Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00465910/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla pensjonariuszy Domu Dziennego Pobytu w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Stefanii Hejmanowskiej 5 ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp. - Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003131062
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Walczaka 42
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: (095) 715 1 3 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gcprgorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gcpr.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla pensjonariuszy Domu Dziennego Pobytu w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Stefanii Hejmanowskiej 5 ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07e5d0cd-6f4d-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00518267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030957/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 "Przygotowanie i dowóz posiłków dla podopiecznych Domu Dziennego Pobytu w Gorzowie Wlkp."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465910/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla około 35 pensjonariuszy Domu Dziennego Pobytu w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Stefanii Hejmanowskiej 5.
Usługa obejmuje przygotowanie i dowiezienie posiłków w stanie gotowym do spożycia w formie śniadań i obiadów dwudaniowych.
Wykonawca dostarczał będzie posiłki codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni
ustawowo wolnych od pracy w następujących godzinach:
a) Śniadania od godziny 8:00 do 8:15
b) Obiady od godziny 12:00-12:30.
Szacunkowa ilość posiłków :
Łączna liczba posiłków 35070posiłków
1) Śniadania – 17535 sztuk w trakcie trwania umowy,
2) Obiady dwudaniowe – 17535 sztuk w trakcie trwania umowy,
3) Liczba wydawanych średnio dziennie posiłków ( śniadanie ) -35 porcji,
4) Liczba wydawanych średnio dziennie posiłków ( obiad dwudaniowy) - 35 porcji.
Posiłki, o którym wyżej mowa stanowią:
a) śniadanie składające się z:
• -Zupy mlecznej – 500 ml na osobę, dla diet bezmlecznych- zamiennik zupy mlecznej
• Chleba (w tym chleba razowego) – 150 g na osobę + 1 bułka,
• Masła – 15g na osobę,
• Wędliny w plastrach lub na ciepło w całości – 100 g na osobę, lub
• Sera (wszystkie rodzaje ) – 100 g na osobę, lub
• Pasztetu – 100 g na osobę, lub
• jaj gotowanych – 2 sztuki na osobę,
• Dżem -– 100 g na osobę,
• warzyw Ogórka, pomidora, sałaty) – dodatek do śniadania,
• Herbaty – 200 ml na osobę,
• cytryna – 35 plasterków
• Cukru – 15 g na osobę,
b) obiad dwudaniowy składający się z:
• zupy w ilości 450 ml - podprawianej niskotłuszczową śmietaną albo masłem czy mąką, a tylko sporadycznie zasmażką,
• drugiego dania składającego się z produktów białkowych, najlepiej pochodzenia zwierzęcego (mięso, ryby, ser, jaja, drób) produktów bogatych w węglowodany złożone (ziemniaki, kasza, ryż, kluski, makaron) oraz dodatków warzywnych (surówki, warzywa gotowane) w postaci:
• ziemniaków (kaszy, ryżu, makaronu) w ilości 250g; mięsa w ilości 100 g/bez kości, 120 g/ z kością- waga mięsa po przetworzeniu; lub gulasz- 150g, i surówki 150 g lub
• potrawy typu: fasolka po bretońsku, bigos, łazanki, pierogi, krokiety, gołąbki itp. w ilości 300 g,
• kompot 250 ml
Zamawiający zaleca stosowanie surówek - warzyw gotowanych lub parzonych,
Zamawiający zaleca stosowanie do surówek warzyw miękkich, sosu dodatkowo w ilości co najmniej 40 ml przy potrawach ziemniaczanych, kaszy, ryżu.
W każdym miesiącu wykonywania umowy Wykonawca przygotowuje:
◦ 3 obiady rybne,
◦ 4 obiady półmięsne ( bigos, pierogi, krokiety itp.)
◦ 3 obiady bezmięsne,
◦ 10 obiadów mięsnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział 7 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75310000-2 - Świadczenia społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY POMOC W GORZOWIE WLKP.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993173210
7.3.3) Ulica: Teatralna 26
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY POMOC W GORZOWIE WLKP.
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY POMOC W GORZOWIE WLKP.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 482212,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
8,00 zł brutto śniadanie
17,00 zł brutto dwudaniowy obiad
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Małkowicach w 2025 r.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.