eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica"Termomodernizacja budynków Gminy Miasto ¦widnica pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe: budynku A i C Szko³y Podstawowej nr 4 w ¦widnicy przy ul. Marcinkowskiego 4-6"



Og³oszenie z dnia 2024-09-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynków Gminy Miasto ¦widnica pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe: budynku A i C Szko³y Podstawowej nr 4 w ¦widnicy przy
ul. Marcinkowskiego 4-6”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/957626

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynków Gminy Miasto ¦widnica pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe: budynku A i C Szko³y Podstawowej nr 4 w ¦widnicy przy
ul. Marcinkowskiego 4-6”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-30a2c184-e20c-4d5b-a46f-0f0e816e73d6

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00517053

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00048602/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.17 Roboty budowlane w ramach zadania pn."Termomodernizacja budynków Gminy Miasto ¦widnica pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe: budynku A i C Szko³y Podstawowej nr 4 w ¦widnicy przy ul. Marcinkowskiego 4-6".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Dolnego ¦l±ska 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00423029

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-78/VIII/24

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 12693972,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia realizowany w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynków Gminy Miasto ¦widnica pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe: budynku A i C Szko³y Podstawowej nr 4 w ¦widnicy przy ul. Marcinkowskiego 4-6” obejmuje roboty budowlane polegaj±ce m. in. na wykonaniu termomodernizacji oraz remontu kompleksu sportowego wraz z ³±cznikiem (bud. A) i budynkiem przedszkola „Bartek”( bud. C) znajduj±cych siê przy Szkole Podstawowej nr 4 w ¦widnicy.
2. Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi:
a) Dokumentacja opracowana przez firmê Us³ugi Projektowe mgr in¿. arch. Adam M±drzak, Bole¶cin 49d, 58-100 ¦widnica
Przedmiotowa dokumentacja obejmuje: Projekt Architektoniczno-Budowlany, Projekt techniczny – architektura, Projekt Techniczny – Instalacje sanitarne, Projekt techniczny – Instalacje elektryczne, Specyfikacjê Techniczn± Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót oraz Audyt energetyczny dla budynku „A” oraz Audyt energetyczny dla budynku „C”.

Dokumentacja w wersji papierowej jest do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego – Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydzia³ Przetargów i Inwestycji Miejskich – pok.108.
Uwaga!
Je¿eli dokumentacja projektowa wskazywa³yby w odniesieniu do niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez Wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem „minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe” Zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

3. Zakres prac koniecznych do realizacji przedmiotu umowy:
3.1 Termomodernizacja i remont basenu krytego wraz z zapleczem (budynek A) obejmuj±ce, m.in.:
a) Wymianê instalacji grzewczej z grzejnikami, modernizacjê wêz³a ciep³owniczego wraz z wymiennikami ciep³a w powi±zaniu z uzdatnianiem u¿ytkowej wody ciep³ej w niecce basenu i natryskach na potrzeby funkcjonowania basenu,
b) Modernizacjê instalacji wodno-kanalizacyjnej w obrêbie czê¶ci basenowej wraz z zapleczem sanitarnym,
c) Modernizacjê systemu wentylacyjnego,
d) Wymianê o¶wietlenia na energooszczêdne,
e) Wymianê stolarki okiennej wraz z parapetami i stolarki drzwiowej w pomieszczeniach basenu krytego wraz z zapleczem sanitarnym,
f) Remont pomieszczeñ obejmuj±cy uzupe³nienie tynków, monta¿ sufitów podwieszanych malowanie sufitów, malowanie ¶cian i wymiana posadzek,
g) Wymianê p³ytek ceramicznych: w nieckach i na ¶cianach,
h) Wymianê drewnianych ³awek na ³awki basenowe z tworzywa sztucznego - 5szt.:
 odporne na bakterie i chlor,
 wytrzyma³e na obci±¿enia nawet do 400kg/m2,
 odporne na dzia³anie temperatur od -40ºC do +80ºC
 trwa³e, stabilne ³±czenia,
 brak rdzy i oznak starzenia siê konstrukcji,
 ³atwe w czyszczeniu,
 zbudowane z profili o wymiarze 45mm x 45mm
 z atestem,
 d³ugo¶æ mm: 1500- 2000,
 g³êboko¶æ mm: 450,
 wysoko¶ci siedziska mm: 490,
 montowane na sta³e.
i) Wymianê urz±dzeñ basenowych: s³upki startowe, drabinki, podno¶nik dla osób z niepe³nosprawno¶ciami, piktogramy, meble dla ratowników, kasy, przebieralnie, sprzêt ratowniczy,
j) Ocieplenie zewnêtrzne obiektu,
k) Remont instalacji odgromowej,
l) Wymianê pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi,
m) Wymianê wywietrzaków dachowych i wylotów wentylacji grawitacyjnej,
n) Dostosowanie pomieszczeñ do przepisów ppo¿.,
o) Oczyszczenie, naprawa i malowanie wyrzutni powietrzna znajduj±cych siê na zewn±trz.

