eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawy artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego Poczty Polskiej S.A. (OSSiR Mauritius)



Ogłoszenie z dnia 2024-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego Poczty Polskiej S.A. (OSSiR Mauritius)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010684960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-940

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 512 039 457

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.polnoc@poczta-polska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/poczta-polska

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi pocztowe

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego Poczty Polskiej S.A. (OSSiR Mauritius)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a3744de-64c4-4856-a904-8be64b9424f6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519117

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452127

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CZ.26.311.2024.DTPN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 219170,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego w Poczty Polskiej SA, tj. Ośrodka Szkolenia Sportu i Rekreacji w Szklarskiej Porębie - Część I – artykuły spożywcze i napoje bezalkoholowe/ Poszczególny rodzaj asortymentu został wskazany w Załączniku nr 1.1 do SWZ, tj. Formularzu rzeczowo-cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15831000-2 - Cukier

15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15321000-4 - Soki owocowe

15331000-7 - Warzywa przetworzone

15331170-9 - Warzywa mrożone

03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15980000-1 - Napoje bezalkoholowe

4.5.5.) Wartość części: 76783,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego w Poczty Polskiej SA, tj. Ośrodka Szkolenia Sportu i Rekreacji w Szklarskiej Porębie - Część II – nabiał. Poszczególny rodzaj asortymentu został wskazany w Załączniku nr 1.2 do SWZ, tj. Formularzu rzeczowo-cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.5.5.) Wartość części: 32433,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego w Poczty Polskiej SA, tj. Ośrodka Szkolenia Sportu i Rekreacji w Szklarskiej Porębie - Część III – mięso i wędliny. Poszczególny rodzaj asortymentu został wskazany w Załączniku nr 1.3 do SWZ, tj. Formularzu rzeczowo-cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 44441,74 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego w Poczty Polskiej SA, tj. Ośrodka Szkolenia Sportu i Rekreacji w Szklarskiej Porębie - Część IV – pieczywo. Poszczególny rodzaj asortymentu został wskazany w Załączniku nr 1.4 do SWZ, tj. Formularzu rzeczowo-cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta

4.5.5.) Wartość części: 14149,15 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego w Poczty Polskiej SA, tj. Ośrodka Szkolenia Sportu i Rekreacji w Szklarskiej Porębie - Część V – ryby i przetwory rybne. Poszczególny rodzaj asortymentu został wskazany w Załączniku nr 1.5 do SWZ, tj. Formularzu rzeczowo-cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 9117,31 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego w Poczty Polskiej SA, tj. Ośrodka Szkolenia Sportu i Rekreacji w Szklarskiej Porębie - Część VI – lody. Poszczególny rodzaj asortymentu został wskazany w Załączniku nr 1.6 do SWZ, tj. Formularzu rzeczowo-cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15555100-4 - Lody

4.5.5.) Wartość części: 526,05 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego w Poczty Polskiej SA, tj. Ośrodka Szkolenia Sportu i Rekreacji w Szklarskiej Porębie - Część VII – owoce i warzywa.
Poszczególny rodzaj asortymentu został wskazany w Załączniku nr 1.7 do SWZ, tj. Formularzu rzeczowo-cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331000-7 - Warzywa przetworzone

15331170-9 - Warzywa mrożone

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.5.) Wartość części: 32500,13 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego w Poczty Polskiej SA, tj. Ośrodka Szkolenia Sportu i Rekreacji w Szklarskiej Porębie - Część VIII – alkohol (wysoko procentowy, wina i piwa).
Poszczególny rodzaj asortymentu został wskazany w Załączniku nr 1.8 do SWZ, tj. Formularzu rzeczowo-cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15910000-0 - Destylowane napoje alkoholowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15940000-9 - Wino z jabłek i pozostałe wina owocowe

15931100-4 - Wino musujące

15960000-5 - Piwo słodowe

4.5.5.) Wartość części: 9220,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części I na podstawie art. 255 pkt 1) PZP - nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części II na podstawie art. 255 pkt 1) PZP - nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części III na podstawie art. 255 pkt 2) PZP, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części IV na podstawie art. 255 pkt 2) PZP, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części V na podstawie art. 255 pkt 1) PZP - nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części VI na podstawie art. 255 pkt 1) PZP - nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części VII na podstawie art. 255 pkt 1) PZP - nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części VIII na podstawie art. 255 pkt 1) PZP - nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.