Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00368938/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni dróg kategorii gminnej w Gminie Lubomino w miejscowościach: Wójtowo - Biała Wola – Świękity
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubomino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000540920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 7
1.5.2.) Miejscowość: Lubomino
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-135
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895324450
1.5.8.) Numer faksu: 895324451
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubomino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubomino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lubomino1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja nawierzchni dróg kategorii gminnej w Gminie Lubomino w miejscowościach: Wójtowo - Biała Wola – Świękity2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df34b5e5-3f3a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005499/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja nawierzchni dróg kategorii gminnej w Gminie Lubomino w miejscowościach: Wójtowo - Biała Wola – Świękity
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368938/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGKiT.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem przedsięwzięcia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji nawierzchni dróg kategorii gminnej w Gminie Lubomino w miejscowościach: Wójtowo, Biała Wola i Świękity. Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Lubomino ma na celu: poprawę bezpieczeństwa transportu publicznego, poprawę dostępności mieszkańców do ośrodków życia społecznego, wpływa na podniesienie bezpieczeństwa dowozu uczniów do placówek oświatowych. Realizacja inwestycji wpływa na zwiększenie aktywizacji społecznej i zawodowej mieszkańców, zwiększa szanse na podjęcie zatrudnienia oraz przeciwdziała wykluczeniu komunikacyjnemu. Zakres prac obejmuje m.in. przebudowę nawierzchni drogowych celem przywrócenia równości profilu poprzecznego i podłużnego oraz wzmocnienie nośności, konserwację/modernizację rowów przydrożnych, konserwację/modernizację istniejących przepustów, wykonanie zjazdów na posesje przyległe do drogi, wykonanie oznakowania.
2) Inwestycja polega na zmianie nawierzchni smołowej, betonowej i gruntowej nieulepszonej na bitumiczną lub gruntowej ulepszonej, wykonaniu obustronnych poboczy oraz przebudowie zjazdów na posesje i pola. Zadanie polega na zaprojektowaniu i modernizacji odcinka drogi w istniejącym pasie drogowym. Przed przystąpieniem do projektowania, jeśli to konieczne, należy przeprowadzić badania geotechniczne w celu ustalenia warunków gruntowych i wodnych na danym terenie. Uzyskanie niezbędnych ostatecznych decyzji lub zezwoleń należy do Wykonawcy.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa dokumentacja, w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty:
a) Program funkcjonalno-użytkowy wraz z koncepcjami dla przedsięwzięcia pn.: „Modernizacja nawierzchni dróg kategorii gminnej w Gminie Lubomino w miejscowościach: Wójtowo – Biała Wola - Świękity” stanowiący załącznik nr 13;
b) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 14 do SWZ;
c) Wzór umowy - stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4) Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał Dofinansowanie Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
5) Przewidywany zakres robót:
a) opracowanie dokumentacji technicznej na modernizację nawierzchni,
b) wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych istniejącej konstrukcji jezdni i zjazdów na posesje,
c) wycinka drzew kolidujących z inwestycją,
d) zabezpieczenie kabli telefonicznych i energetycznych rurami osłonowymi,
e) wymiana przepustów pod zjazdami,
f) remont lub przebudowa istniejących przepustów pod koroną drogi,
g) wykonanie konstrukcji jezdni,
h) wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej,
i) wykonanie jezdni o nawierzchni z mieszanki kruszyw 0-31,5 mm,
j) wykonanie zjazdów o nawierzchni bitumicznej,
k) wykonanie zjazdów o nawierzchni z mieszanki kruszyw 0-31,5 mm,
l) wykonanie poboczy z mieszanki kruszyw 0-31,5 mm,
m) wyprofilowanie terenu przyległego, na który odbywać się będzie powierzchniowe odprowadzenie wód z drogi, w granicy pasa drogowego,
n) regulacja wysokościowa nowych oraz istniejących urządzeń – studni, zasuw wodociągowych itp.,
o) sporządzenie tymczasowej organizacji ruchu,
p) sporządzenie stałej organizacji ruchu,
q) oznakowanie drogi zgodnie z projektem stałej organizacji,
r) sporządzenie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
6) Dokumentacja, którą należy przewidzieć do wykonania, to:
a) mapa do celów projektowych,
b) badania geologiczne podłoża pod drogą (jeśli wymagane),
c) operat wodnoprawny na wszystkie projektowane urządzenia wodne – przepusty, rowy itp. (jeśli wymagany),
d) projekt zagospodarowania terenu z zaznaczeniem istniejących i projektowanych obiektów,
e) projekt techniczny na modernizację nawierzchni drogi, poszerzony o wszystkie elementy niezbędne do wykonania zadania – z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych przebudów infrastruktury technicznej,
f) projekt stałej organizacji ruchu,
g) szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru na cały zakres robót przewidziany w projekcie – na wszystkie branże,
h) przedmiar robót i kosztorys – z uwzględnieniem podziału na branże,
i) projekt organizacji ruchu na czas budowy.
7) Projekty, specyfikacje techniczne i roboty budowlane wykonać zgodnie z rekomendowanymi przez Ministra Infrastruktury Wytycznymi Technicznymi WT 1, WT 2, WT 3, WT 4 i WT 5 oraz innymi aktualnymi w dacie obowiązywania Umowy przepisami i normami.
8) Do obowiązków Wykonawcy będzie należało uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i zatwierdzeń w/w dokumentacji wymaganych obowiązującymi przepisami branżowymi.
9) Wszelkie prace projektowe Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić w porozumieniu z Inwestorem i na bieżąco uwzględniać przejęte wspólnie rozwiązania. Ostateczną dokumentację zawierającą wszystkie wymagane przepisami uzgodnienia oraz decyzje administracyjne, należy przekazać zamawiającemu w następujących ilościach:
a) projekt zagospodarowania terenu z zaznaczeniem istniejących i projektowanych obiektów, w skali 1:1000 – 4 egz.,
b) projekt – 4 egz.
c) szczegółowe specyfikacje techniczne – 2 egz.,
d) kosztorys – 2 egz.,
e) projekt docelowej organizacji ruchu – 4 egz.,
f) dokumentacja w wersji elektronicznej na płycie cd – 1 egz., zawierająca:
- dokumenty w formacie edytowalnym oraz pdf
- rysunki w formacie edytowalnym dwg lub dxf oraz pdf
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4697747,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4697747,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4697747,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431941900
7.3.3) Ulica: Dworcowa 27
7.3.4) Miejscowość: Orneta
7.3.5) Kod pocztowy: 11-130
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-BUDOWLANYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-BUDOWLANYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4697747,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Grudziądz"
- Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, zimnej i ciepłej wody użytkowej w budynku przy ul. Przetocznej 9 w Gdańsku.
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- Montaż instalacji domofonowej w budynku przy al. gen. J. Hallera 147 we Wrocławiu
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.