Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00471077/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi cateringowej w dniu 20.XI. 2023 r.
podczas VIII Transdyscyplinarnej Konferencji Naukowo – Szkoleniowej na temat „Bezpieczeństwo zdrowotne w gabinetach kosmetycznych i tatuażu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 643 19 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.marciniak@uws.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uws.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uws-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi cateringowej w dniu 20.XI. 2023 r.podczas VIII Transdyscyplinarnej Konferencji Naukowo – Szkoleniowej na temat „Bezpieczeństwo zdrowotne w gabinetach kosmetycznych i tatuażu”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2de285af-77da-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00313530/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Świadczenie usługi cateringowej w dn. 20.XI.2023 r. podczas VIII Transdyscyplinarnej Konferencji Naukowo–Szkoleniowej, na temat „Bezpieczeństwo zdrowotne w gabinetach kosmetycznych i tatuażu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471077
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.104.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4329 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę cateringową w dniu 20.11.2023 r. w budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu w Siedlcach, ul. Żytnia 39, podczas konferencji naukowo- szkoleniowej na temat „Bezpieczeństwo zdrowotne w gabinetach kosmetycznych i tatuażu”, która polega na przygotowaniu cateringu dla planowanej liczby 100 osób. Ostateczna liczba osób zostanie podana po podpisaniu umowy. Wykonawca musi zapewnić stoły oraz krzesła dla wszystkich uczestników usługi cateringowej oraz odpowiednią dekorację. Zamawiający zapewni miejsce do serwowania kawy i ciasta , tzw. Serwis kawowy. Wykonawca zapewni białą zastawę porcelanową z serwetkami materiałowymi i papierowymi, obrusy na stołach przeznaczonych do serwowania cateringu. Wykonawca zapewni przystrojenie z kwiatów żywych na stołach przeznaczonych do serwowania cateringu. Po wykonanej usłudze wykonawca musi posprzątać.
Wykonawca zapewni:
- Ekspres z kawą ziarnistą, kawa sypana - bez ograniczeń;
- Herbaty zwykłe i smakowe - bez ograniczeń;
- Dodatki typu: cukier biały, cukier trzcinowy podany w saszetkach, cytryna, mleko do kawy
- Woda z cytryną i miętą podana w dyspenserze - 250 ml na osobę;
- Ciasteczka konferencyjne - 150 gram na osobę;
- Ciasto domowego wypieku typu: szarlotka w papilotce – 1 szt. na osobę, domowy sernik w papilotce – 1 szt. na osobę.
Podana liczba osób korzystających z usługi cateringowej jest liczbą przewidywaną. Zamawiający nie gwarantuje, iż z usługi cateringowej korzystać będzie liczba osób wskazanych w niniejszym dokumencie (możliwość zmiany ilości osób objętych usługą – zmniejszenie lub zwiększenie do 30%). Zmawiający zastrzega, że w sytuacji niezależnej od zamawiającego może odstąpić od zamówienia (np. państwowe/na poziomie zarządzeń Rektora UwS w Siedlcach.) Zamawiający przewiduje możliwość rezygnacji z zamówienia. Wykonawca zostanie poinformowany o zaistniałej sytuacji na 5 dni przed planowanym cateringiem. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8949 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Speed Catering Karolina Jóźwiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5273008233
7.3.3) Ulica: Okopowa 18/50
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-063
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Speed Catering Karolina Jóźwiak
jakie przetargi wygrała firma
Speed Catering Karolina Jóźwiak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-20 do 2023-11-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa cewki do biopsji piersi do rezonansu magnetycznego Magnetom VIDA
- Dostawa elementu manekina ALS w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów Rapid Point 500 oraz Epoc Rider 25150 firmy Siemens.
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Dostawa paliwa tj. benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i skroplonego gazu ropopochodnego LPG dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Siedlcach w latach 2025 - 2026
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Małkowicach w 2025 r.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddz. przedszkolnych i uczniów klas I - VIII S P im. Stulecia Odzyskania Niepodległości Polski w Minodze na zasadach cateringowych w 2025r.
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.