eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MuszynaKompleksowe ubezpieczenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna wraz z jednostkami podleg³ymi



Og³oszenie z dnia 2024-12-02

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Kompleksowe ubezpieczenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna wraz z jednostkami podleg³ymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muszyna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Mentor S.A.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 956-00-03-240

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Szosa Che³miñska 177-181

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Toruñ

1.11.5.) Kod pocztowy: 87-100

1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: mentor@mentor.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://www.mentor.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe ubezpieczenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna wraz z jednostkami podleg³ymi

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-279f1167-3244-443e-9c35-3c2dd8f2a435

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00627205

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00032419/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.24 ¦wiadczenie us³ugi ubezpieczenia dla Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna wraz z jednostkami

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://mentor.logintrade.net/zapytania_email,182688,4f42944b2fdce7091cb95df1cb0cc108.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostêpnienia zastrze¿onych dokumentów zamówienia

Pe³nomocnik Zamawiaj±cego informuje o poufnym charakterze czê¶ci dokumentacji (dokumentacja poufna). Wykonawca mo¿e uzyskaæ dostêp do dokumentacji poufnej poprzez z³o¿enie wniosku (Za³±cznik nr 6 do SWZ).

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mentor.logintrade.net/zapytania_email,182688,4f42944b2fdce7091cb95df1cb0cc108.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Forma elektroniczna opatrzona
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym, jest zastrze¿ona dla z³o¿enia oferty, oraz o¶wiadczeñ
i dokumentów, za³±czanych do oferty, a tak¿e zmiany i wycofania oferty. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu
oferty przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na Platformie dostêpnej pod adresem https://mentor.logintrade.net/ w
wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Korzystanie z Platformy przez
Wykonawcê jest bezp³atne.
2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Pe³nomocnik Zamawiaj±cego i Wykonawcy przekazuj± za
po¶rednictwem platformy www.mentor.logintrade.net, drog± elektroniczn±.
3. Odpowiedzi na zadane pytania, informacje dodatkowe itp. umieszczane bêd± na platformie przetargowej
https://mentor.logintrade.net/
4.Komunikacja miêdzy Pe³nomocnikiem Zamawiaj±cego, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy przetargowej
https://mentor.logintrade.net/ oraz poczty elektronicznej. Do po³±czenia, w ramach Platformy przetargowej, u¿ywany jest szyfrowany
protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych
przesy³anych przez Internet.
Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz
informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy przetargowej:
Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozosta³e wymagania techniczne:
• dostêp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajax
• w³±czona obs³uga JavaScript
• zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
Wspierane s± rozwi±zania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Warto¶ciowych S.A.
Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies SA.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip,
multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, pplication/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint,
application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel,
application/x-excel, pplication/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed,
application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma,
application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg,
application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone
z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê. Potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej,
wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c niezalogowanym na Platformie przetargowej. Wiadomo¶æ otrzymuje
Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie przetargowej, czas
przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê przetargow±.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego Przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119 z 4.5.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna.
2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: Dorota Sadowska, tel.: 531816606, e-mail: rodo@muszyna.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem na kompleksowe ubezpieczenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna wraz z jednostkami podleg³ymi.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 PZP i osoby lub podmioty którym powierzono przetwarzanie danych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o zamówienia publiczne.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych Z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu: − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp.271.40.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZÊ¦Æ I: Ubezpieczenie mienia i OC
- ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, w tym ubezpieczenie mienia od kradzie¿y z w³amaniem i rabunku oraz ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od st³uczenia;
- ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego;
- ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej (ogólnej + rozszerzenia);
2. Szczegó³owe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajduj± siê w Za³±czniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Us³ugi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516000-0 - Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt.7) pzp w wysoko¶ci do 15% podstawowego wynagrodzenia wykonawcy. Zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu tych samych us³ug bêd± udzielane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe opisane w za³±czniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom okre¶lonym w ustawie i w SWZ oraz zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, czyli Wykonawcy, który uzyska najwiêksz± liczbê
punktów w oparciu o podane kryterium wyboru.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZÊ¦Æ II: Ubezpieczenia komunikacyjne
- ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, za szkody powsta³e w zwi±zku z u¿ytkowaniem tych pojazdów;
- ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków powsta³ych w zwi±zku z u¿ytkowaniem pojazdów mechanicznych;
- ubezpieczenie AUTO-CASCO;
- ubezpieczenie ASSISTANCE;
2. Szczegó³owe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajduj± siê w Za³±czniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66516100-1 - Us³ugi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialno¶ci cywilnej

66514110-0 - Us³ugi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych

66515000-3 - Us³ugi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66512000-2 - Us³ugi ubezpieczeñ od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków i ubezpieczeñ zdrowotnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt.7) pzp w wysoko¶ci do 30% podstawowego wynagrodzenia wykonawcy. Zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu tych samych us³ug bêd± udzielane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe opisane w za³±czniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom okre¶lonym w ustawie i w SWZ oraz zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, czyli Wykonawcy, który uzyska najwiêksz± liczbê
punktów w oparciu o podane kryterium wyboru.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunkiem udzia³u w niniejszym postêpowaniu jest posiadanie przez Wykonawcê zezwolenia w³a¶ciwego organu na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej na terenie RP w my¶l ustawy z dnia 11.09.2015 roku o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, co najmniej w zakresie ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia. Wzór o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania -wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ. W
przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu -za³±cznik nr 3 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy - Za³±cznik 4a i 4b do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-13 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://mentor.logintrade.net/zapytania_email,182688,4f42944b2fdce7091cb95df1cb0cc108.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.