Og³oszenie z dnia 2022-12-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00059919/01 - Wynik z dnia 2023-01-26
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„ Ca³odobowa ochrona obiektu osób i mienia S±du Rejonowego w ¦widnicy ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S±d Rejonowy w ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325305
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Okulickiego 2-4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swidnica.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swidnica.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Ca³odobowa ochrona obiektu osób i mienia S±du Rejonowego w ¦widnicy ”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4a14299a-86ae-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00519728
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00072842/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Ca³odobowa ochrona obiektu osób i mienia S±du Rejonowego w ¦widnicy po³o¿onego w ¦-cy przy ul. Okulickiego 2-4
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a14299a-86ae-11ed-94da-6ae0fe5e71593.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim. Dokumenty wymagane w SWZ, które zosta³y sporz±dzone w jêzyku obcym, powinny byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
2.Sk³adanie ofert odbywa siê tylko i wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3. Komunikacja w postêpowaniu odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze”. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i zadawanie pytañ.
4. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu »Wykonawca« na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadaj±cy konto, ma dostêp do formularza z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la »Regulamin Platformy e-Zamówienia«, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce »Centrum Pomocy«.
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
7. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
9. Sposób sporz±dzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów musi byæ zgodne z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020 poz. 2452) oraz Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
10. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym, a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
11. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg.
12. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenia o jakich mowa w Rozdziale XI SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
c.d. w punkcie VI SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest S±d Rejonowy w ¦widnicy z siedzib± przy ul. Okulickiego 2-4, 58-100 ¦widnica;
b) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w S±dzie Rejonowym w ¦widnicy: ul. Leopolda Okulickiego 2-4, 58-100 ¦widnica, iod@swidnica.sr.gov.pl tel. 793455387;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn „Ca³odobowa ochrona obiektu osób i mienia S±du Rejonowego w ¦widnicy po³o¿onego w ¦widnicy przy ul. Okulickiego 2-4 oraz ca³odobowa ochrona mienia obiektów nie podlegaj±cych obowi±zkowej ochronie bêd±cych w trwa³ym zarz±dzie S±du Rejonowego w ¦widnicy, znajduj±cych siê w ¦widnicy przy ulicy Inwalidów Wojennych (monitoring ca³odobowy)” nr sprawy ZP/2/2022, prowadzonego w trybie zamówienia na us³ugi publiczne;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2019 r., poz. 1843 z pó¼niejszymi zmianami), zwana dalej „ustaw± Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 434005,18 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) ca³odobowa ochrona obiektu, osób i mienia S±du Rejonowego w ¦widnicy po³o¿onego w ¦widnicy przy ul. Okulickiego 2 - 4 (budynek S±du nie podlega obowi±zkowej ochronie osób i mienia), realizowana w formie bezpo¶redniej i sta³ej ochrony fizycznej ¶wiadczonej przez pracowników wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony oraz polegaj±ca na sta³ym dozorze sygna³ów przesy³anych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urz±dzeniach i systemach alarmowych pozostaj±cych na wyposa¿eniu S±du Rejonowego w ¦widnicy w budynku przy ul. Okulickiego 2-4,
2) ca³odobowa ochrona mienia w obiektach nie podlegaj±cych obowi±zkowej ochronie, bêd±cych w trwa³ym zarz±dzie S±du Rejonowego w ¦widnicy, znajduj±cych siê w ¦widnicy przy ulicy Inwalidów Wojennych polegaj±ca na obserwacji tych¿e obiektów oraz terenu przyleg³ego poprzez telewizjê u¿ytkow± (monitoring ca³odobowy).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
79715000-9 - Us³ugi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-02-01 do 2024-01-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie podlegaj± odrzuceniu, na
podstawie kryterium ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie pracowników
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki w zakresie:a) zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej - Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada stosowne uprawnienia - aktualn± koncesjê wydan± przez MSWiA na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia zgodnie z ustaw± o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tj. Dz.U. 2021.1995 t.j);
c) sytuacji finansowej lub ekonomicznej – Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 500 tys. z³ (piêæset tysiêcy z³otych);
d) zdolno¶ci technicznej i zawodowej - Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e:
− wykona³, b±d¼ wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwie (2) us³ugi o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 tys. z³ brutto ka¿da, realizowane na podstawie odrêbnych umów, w zakresie ¶wiadczenia us³ug ochrony osób i mienia w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni 3.000 m2 ka¿da, w zakresie ochrony osób i mienia ka¿da trwaj±ca przez okres 1 roku minimum, aby osoby skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego by³y wpisane na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej;
− dysponuje grup± interwencyjn±, która w przypadku zagro¿enia mienia oraz bezpieczeñstwa osób dotrze do chronionego obiektu w czasie nie d³u¿szym ni¿ 10 min. od momentu otrzymania informacji. Grupa interwencyjna to co najmniej dwie osoby posiadaj±ce wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wyposa¿one w ¶rodki przymusu bezpo¶redniego.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Koncesja wydana przez MSWiA na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia zgodnie z ustaw± o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tj. Dz.U. 2021.1995 t.j.).
