Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00439731/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa żywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej z im. Mikołaja Kopernika w Piaskach i Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piaski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000549105
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 77
1.5.2.) Miejscowość: Piaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-050
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@piaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4a54aa9-c90f-4e78-a29c-4b6404e1e0d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa żywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej z im. Mikołaja Kopernika w Piaskach i Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4a54aa9-c90f-4e78-a29c-4b6404e1e0d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439731
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Ir.271.15.2024.WS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa żywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej z im. Mikołaja Kopernika w Piaskach• świadczenie usług w zakresiecateringu (przygotowania i dostarczenia) posiłków dla dzieci oddziału przedszkolnego oraz uczniów klas I – VIII w postaci
śniadań i obiadów (złożonych z dwóch dań) w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresu przerw
świątecznych, dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć (nie dotyczy Przedszkola) w Szkole Podstawowej im. Mikołaja
Kopernika w Piaskach/lub/Zespole Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz,
• Posiłki będą wydawane z kuchni w godz. 8.00-10.00 śniadanie, 11.00-13.00 obiad.
• Zamawiający zastrzega, że liczba posiłków jest zmienna. Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego
żadne roszczenia z tytułu realizacji umowy w niniejszym zakresie.
• Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania i wydawania posiłków w naczyniach będących wyposażeniem stołówki.
W przypadku braku poszczególnych naczyń w wyposażeniu stołówki szkoły, Wykonawca we własnym zakresie dostarczy
niezbędne naczynia.
• Wykonawca udostępni rodzicom lub innym osobom korzystającym z obiadów dostęp do bezpłatnej aplikacji mobilnej.
Dostęp do systemu sterowania odbywa się poprzez zalogowanie się do serwisu, korzystając z loginu i hasła. Niezbędna
funkcjonalność aplikacji:
- szybki sposób zgłaszania nieobecności dziecka/ucznia,
- ewidencja wydanych posiłków,
- dokonywanie zamówień na obiady jednorazowe, również przez pracowników szkoły,
- monitorowanie na bieżąco przez rodziców i szkołę wydawanych posiłków.
• Wykonawca posiada minimum trzy samochody do transportu żywności odebrane przez Sanepid.
• Czas dostawy posiłku wynosi nie więcej niż 30 minut.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 534296 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa żywienia dzieci i uczniów Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz• świadczenie usług wzakresie cateringu (przygotowania i dostarczenia) posiłków dla dzieci oddziału przedszkolnego oraz uczniów klas I – VIII w
postaci śniadań i obiadów (złożonych z dwóch dań) w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresu
przerw świątecznych, dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć (nie dotyczy Przedszkola) w Szkole Podstawowej im.
Mikołaja Kopernika w Piaskach/lub/Zespole Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz,
• Posiłki będą wydawane z kuchni w godz. 8.00-10.00 śniadanie, 11.00-13.00 obiad.
• Zamawiający zastrzega, że liczba posiłków jest zmienna. Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego
żadne roszczenia z tytułu realizacji umowy w niniejszym zakresie.
• Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania i wydawania posiłków w naczyniach będących wyposażeniem stołówki.
W przypadku braku poszczególnych naczyń w wyposażeniu stołówki szkoły, Wykonawca we własnym zakresie dostarczy
niezbędne naczynia.
• Wykonawca udostępni rodzicom lub innym osobom korzystającym z obiadów dostęp do bezpłatnej aplikacji mobilnej.
Dostęp do systemu sterowania odbywa się poprzez zalogowanie się do serwisu, korzystając z loginu i hasła. Niezbędna
funkcjonalność aplikacji:
- szybki sposób zgłaszania nieobecności dziecka/ucznia,
- ewidencja wydanych posiłków,
- dokonywanie zamówień na obiady jednorazowe, również przez pracowników szkoły,
- monitorowanie na bieżąco przez rodziców i szkołę wydawanych posiłków.
• Wykonawca posiada minimum trzy samochody do transportu żywności odebrane przez Sanepid.
• Czas dostawy posiłku wynosi nie więcej niż 30 minut.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 621220 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528449,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 701283,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 528449,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CATERING KOGUCIK PRZEMYSŁAW GOŁĘBIOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632208789
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Catering Kogucik Przemysław Gołębiowski
jakie przetargi wygrała firma
Catering Kogucik Przemysław Gołębiowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 528449,6 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2026-06-26Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 613858 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 822985,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 613858 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CATERING KOGUCIK PRZEMYSŁAW GOŁĘBIOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632208789
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Catering Kogucik Przemysław Gołębiowski
jakie przetargi wygrała firma
Catering Kogucik Przemysław Gołębiowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 613858 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2026-07-31INNE PRZETARGI PIASKI
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Janówek (dz. nr 326, 325/25 obręb geod. Bystrzejowice A Ukaz) - etap II
- Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstańców Wielkopolskich w Bodzewie
więcej: przetargi PIASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
- Usługi cateringowe na 2025 r. dla Przedszkola nr 445 w Warszawie.
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- Świadczenie usługi żywienia realizowanej na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.