eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MuszynaDostawa samochodu do zimowego utrzymania dróg z pługiem i piaskarką w formie leasingu operacyjnego



Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu do zimowego utrzymania dróg z pługiem i piaskarką w formie leasingu operacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490510448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 128

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 471-41-97

1.5.8.) Numer faksu: 18 471-40-89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@pgk-muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgk.muszyna.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0bb57682-6c27-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Komunalna Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne i wod-kan

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu do zimowego utrzymania dróg z pługiem i piaskarką w formie leasingu operacyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bb57682-6c27-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519168

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00136659/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa samochodu do zimowego utrzymania dróg z pługiem i piaskarką w formie leasingu operacyjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446253

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PGK.ZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu specjalnego do zimowego utrzymania dróg wraz z pługiem i piaskarką o następujących parametrach technicznych:
a) Dane techniczne samochodu:
1) Rodzaj pojazdu: samochód specjalny
2) Przeznaczenie zimowe utrzymywanie dróg
3) Czołownica z regulowaną wysokością i udźwigiem min 1 500 kg wraz z wyjściami hydraulicznym do sterowania pługa oraz tylnymi wyjściami do podłączenia piaskarki
4) Dopuszczalna masa całkowita max. 18 000 kg.
5) Masa własna max. 12 750 kg.
6) Ładowność min. 5 000 kg.
7) Krótka dzienna kabina kierowcy.
8) Tylna ściana kabiny z dwoma oknami fabrycznie wykonanymi.
9) Zderzak przód stalowy.
10) Wersja silnika co najmniej Euro 5 z Ad Blue.
11) Silnik wysokoprężny o mocy min. 240 kW.
12) Silnik rzędowy, 6-cylindrowy.
13) Pojemność silnika min. 7 200 cm3.
14) Paliwo – olej napędowy.
15) Zbiornik AD Blue.
16) Zbiornik paliwa – min. 200 l.
17) Zbiornik Hydrauliki wraz z pomami i wyprowadzeniami hydraulicznym do sterowania Pługiem oraz piaskarką z napędem od silnikowym , Sterowanym z kabiny.
18) Rok produkcji – nie wcześniej niż 2011 r.
19) Przebieg udokumentowany nie większy niż 60 000 km.
20) Napęd 4x4.
21) Samochód 2-osiowy.
22) Blokada mostów + reduktor.
23) Zawieszenie przód i tył na resorach.
24) Hamulce bębnowe
25) Stabilizator tylnej osi pod ramą.
26) Rozstaw osi max. 4000 mm.
27) Wysokość pojazdu max. 3400 mm.
28) Szerokość pojazdu max. 2550 mm.
29) Długość pojazdu max. 7020 mm.
30) Skrzynia ładunkowa oryginalnie zabudowana na pojeździe wraz z atestami i certyfikatami o wymiarach min. 4600mm x 2400mm x 500 mm
31) Skrzynia ładunkowa w kolorze kabiny.
32) Burty ze strony prawej i lewej otwierane uchylnie z możliwością załadunku materiału na sprężynach.
33) Skrzynia wyładowcza 3 stronna .
34) Tylna belka z możliwością regulacji wysokości.
35) Drabinka do wchodzenia na skrzynie ładunkową.
36) Uchwyt do mocowania koła zapasowego na skrzyni ładunkowej z żurawiem.
37) Układ kierowniczy lewostronny (dla ruchu prawostronnego) – fabrycznie wykonany.
38) Wspomaganie układu kierowniczego.
39) Kierownica multimedialna
40) Oświetlenie dodatkowe przód z kierunkowskazami.
41) Halogeny przeciwmgielne.
42) Hamulec postojowy.
43) ABS – system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania.
44) Gniazda elektryczne zapalniczki 12/24 V w kabinie kierowcy.
45) Oryginalnie zabudowane radio.
46) Tachograf cyfrowy.
47) Zaczep holowniczy z tyłu umożliwiający zaczep przyczepy (tandem) lub przyczepy z obrotnicą.
48) Siedzenie pasażera.
49) Siedzenie kierowcy - pneumatyczne.
50) Wywietrznik dachowy kabiny kierowcy.
51) Elektryczne szyby.
52) Podgrzewana przednia szyba.
53) Blenda przedniej szyby.
54) Lusterka ustawiane elekrycznie i podgrzewane.
55) Klimatyzacja.
56) Akumulator.
57) Immobilizer.
58) Ogranicznik prędkości 90 km/h.
59) Tampomat.
60) Manualna skrzynia biegów.
61) Zestaw wskaźników.
62) Ogumienie tył 315/80 R22.5. przód 385/65 R22.5
63) Opony zimowe fabryczne przód, tył.
64) Tylna oś – ogumienie bliźniacze.
65) Gaśnica wraz z uchwytem mocującym.