2.Wykaz wykonanych lub wykonywanych us³ug o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 tys. z³ brutto ka¿da w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y one wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie – wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.
3. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej na kwotê nie mniejsz± ni¿ 500 tys. z³ (piêæset tysiêcy z³otych), w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
4. O¶wiadczenie, ¿e osoby skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego bêd± zatrudnione na podstawie umowy o pracê w pe³nym zakresie i s± wpisane na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ.
5. O¶wiadczenie, o dysponowaniu grup± interwencyjn±, która w przypadku zagro¿enia mienia oraz bezpieczeñstwa osób dotrze do chronionego obiektu w czasie nie d³u¿szym ni¿ 10 min. od momentu otrzymania informacji, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP, o
braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w zakresie przedmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych us³ug z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4. Oferta wspólna:1) W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum).
2) Pe³nomocnictwo dla lidera konsorcjum, o którym mowa powy¿ej, powinno zostaæ przekazane wraz z ofert± wspóln± Wykonawców.
3) Pe³nomocnik, o którym mowa powy¿ej, pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
4) Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5) Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na wniosek Wykonawcy Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ zmiany wynagrodzenia brutto umowy na skutek urzêdowej zmiany stawek podatku od towarów i us³ug (VAT). Wskazany w umowie miesiêczny rycza³t netto nie podlega zmianom w okresie obowi±zywania umowy i stanowi podstawê do przeliczenia warto¶ci brutto o zmienion± stawkê podatku VAT.2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany kosztów, zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy (dalej tak¿e jako „indeksacja wynagrodzenia”), na nastêpuj±cych zasadach:
a) zmiany dokonywane bêd± w oparciu o kwartalne wska¼niki wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, og³aszane w komunikatach Prezesa GUS.
b) zmiany mog± zostaæ wprowadzone na wniosek Strony nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia Umowy -, przy czym zmiana jest dopuszczalna:
- w przypadku pierwszej indeksacji - je¶li wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, o którym mowa w ppkt. a) za kwarta³, poprzedzaj±cy kwarta³ z³o¿enia wniosku o indeksacjê wynagrodzenia, wzro¶nie lub spadnie o min. 5% w stosunku do wska¼nika z kwarta³u, w którym przypada³ termin sk³adania ofert;
- w przypadku ka¿dej kolejnej indeksacji - je¶li wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, o którym mowa w ppkt. a) za kwarta³ poprzedzaj±cy kwarta³ z³o¿enia wniosku o indeksacjê wynagrodzenia, wzro¶nie lub spadnie o min. 5% w stosunku do wska¼nika z kwarta³u, w którym nast±pi³a ostatnia indeksacja;
c) Strony mog± wystêpowaæ z wnioskami o indeksacjê wynagrodzenia nie czê¶ciej, ni¿ jeden raz na 6 miesiêcy.
d) Suma zmian wynagrodzenia Wykonawcy w wyniku indeksacji, wprowadzonych w takcie obowi±zywania Umowy, nie mo¿e przekroczyæ 10 % ceny kontraktowej netto okre¶lonej w dniu zawarcia umowy.
4.Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku zaistnienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian wynikaj±cych z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, spowodowanych:
a) Zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wynikaj±cych
z prawomocnych orzeczeñ organów - w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego,
b) Si³± wy¿sz± – rozumian±, jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-05 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-05 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-03
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Dostosowane zasilania elektrycznego budynku stanowi±cego siedzibê Starostwa Powiatowego w ¦widnicy do obowi±zuj±cych przepisów
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych dla potrzeb prokuratur okrêgu ¶widnickiego"
- "Termomodernizacja ¶ciany budynku przy ul. Komunardów 6-6A-6B w ¦widnicy"
- ¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów Gminy i jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia stra¿aków OSP Gminy ¦widnica
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Lutomi Dolnej
- "Zakup, dostawa i monta¿ 14 zestawów komputerowych, 4 komputerów przeno¶nych i serwerów do MPK "¦widnica" Sp. z o.o.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia na rzecz S±du Rejonowego w Krasnymstawie.
- ¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wo³ominie sp. z o.o. wraz z niezbêdn± rozbudow± istniej±cej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w formie bezpo¶redniej sta³ej ochrony fizycznej podczas organizacji 11. PKO Nocnego Wroc³aw Pó³maratonu
- ¦wiadczenie us³ug ochrony obiektów i ¶wiadczenie us³ug sprz±tania terenów zewnêtrznych Wojewódzkiego O¶rodka Ruchu Drogowego w Kro¶nie przy ul. Tysi±clecia 7
- Us³uga ochrony obiektu IHAR-PIB, Oddzia³ w Poznaniu
- US£UGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROC£AWIU
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.