3.2 Termomodernizacja i remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem (budynek A) obejmuj±ce, m.in.:
a) Wymianê instalacji grzewczej z grzejnikami w sali gimnastycznej, zapleczu sanitarnym, szatniach, pomieszczeniach gospodarczych oraz ci±gach komunikacyjnych,
b) Modernizacjê instalacji wodno-kanalizacyjnej w obrêbie sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarnym,
c) Modernizacjê systemu wentylacyjnego,
d) Wymianê stolarki okiennej wraz z parapetami i stolarki drzwiowej,
e) Wymiana balustrad balkonowych, tarasowych, schodowych,
f) Usuniêcie starej instalacji ¶wietlnej i modernizacja o¶wietlenia,
g) Remont sali gimnastycznej obejmuj±cy monta¿ sufitów podwieszonych, uzupe³nienie tynków, malowanie sufitów i ¶cian, cyklinowanie parkietu zabezpieczenie okien przed uderzeniami sprzêtem sportowym,
h) Remont pozosta³ych pomieszczeñ i ci±gów komunikacyjnych obejmuj±cy malowanie sufitów, ¶cian, wymiana posadzek,
i) Wymianê luster w sali lustrzanej,
j) Wymianê urz±dzeñ gimnastycznych: drabinki, kosze do gry w koszykówkê,
k) Ocieplenie zewnêtrzne obiektu,
l) Remont instalacji odgromowej,
m) Wymianê pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi,
n) Wymianê wywietrzaków dachowych i wylotów wentylacji grawitacyjnej,
o) Dostosowanie pomieszczeñ do przepisów ppo¿,
3.3 Termomodernizacja i remont ³±cznika (budynek A) obejmuj±ce, m.in.:
a) Wymianê o¶wietlenia na energooszczêdne,
b) Wymianê instalacji grzewczej wraz z grzejnikami,
c) Remont pomieszczenia obejmuj±cy uzupe³nienie tynków, malowanie sufitu, ¶cian, wymiana posadzek,
d) Ocieplenie zewnêtrzne obiektu,
e) Modernizacjê instalacji odgromowej,
f) Wymianê pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi,
g) Wymianê wywietrzaków dachowych i wylotów wentylacji grawitacyjnej,
h) Monta¿ instalacja fotowoltaicznej,
i) Dostosowanie pomieszczeñ do przepisów ppo¿.

3.4 Termomodernizacja i remont budynku przedszkola „Bartek” (budynek C) obejmuj±ce, m.in:
a) Wymianê o¶wietlenia na energooszczêdne,
b) Wymianê instalacji grzewczej wraz z grzejnikami,
c) Remont pomieszczeñ obejmuj±cy uzupe³nienie tynków, malowanie sufitu i ¶cian, uzupe³nienie posadzek,
d) Ocieplenie zewnêtrzne obiektu,
e) Modernizacjê instalacji odgromowej,
f) Wymianê pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi,
g) Wymianê wywietrzaków dachowych i wylotów wentylacji grawitacyjnej,
h) Dostosowanie pomieszczeñ do przepisów ppo¿.

4. Wykonawca do 14 dni po podpisaniu umowy, uzgodni z Zamawiaj±cym i dostarczy mu szczegó³owy Harmonogram rzeczowo- finansowy, zgodny z za³±cznikiem nr 5 do Umowy.
5. Wykonawca, z którym Zamawiaj±cy podpisze umowê o udzielenie zamówienia publicznego, dostarczy Zamawiaj±cemu kosztorys ofertowy opracowany metod± kalkulacji uproszczonej zgodnie z Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym (t.j. Dz. U. 2021, poz. 2458). Poniewa¿ obowi±zuj±cym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie rycza³towe, przedmiotowy Kosztorys bêdzie wykorzystywany do obliczenia nale¿nego wynagrodzenia w przypadku odst±pienia od umowy, bêdzie on tak¿e podstaw± do rozliczania „robót zaniechanych” i „dodatkowych robót budowlanych” wykraczaj±cych poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia podstawowego w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona (aneksowana) na podstawie art 455 ustawy PZP.
6. Przedmiotowy Kosztorys ma znale¼æ odzwierciedlenie w Harmonogramie rzeczowo - finansowym, gdzie ceny jednostkowe elementów bêd± stanowi³y podstawê do rozliczeñ czê¶ciowych.
7. Przedmiot zamówienia bêdzie wspó³finansowany ze ¶rodków zewnêtrznych pochodz±cych z „Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego ¦l±ska 2021-2027”.
8. Za³±czone do dokumentacji projektowych przedmiary robót nie stanowi± opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót stanowi± formê informacyjn± w zakresie ilo¶ci oraz technologii wykonywanych robót i s± wy³±cznie materia³em pomocniczym. Kalkulacja Wykonawcy winna stanowiæ wycenê kompletu robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiarów nie nale¿y wype³niaæ ani za³±czaæ do oferty.


23. GWARANCJA

Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu gwarancji i rêkojmi jako¶ci na okres – zgodnie z ofert± Wykonawcy (minimalnie 36 miesiêcy, maksymalnie 60 miesiêcy) na wszystkie wykonane roboty budowlane oraz monta¿ urz±dzeñ stanowi±cych przedmiot umowy licz±c od daty odbioru koñcowego ca³ego przedmiotu umowy.

UWAGA!!! Okres rêkojmi jest równy okresowi gwarancji.

24. WARUNKI P£ATNO¦CI

Zamawiaj±cy informuje, ¿e w roku 2024 zamierza przeznaczyæ 1 100 000,00 z³ brutto na finansowanie zamówienia natomiast pozosta³± kwotê wynikaj±c± ze z³o¿onej oferty w roku 2025.
VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
1. Rozpoczêcie realizacji: w dniu podpisania umowy.
2. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ przedmiot zamówienia w terminie do 11 miesiêcy od podpisania umowy.
Jednak¿e, nie d³u¿ej ni¿ do 30.09.2025 r., z uwagi na warunki dotycz±ce rozliczenia dofinansowania, termin odbioru robót budowlanych nie mo¿e przekroczyæ wskazanego terminu.
3. Za termin zakoñczenia umowy uwa¿a siê datê podpisania protoko³u odbioru koñcowego.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 80

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 11500000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 21955500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14192970 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRE-FABRYKAT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112475875

7.3.3) Ulica: ul. Brzezie Karkonoskie 2

7.3.4) Miejscowo¶æ: Karpacz Mi³ków

7.3.5) Kod pocztowy: 58-540

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14192970 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.