Og³oszenie z dnia 2022-12-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00074471/01 - Wynik z dnia 2023-02-01
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu multimedialnego na potrzeby Akademii Mazowieckiej w P³ocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Akademia Mazowiecka w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611038403
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pl. D±browskiego 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 366-54-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazowiecka.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mazowiecka.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu multimedialnego na potrzeby Akademii Mazowieckiej w P³ocku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2e4a5233-86ad-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00519511
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00267679/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Dostawa sprzêtu multimedialnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Podniesienie jako¶ci kszta³cenia w odpowiedzi na potrzeby spo³eczno-gospodarcze” (projekt nr POWR.03.05.00-00-z050/18)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka. Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje elektronicznie za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana elektronicznie za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: zamowienia@mazowiecka.edu.pl w sytuacjach awaryjnych np. nie dzia³ania platformy zakupowej. Jednak¿e zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê poprzez platformazakupowa.pl, a nie za po¶rednictwem email. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej w sytuacjach awaryjnych np. nie dzia³ania platformy zakupowej, na adres email zamowienia@mazowiecka.edu.pl. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej (oferta podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej (oferta opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). O¶wiadczenia z art. 125 ust. 1 Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”. W¶ród formatów powszechnych, a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbrs .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami zosta³y szerzej opisane w Rozdziale IX Dzia³u I SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Mazowiecka w P³ocku, Pl. D±browskiego 2, 09-402 P³ock;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych: tel. 24 366 54 00 wew. 290, e-mail: iod@mazowiecka.edu.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz kancelaria adwokacka obs³uguj±c± Akademiê Mazowieck± w P³ocku, a tak¿e instytucje finansuj±ce i kontroluj±ce;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres trwa³o¶ci projektu.
f) posiada Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, prawo ich sprostowania*, ograniczenia przetwarzania**;
g) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych, bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
h) przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.ER.232.126.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieu¿ywanego sprzêtu multimedialnego na potrzeby Akademii Mazowieckiej w P³ocku. Na przedmiot zamówienia sk³adaj± siê 3 pozycje, tj.: 1. Kamera konferencyjna – 1 sztuka, 2. Monitor interaktywny – 1 sztuka, 3. S³uchawki z mikrofonem – 29 sztuk.
Bardziej szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dzia³ II SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32342100-3 - S³uchawki
30237240-3 - Kamera internetowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) Oferta wspólna musi spe³niaæ wymagania: o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu (Za³±cznik nr 4 do SWZ) sk³ada: - ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub - pe³nomocnik (umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ woli) w imieniu ka¿dego z wykonawców osobno.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy Pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy okre¶laj±c nastêpuj±cy rodzaj i zakres oraz warunki zmiany postanowieñ Umowy:1). Wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikaj±cym ze zmienionej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT),
b) w przypadku zmiany zakresu ¶wiadczenia Umowy w zwi±zku z zaistnieniem okoliczno¶ci, tj. zaistnienia okoliczno¶ci nadzwyczajnych, np. dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych oraz rozwoju epidemii/pandemii, klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
2). Terminu realizacji Przedmiotu Umowy:
a) w przypadku niemo¿no¶ci wykonywania przedmiotu Umowy w razie zaistnienia okoliczno¶ci nadzwyczajnych, np. dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, termin wykonania przedmiotu Umowy przed³u¿ony zostanie o czas trwania okoliczno¶ci nadzwyczajnych uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu Umowy i - je¶li dotyczy – o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy, powsta³ej w zwi±zku z okoliczno¶ciami nadzwyczajnymi, o których mowa powy¿ej,
b) w przypadku niemo¿no¶ci wykonywania przedmiotu Umowy w zwi±zku z rozwojem epidemii/pandemii, klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki - termin wykonania przedmiotu Umowy przed³u¿ony zostanie o czas trwania okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie przedmiotu Umowy, o których mowa powy¿ej i - je¶li dotyczy – o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy w zwi±zku z okoliczno¶ciami, o których mowa powy¿ej.
3) przedmiotu umowy - urz±dzeñ na inne, o parametrach nie gorszych ni¿ zaoferowane w ofercie Wykonawcy i spe³niaj±ce wymagania zawarte w SWZ, za zgod± Zamawiaj±cego w sytuacji wycofania urz±dzeñ z produkcji przez producenta lub zaprzestania ich produkcji.
2. Umowa jest wi±¿±ca dla obu stron z chwil± jej podpisania i mo¿e byæ zmieniona jedynie w drodze pisemnego porozumienia (aneksu).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-05 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-05 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-03
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawcê w stosunku do którego zachodz± okoliczno¶ci wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (przes³anka obligatoryjna) tj.:1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. O przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. Z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24lutego 2022r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z2021r. Poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa oleju opa³owego dla Szko³y Podstawowej nr 5 im. W³adys³awa Broniewskiego w P³ocku do kot³ownia od ul. Krakówka w roku 2025.
- Prace techniczne i porz±dkowe w Amfiteatrze w P³ocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2025 r.
- Naprawa s³upa konstrukcyjnego wraz z remontem klatki schodowej w budynku nale¿±cym do Akademii Mazowieckiej w P³ocku przy ul. Ga³czyñskiego 28.
- Us³ugê sprz±tania i utrzymania w czysto¶ci budynków nale¿±cych do Archiwum Pañstwowego w P³ocku.
- Dostawa artyku³ów chemicznych i gospodarczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Go¶licach na 2025 rok
- Dostawa paliw ciek³ych w 2025 roku.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.60.2024 - dostawa monitorów, laptopów, klawiatur, myszek komputerowych i kamer internetowych.
- Dostawa zestawów wy¶wietlaczy interaktywnych z uchwytem ¶ciennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urz±dzeñ sieciowych oraz przeno¶nej kamery.
- Dostawa sprzêtu informatycznego i elektronicznego dla skrzyd³a modu³owego Szko³y Podstawowej w Pogórzu, gm. Kosakowo
- Zakup i dostawa wyposa¿enia: pracowni mechanizacji -spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji ro¶linnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
- Dostawa i monta¿ sprzêtu multimedialnego do przedszkola gminnego "Kasztanowe Ludki" w Kowalach Pañskich w ramach zadania "Rozbudowa i przebudowa przedszkola wraz z infrastruktur± towarzysz±c±"
- "Zakup i dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorz±dowego w Chodczu"
wiêcej: Kamera internetowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.