eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkórzecZagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Skórzec



Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Skórzec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skórzec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedlecka 3

1.5.2.) Miejscowość: Skórzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-114

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 308 11 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminaskorzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaskorzec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Skórzec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1afc93ff-6b41-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516916

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026969/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Skórzec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455393/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Skórzec w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. poprzez sortowanie, odzysk, kompostowanie i składowanie odpadów komunalnych oraz inne zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami. Zagospodarowanie odpadów ma zapewnić osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i recyklingi odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz składowania odpadów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze zm.) oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Mazowieckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2. Szacunkowa masa odpadów do zagospodarowania.

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu następujących rodzajów odpadów komunalnych, odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Skórzec:

1 Szacunkowa ilość odpadów:

Kod odpadu Rodzaj odpadu Szacunkowa ilość odpadów danej frakcji
15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 60
15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 200
15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 80
15 01 07 Opakowania ze szkła 220
16 01 03 Zużyte opony 15
17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów innych niż wymienione w 17 01 06 72
17 06 04 Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 3 7
20 01 10 Odzież 11
20 01 11 Tekstylia 11
20 01 36 Zużyte urządzenie elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 10
20 01 99 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (popiół) 125
20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 90
20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 300
20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 105


2) Łączna szacunkowa ilość odpadów całego przedmiotu zamówienia wynosi: 1 306,00 Mg.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie odpadów komunalnych, wymienionych w tabeli 1, gromadzonych przez mieszkańców w sposób określony w regulaminie utrzymania czystości i porządku w gminie.
4) Ilość wytworzonych odpadów na terenie gminy Skórzec nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalona ilość jest szacunkowa i może ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilości odpadów wytworzonych przez gospodarstwa domowe.
5) Dostawa odpadów komunalnych do instalacji odbywać się będzie pojazdami podmiotu, któremu Gmina Skórzec zleci odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych.
6) W ofercie Wykonawca zobowiązany jest odrębnie wycenić każdy rodzaj odpadów. W ofercie Wykonawca określi cenę oferty na podstawie szacowanych ilości odpadów komunalnych podanych w tabeli 1 powyżej podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonywanie następujących usług:
1) mechaniczno-biologiczne przetwarzanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i wydzielanie z niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych frakcji nadających się w całości lub w części do odzysku,
2) składowanie odpadów powstających w procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych,
3) przetwarzanie selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych bioodpadów,
4) zagospodarowanie odpadów opakowaniowych z przeznaczeniem do odzysku.
3. Przedmiot zamówienia winien być realizowany przez Wykonawcę zgodnie z:
1) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297),
2) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.),
3) aktami prawnymi wydanymi na ich podstawie.
4. Istotne obowiązki wykonawcy i warunki zamówienia.
1) W zakresie przyjmowania dostarczanych odpadów:
a) odpady będą dostarczone do Wykonawcy przez podmiot wskazany przez Zamawiającego wyłoniony w odrębnym postępowaniu,
b) przyjmowane odpady muszą być każdorazowo ważone, odrębnie dla każdej frakcji, na legalizowanej wadze Wykonawcy, zlokalizowanej w miejscu przekazywania odpadów do przetwarzania a ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego,
c) ilość odpadów ma być każdorazowo wpisywana i potwierdzana w dokumentach przewozowych (kwicie wagowym, karcie drogowej lub innym dokumencie) każdego pojazdu,
d) dostawy odpadów będą dokumentowane przez Wykonawcę w ten sposób, że każdy wjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy, kopię ww. dokumentu będzie otrzymywał kierowca dostawcy odpadów podczas dostawy każdej partii odpadów,
e) po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca przekaże Zamawiającemu drogą elektroniczną zestawienie wagowe przyjętych odpadów za miesiąc poprzedni i karty przekazania odpadów,
2) W zakresie odbioru odpadów:
a) dojazd do miejsca odbioru i teren rozładunku odpadów powinien być utwardzony tak, aby pojazdy podmiotu wskazanego przez Zamawiającego miały możliwość rozładunku niezależnie od warunków atmosferycznych,
b) miejsce rozładunku powinno być należycie zabezpieczone przed dostępem osób postronnych,
c) za wszystkie uszkodzenia pojazdów podmiotu wskazanego przez Zamawiającego wynikłe ze złego stanu technicznego dróg dojazdowych i miejsc manewrowych na terenie instalacji będzie odpowiadał Wykonawca, w szczególności jest on zobowiązany do pokrycia kosztów naprawy i wymiany trwale uszkodzonego ogumienia,
d) w przypadku wystąpienia awarii lub innej przyczyny uniemożliwiającej przyjmowanie odpadów Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z koniecznością zagospodarowania odpadów przez inny podmiot,
e) wykonawca zabezpieczy odbiór odpadów w dni robocze w godzinach od 7.00 do 17.00. W szczególnych przypadkach odpady mogą być przyjmowane w innych dniach i godzinach, co wymaga wcześniejszego uzgodnienia pomiędzy stronami.
3) W zakresie ewidencji i rozliczania odpadów:
a) każda faktycznie dostarczona przez podmiot wskazany przez Zamawiającego, ilość odpadów będzie ewidencjonowana przez Wykonawcę. Ewidencja będzie zawierać: ilość odpadu, nr rejestracyjny pojazdu dostarczającego odpad, określony kod odpadu oraz datę dostarczenia odpadów,
b) potwierdzeniem przyjęcia odpadów będzie karta przekazania odpadów podpisana przez uprawnionego pracownika Wykonawcy,
c) wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane sprawozdania określone obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów, w terminach wskazanych w tychże przepisach,
d) wykonawca jest odpowiedzialny za osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i recyklingi odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz składowania odpadów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 765082,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 765028,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 765028,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum firm: MPK Sp. z o.o. - Lider konsorcjum,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: RDF Sp. z o.o.- członek Konsorcjum, EKO-SAM BIS Sp. z o.o. - Członek konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582374528

7.3.3) Ulica: Kołobrzeska 5

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-401

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 765028,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.