b) Dane techniczne piaskarki:
1) Rok produkcji min. 2011
2) Waga powyżej 1500 kg wykonana ze stali
3) Dwa zbiorniki solanki min. 2100 L
4) Pojemność 5 m3
5) system rozprowadzania – rozrzutnik talerzowy w raz z kominem wykonany ze stali nierdzewnej
6) wysokość konstrukcji 3500/4100/4700 mm
7) napęd z hydrauliki samochodu
8) sposób podawania materiału - taśma
9) sterowanie z kabiny kierowcy: asymetria posypu, dawka i oświetlenie
10) lampy robocze i ostrzegawcze
11) plandeka dzielona, dwustronna
12) pilot i rozgałęźnik przymocowany na stelażu w kabinie kierowcy
13) gniazdo zasilane do kabin
14) piaskarka z systemem samozaładowawczym i wyładowawczym mocowanym na stałe przy piaskarce
15) siatka górna do załadunku
16) drabinka do wejścia na piaskarkę
c) Dane techniczne pługu:
1) waga min. 1155 kg, max. 1300 kg
2) rok produkcji min. 2010
3) zaczep dp/3/5
4) szer. oczysz. przy 30° 2945 mm
5) szerokość oczyszczania prosto 3400 mm
6) ilość lemieszy 4
7) guma osłonowa przednia
8) oświetlenie kompletne wraz z oznaczeniami po 2 stronach
9) sterowanie hydrauliczne z samochodu
10) sterowanie w kabinie kierowcy
11) amortyzacja lemieszy sprężynami
12) podnoszony hydraulicznie, skosy hydrauliczne prawo lewo prosto.
13) możliwość regulacji wysokości montażu zawisu na czołownicy
14) sterownik na stelażu z możliwością regulacji w kabinie kierowcy

d) Warunki umowy leasingowej:
a) waluta: PLN,
b) okres obowiązywania umowy leasingu operacyjnego: 36 miesięcy.
c) umowa leasingu musi przewidywać spłatę 35 równych rat leasingowych.
d) spłata 35 - ciu rat leasingowych odbywać się będzie w okresach miesięcznych w równych ratach przez okres leasingowania, zgodnie z podanym harmonogramem spłaty rat leasingowych.
e) Zamawiający zapewni ubezpieczenie dla dostarczonego pojazdu, w całym okresie trwania leasingu.
f) opłata wstępna wynosić będzie 10 % licząc od wartości netto przedmiotu leasingu.
g) po upływie okresu obowiązywania umowy leasingowej, po zapłacie ostatniej raty leasingowej, Zamawiający będzie miał prawo pierwokupu (wykupu, nabycia) przedmiotu leasingu na własność pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu. Powyższe oświadczenie może być złożone w terminie do ostatniego dnia obowiązywania umowy leasingu.
h) oplata końcowa wynosić będzie – 20 % wartości netto przedmiotu leasingu (opłata za wykup).
i) opłata końcowa za wykup zostanie wniesiona na podstawie wystawionej przez Finansującego (Leasingodawcy) i dostarczonej Korzystającemu (Zamawiającemu) faktury. Przejście własności pojazdu na Zamawiającego nastąpi po otrzymaniu pełnej wartości opłaty końcowej (wykupu) lub opłata za wykup zostanie uiszczona wraz z ostatnią ratą leasingową na podstawie informacji wskazanej na fakturze. Faktura wykupowa, opiewającą na kwotę wykupu będzie potwierdzeniem przeniesienia na Zamawiającego prawa własności leasingowanego dobra pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z Umowy leasingu.
j) raty leasingowe będą uiszczane w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po miesiącu, po odbiorze sprzętu. Zamawiający (leasingobiorca) zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej. Daty w nim podane będą datami ostatecznymi wpływu środków na rachunek leasingodawcy.
k) Zamawiający wyraża zgodę na dołączenie do umowy jako integralną jej część obowiązującą u Wykonawcy (Finansującego) tabeli opłat i prowizji, o ile zawarte w niej postanowienia nie pozostają w sprzeczności z treścią SWZ, w tym w szczególności z niniejszą Umową, nie nakładając na Zamawiającego dodatkowych, niezależnych od Zamawiającego opłat i prowizji związanych z należytą realizacją umowy leasingu w zakresie przewidzianym w SWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy postanowieniami SWZ a Ogólnymi Warunkami Leasingu (OWL) przedstawionymi przez Wykonawcę, pierwszeństwo będą mieć postanowienia zawarte w SWZ, w tym w szczególności niniejsza Umowa,
l) w pozostałym zakresie strony będą obowiązywać ogólne warunki leasingu, które nie mogą pozostawać w sprzeczności z Umową oraz przepisami powszechnie obowiązującymi, w tym przepisami Kodeksu cywilnego.
Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia są zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 465347,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465347,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 465347,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „BUD-DRÓG” USŁUGI BUDOWY I MODERNIACJI DRÓG ŁAGOSZ SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657

7.3.3) Ulica: Legnicka

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-202

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 465347,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.