Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00457367/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Telatynie w roku szkolnym 2024-2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TELATYN UL. FRYDERYKA CHOPINA 10 22-652 TELATYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. FRYDERYKA CHOPINA 10
1.5.2.) Miejscowość: Telatyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-652
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@telatyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugtelatyn.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://telatyn.ezamawijący.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Telatynie w roku szkolnym 2024-20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d75860e-3490-4b39-b52b-391fc6d1f877
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013277/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Telatynie w roku szkolnym 2024 - 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457367
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KNR.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 107750,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów z miejsca zamieszkania do Szkoły
Podstawowej i Przedszkola w Telatynie oraz ich odwiezienie do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2024/2025 we
wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych. Dowóz uczniów obejmuje okres od 2 września 2024r. do ostatniego dnia nauki
szkolnej w roku szkolnym 2024/2025. Przewozy realizowane będą w dni robocze w ciągu roku szkolnego 2024/2025 z
wyłączeniem wakacji, ferii, przerw świątecznych, dni wolnych od zajęć oraz dni, w których zajęcia nie będą odbywały się z
powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego, w tym m. in. w przypadku
zdalnego nauczania. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca
zobowiązany będzie zapewnić przewóz uczniom i dzieciom zgodnie z ustaleniami z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w
Telatynie.
2. Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego przewozu uczniów do Szkoły Podstawowej w Telatynie.
3. Wykaz miejscowości, z których i do których realizowane będzie dowożenie uczniów, ilość uczniów, godziny dojazdu i
odjazdu określa szczegółowo projekt harmonogramu dziennego dowożenia uczniów na rok szkolny 2024/2025 stanowiący
załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo o ile zajdą takie okoliczności zmiany w trakcie roku szkolnego harmonogramu
dziennego dowożenia uczniów w zakresie liczby uczniów, przebiegu trasy, długości trasy, godziny przyjazdu i odjazdu,
zmiany lokalizacji przystanków na wszystkich trasach po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy
o zamierzonej zmianie w terminie umożliwiającym uzyskanie stosownych zezwoleń przed terminem dokonania zmiany.
5. Przewozy odbywać się będą w ramach publicznego transportu zbiorowego autobusowego w komunikacji zwykłej.
Wykonawca może, w przypadku wolnych miejsc przewozić także osoby trzecie.
6. Listę uczniów, którzy zostaną objęci dowożeniem w ramach niniejszej umowy, Zamawiający przedłoży Wykonawcy przed
rozpoczęciem wykonywania usługi. Lista ta stanowi podstawę naliczania przez wykonawcę wynagrodzenia. Lista będzie
aktualizowana przez zamawiającego stosownie do zaistniałych zmian. (w szczególności w przypadku zmiany liczby
dowożonych dzieci na skutek ograniczeń związanych z pandemią). 7. Wykonawca Usługi przewozić będzie uczniów środkami transportu do tego przeznaczonymi i spełniającymi wymagane
warunki techniczne do przewozu grup dzieci i młodzieży (wymagane 3 pojazdy), nie starszymi niż z 2005 r. (rok produkcji
środka transportu).
8. Wykonawca Usługi przewozić będzie uczniów w liczbie nie większej niż dopuszczona liczba osób w dowodzie
rejestracyjnym pojazdu.
9. Wykonawca jest obowiązany posiadać aktualne badania techniczne i wymagane ubezpieczenia pojazdów. Oprócz
ubezpieczenia pojazdów uczestniczących w dowozach Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć również przewożone w
ramach umowy osoby od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz polisy ubezpieczeniowej OC przez cały okres
obowiązywania umowy.
10. W razie uszkodzenia lub awarii pojazdu wykonującego przewóz, Wykonawca zobowiązuje się podstawić autobus
zastępczy spełniający właściwe wymagania
w ruchu drogowym w czasie nie dłuższym niż 70 minut.
11. Do czasu rozpoczęcia usług Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich wymaganych prawem zezwoleń
wynikających z ustawy o transporcie drogowym.
12. Z przejazdu autobusem będą mogli korzystać inni pasażerowie na zasadach obowiązujących w regularnej komunikacji
autobusowej w miarę posiadania wolnych miejsc w autobusie.
