealno-Wystawienniczy”,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9119911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oprac. Wstępnej Koncepcji Projekt. a następnie Kompleksowej Dokum. Projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego: „Green Human Space –Kompleks Muzealno-Wystawienniczy”,2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44956252-f63e-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053948/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Opracowanie Wstępnej Koncepcji Projektowej a następnie Kompleksowej Dokum. Projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zad. inwestycyjnego:"Green Human Space-Kompleks Muzealno-Wystawienniczy"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Wstępnej Koncepcji Projektowej a następnie Kompleksowej Dokumentacji Projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego: „Green Human Space –Kompleks Muzealno-Wystawienniczy” współfinansowanego ze środków Funduszy Europejskich dla Lubelskiego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.9.1.AW1.2024.AW1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 809666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Wstępnej Koncepcji Projektowej a następnie Kompleksowej Dokumentacji Projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego: „Green Human Space –Kompleks Muzealno-Wystawienniczy” współfinansowanego ze środków Funduszy Europejskich dla Lubelskiego 2021-2027. Zakres zamówienia obejmuje:
1) zakres podstawowy obejmujący:
Wykonanie minimum dwóch Wstępnych Koncepcji Projektowych (architektoniczno-budowlanych) odrębnie dla:
a) obiektów Muzeum Pszczelarstwa (dalej Muzeum) wraz z aranżacją, i obejmującej przebudowę i adaptację budynków: kotłowni, wentylatorni, utworzenia Muzeum Pszczelarstwa;
b) Zabytkowego Młyna Wodnego wpisanego do rejestru zabytków pod nr A/720 wraz z zagospodarowaniem terenu;
c) Trzech ścieżek edukacyjnych.
Oraz przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich na wszystkich polach eksploatacji do wykonanych opracowań (dzieł)
2) zakres objęty prawem opcji:
a) Wykonanie Kompleksowej Dokumentacji Projektowej Muzeum Pszczelarstwa (obejmującej przebudowę i adaptację budynków: kotłowni, wentylatorni, garażu oraz kotłowni małej na wraz z zagospodarowaniem terenu potrzeby utworzenia Muzeum Pszczelarstwa ) zgodnie z zatwierdzoną Wstępną Koncepcją Projektową. Dodatkowo w ramach prawa opcji wykonawca wykona opis przedmiotu zamówienia do specyfikacji warunków zamówienia dla wykonania robót budowlanych realizowanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.
b) Wykonanie Kompleksowej Dokumentacji Projektowej zgodnie z zatwierdzoną Wstępną Koncepcją Projektową oraz projektu prac konserwatorskich Zabytkowego Młyna Wodnego wpisanego do rejestru zabytków pod nr A/720 i uzgodnienie go właściwym konserwatorem zabytków . Dodatkowo w ramach prawa opcji wykonawca wykona opis przedmiotu zamówienia do specyfikacji warunków zamówienia dla wykonania robót budowlanych realizowanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.
c) Wykonanie projektu 3 ścieżek edukacyjnych zgodnie z zatwierdzoną Wstępną Koncepcją Projektową. Dodatkowo w ramach prawa opcji wykonawca wykona opis przedmiotu zamówienia do specyfikacji warunków zamówienia dla wykonania robót budowlanych realizowanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.
d) Pełnienie nadzoru autorskiego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku, gdy Wstępna Koncepcja Projektowa zostanie zaakceptowana przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy w terminie do 9 tygodni od dnia odbioru Wstępnej Koncepcji Projektowej. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia – w okresie obowiązywania umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji, obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji.
Skorzystanie z prawa opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej lub formie elektronicznej.
Kompleksowa Dokumentacja Projektowa obejmować będzie wszystkie dokumenty i opracowania wymagane przepisami (i zgodne z nimi) w tym w szczególności:
- Prawa Budowlanego,
- Prawa Wodnego
- Prawa Ochrony Środowiska
- Prawa zamówień publicznych
- Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458).
niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych oraz wszczęcia i realizacji robót budowlanych
a także dodatkowo:
- Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wykonaną zgodnie z rozporządzaniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454)
- kosztorys inwestorski zgodny z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458)
Zakres świadczenia wykonawcy w ramach prawa opcji obejmuje również:
1) Przeniesienie praw autorskich do wykonanych opracowań (dzieła) na Zamawiającego na wszystkich polach eksploatacji.
2) Uzyskanie wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień i sprawdzeń Kompleksowej Dokumentacji Projektowej niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i rozpoczęcia prac.
3) Uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia prac, w tym m.in.:
- pozwolenia wodnoprawnego
- decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, w tym w szczególności, występowanie do właściwych organów o wydanie opinii, uzgodnień i postanowień, sporządzenie dokumentów wynikających z uzyskanych opinii, uzgodnień i postanowień (jeśli dotyczy).
Wykonawca uzyska, na rzecz Powiatu Lubelskiego, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego, ww. prawomocne decyzje administracyjne i pozwolenia.
Szczegółowy zakres zamówienia wskazany został w załączniku nr 2 do SWZ – Projekt umowy oraz w załączniku Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.3 Zgodność z przepisami o zamówieniach publicznych.
Z uwagi, iż opracowana dokumentacja projektowa będzie stanowiła opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SWZ na realizację robót budowlanych w trybie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania dokumentacji w taki sposób, aby spełniała wszelkie wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia zgodności przygotowanej dokumentacji z art. 30, 34 i 99 - 103, a także wszelkimi wymogami zawartymi, m. in w:
1) ustawie z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U. 2021 poz. 2351 z późń. zm.) oraz innymi wymaganymi przepisami;
2) obwieszczeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 kwietnia 2022 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2022 poz. 1225);
3) rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j.: Dz. U z 2021r. poz. 2454 z póź. zm.);
4) obwieszczeniu Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1679);
5) rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-kosztorysowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458);
6) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. 2003 nr 120 poz. 1126);
W ramach zamówienia wymagana jest gotowość wykonawcy do sporządzenia nieodpłatnie jednokrotnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w przeciągu 2 lat od daty odbioru pełnej dokumentacji, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 820 000,00 zł (łącznie: w zakresie podstawowym i prawa opcji).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 707250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 798270 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 798270 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Cebula Anna Kunkel Architekci Sowia Wola Folwarczna, ul. Rysia 13 05-152 Czosnów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 866 155 55 55
7.3.3) Ulica: ul. Rysia 13
7.3.4) Miejscowość: Czosnów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-152
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTUR CEBULA ANNA KUNKEL ARCHITEKCI
jakie przetargi wygrała firma
ARTUR CEBULA ANNA KUNKEL ARCHITEKCI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 798270 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin realizacji umowy
1. Przedmiot zamówienia określony w § 1 niniejszej umowy zostanie wykonany w następujących terminach:
1) Etap 1: obejmuje opracowanie Wstępnych Koncepcji Projektowych planowanej inwestycji
– w terminie 2 miesięcy od dnia podpisania umowy,
2) Etap 2: obejmuje:
a) Etap 2.1 wykonanie wszystkich wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dokumentów i opracowań niezbędnych do wykonania robót w szczególności kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze złożonym przez Wykonawcę wnioskiem o pozwolenie na budowę
b) Etap 2.2 Wykonanie projektów technicznych i kosztorysów oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dokumentów, pozwoleń, uzgodnień i decyzji niezbędnych do wykonania robót (w tym uzyskaniem w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenie na budowę)
– w terminie 8 miesięcy od dnia podpisania umowy.
3) Etap 3: pełnienie nadzoru autorskiego:
a) na etapie postępowania przetargowego dotyczącego wyboru wykonawcy na roboty budowlane, Wykonawca będzie udzielał odpowiedzi na zapytania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia lub Zamawiającego, a także wykonywał uzasadnione korekty Kompleksowej Dokumentacji Projektowej – w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiadomości o treści zapytania, bądź w innym niezbędnym terminie określonym przez Zamawiającego.
b) podczas realizacji robót budowlanych prowadzonych w oparciu o Kompleksową Dokumentację Projektową Wykonawca będzie sprawował nadzór autorski w zakresie określonym w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Budowlane do dnia odbioru końcowego robót budowlanych, realizowanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej – nie dłużej niż do 31.12.2027 r..
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Druk oraz dostawa wydawnictw turystycznych Województwa Lubelskiego wraz z ich rozładunkiem
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
- Przebudowa ogrodzenia w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Zakup sprzętowych kluczy zabezpieczających
- Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i sprzętu zmechanizowanego
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczących przebudowy budynków NST położonych przy ul. Jagiellońskiej 3/Pl. Szczepański 1 oraz przy ul. Jagiellońskiej 5 w podziale na dwie części.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację zadań pn.: ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Ziarny w miejscowości Pysznica" oraz ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Błonie w miejscowości Pysznica"
- Przygotowanie załączników graficznych do zgłoszenia robót budowlanych przebudowy lub remontu dróg gminnych na terenie Gminy Jabłonka w łącznej ilości 2 km
- Koncepcja zagospodarowania zbiornika retencyjnego Michalice
- Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej w Oddziale IPN w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.