13. Zamawiający, poprzez wyznaczone osoby, ma prawo kontrolować, czy przewozy są wykonywane pojazdami
spełniającymi wymagania wynikające z niniejszej umowy,
w szczególności ma prawo sprawdzać; czy w okresach niskich temperatur pojazdy są ogrzewane i jaka panuje w nich
temperatura, ma prawo żądać od kierowcy okazania dowodu rejestracyjnego pojazdu i sprawdzać rok produkcji pojazdów, a
Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli. Z kontroli Zamawiający sporządza
protokół, który przekazuje Wykonawcy w terminie 5 dni roboczych. Wykonawca ma prawo ustosunkować się do protokołu w
terminie 5 dni roboczych. W wyniku przeprowadzonej kontroli i stwierdzenia naruszenia postanowień umowy w zakresie nie
dostosowania środków transportu do wymogów określonych
w niniejszej umowie Zamawiający może odstąpić od umowy.
14. Kierowcy autobusów muszą posiadać wszystkie uprawnienia wynikające z przepisów prawa.
15. Wykonawca gwarantuje, że przewóz uczniów będzie wykonywany zgodnie
z przepisami prawa dotyczącego ruchu drogowego i przewozu osób, w szczególności zapewni, że środki transportu
przewożące dzieci i młodzież nie będą przepełnione (tj. nie będą przewoziły więcej pasażerów niż jest to dopuszczone dla
danego pojazdu).
16. Wykonawca nie może powierzyć części lub całości zamówienia podwykonawcom bez pisemnej zgody Zamawiającego.
17. Wykonawca oświadcza, iż osoby, które będą wykonywały w trakcie realizacji niniejszej umowy czynności w zakresie
dowozu dzieci do szkół - jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie w przypadku danego wykonawcy na
wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
18. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu usługi, a w konsekwencji również całkowitego wynagrodzenia
określonego w umowie. Ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia nie stanowi niewykonania lub
nienależytego wykonania zobowiązania. Wykonawcy nie przysługuje wówczas prawo do żądania wynagrodzenia za
zaniechany zakres usług.
Szacunkowa liczba uczniów objętych dowożeniem na wszystkich trasach – 147.
Ilości podane wyżej mogą ulec zmianie w zależności od decyzji rodziców dot. wyboru szkoły
oraz formy dowozu uczniów.
Rzeczywista liczba uczniów objętych dowozem w ramach niniejszego zamówienia, czyli
faktyczna liczba biletów miesięcznych będzie wynikała z sytuacji
demograficznej, organizacji sieci szkół oraz obowiązujących przepisów prawa (np. objęcie
dowozem lub wyłączenie z dowozu określonych grup uczniów) przy czym zakłada
się, że liczba uczniów objętych przewozem może zmienić się w granicach + \ - 10 %.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przewożonych uczniów, zmiany
przebiegu trasy, długości trasy, godzin dowozu i odwozu uczniów, zmiany lokalizacji
przystanków o ile zajdą takie okoliczności np. po zatwierdzeniu planu zajęć przez dyrektorów
szkół.
Powyższe zmiany nie spowodują zmiany wartości jednostkowej biletu miesięcznego dla danej
długości trasy dowozu ucznia wymienionej w Formularzu Cenowym- zał. Nr 1a
oferty Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128948,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "DAW-KAM" GRZEGORZ KULIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122444440
7.3.4) Miejscowość: TYMIN 53
7.3.5) Kod pocztowy: 22-604
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa DAW-KAM Grzegorz Kulik
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa DAW-KAM Grzegorz Kulik
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119952 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-04 do 2025-06-27PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI PRZEWOZU UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY "AKADEMIA BIESZCZADZKIEGO SENIORA" W OKRESIE OD STYCZNIA DO CZERWCA 2025 r.
- Zapewnienie przewozu uczniom Szkoły Podstawowej oraz wychowankom Przedszkola Publicznego z gminy Janowice Wielkie w okresie od 01.01.2025 r. do dnia 30.06.2025 r.
- Dowozy szkolne dzieci i młodzieży na podstawie miesięcznych biletów do placówek oświatowych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie w roku kalendarzowym 2025
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych autobusowych przewozach pasażerskich na terenie Gminy Nasielsk nr 2
- Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup biletów na przewóz dzieci wraz z opieką w trakcie podróży oraz doprowadzenie ich na teren szkoły i odprowadzenie po zajęciach do autobusu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.