Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00411890/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
- 2023/BZP 00049231/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-20
- 2023/BZP 00049224/01 - Wynik z dnia 2023-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” - zadanie 2.4.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PORADNIA PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNA W SIEDLCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711563891
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krystyny Osińskiej 6
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poradnia_siedlce@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradnia.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” - zadanie 2.4.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87ed6a95-5145-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00159551/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” - zadanie 2.4.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411890/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPP.241.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez psychologa, w tym 23 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 30870,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez psychologa, w tym 23 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu
Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 30870,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez psychologa, w tym 20 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 23400,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez psychologa, w tym 17 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu
Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19530,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5– Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez psychologa, w tym 15 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15750,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 6 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 22 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 27180,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 7 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 22 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 27180,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 8 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 20 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 23400,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 9 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 17 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19530,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 10– Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 17 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19530,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 11 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15660,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 12 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15660,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 13 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15660,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 14– Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15660,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 15– Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 12 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11880,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 16 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 12 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11880,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 17 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez logopedę, w tym 20 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 23400,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 18 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez logopedę, w tym 20 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 23400,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 19 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez logopedę, w tym 20 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 23400,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 20 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez logopedę, w tym 17 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19530,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 21 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez logopedę, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15660,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 22 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez logopedę, w tym 12 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11880,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 23 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez logopedę, w tym 12 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11880,00 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 24 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez logopedę, w tym 12 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11880,00 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 25 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez fizjoterapeutę, w tym 23 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 30870,00 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 26 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez fizjoterapeutę, w tym 17 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19530,00 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 27 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez fizjoterapeutę, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15660,00 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 28 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez terapeutę integracji sensorycznej, w tym 22 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 27180,00 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 29 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez terapeutę Integracji Sensorycznej, w tym 22 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 27180,00 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 30 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez terapeutę Integracji Sensorycznej, w tym 17 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19530,00 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 31 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez terapeutę Integracji Sensorycznej, w tym 17 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19530,00 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 32 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez terapeutę Integracji Sensorycznej, w tym 17 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19530,00 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 33 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez terapeutę Integracji Sensorycznej, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15660,00 PLN
Część 34
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 34– Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez terapeutę Integracji Sensorycznej, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15660,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę lub unieważnić postępowanie.
Zamawiający w celu zawarcia umowy z Wykonawcą Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza, ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, na podstawie §2 ust. 4 projektu umowy dwukrotnie wezwał Wykonawcę, do przedłożenia przed podpisaniem umowy dokumentów potwierdzających wymagane w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do umowy) kwalifikacje osób wskazanych w „wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia” poświadczonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub dostarczenie nowego wykazu osób (… ) sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SWZ - wykaz osób, w przypadku konieczności zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca zamierza realizować przedmiot umowy. Wykonawca został uprzedzony, że brak dostarczenia powyższych dokumentów będzie uznany za uchylenie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W wyroku z dnia 4 marca
2014 r., KIO 288/14, oraz wyroku z dnia 17 marca 2016 r., KIO 311/16, Krajowa Izba Odwoławcza uznała, że uchylanie się „wcale nie musi oznaczać bezpośredniej odmowy zawarcia umowy, lecz może wynikać z okoliczności i z zachowania (działań lub zaniechań) wykonawcy, tj. nieprzedłożenia dokumentów wymaganych dla zawarcia umowy”.
Wykonawca nie przedłożył Zamawiającemu żądanych dokumentów.
Oferta Wykonawcy Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza,
ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, była jedyną złożoną ofertą w części 5 postępowania.
Mając powyższe na uwadze należy uznać, że wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę lub unieważnić postępowanie.
Zamawiający w celu zawarcia umowy z Wykonawcą Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza, ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, na podstawie §2 ust. 4 projektu umowy dwukrotnie wezwał Wykonawcę, do przedłożenia przed podpisaniem umowy dokumentów potwierdzających wymagane w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do umowy) kwalifikacje osób wskazanych w „wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia” poświadczonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub dostarczenie nowego wykazu osób (… ) sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SWZ - wykaz osób, w przypadku konieczności zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca zamierza realizować przedmiot umowy. Wykonawca został uprzedzony, że brak dostarczenia powyższych dokumentów będzie uznany za uchylenie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W wyroku z dnia 4 marca
2014 r., KIO 288/14, oraz wyroku z dnia 17 marca 2016 r., KIO 311/16, Krajowa Izba Odwoławcza uznała, że uchylanie się „wcale nie musi oznaczać bezpośredniej odmowy zawarcia umowy, lecz może wynikać z okoliczności i z zachowania (działań lub zaniechań) wykonawcy, tj. nieprzedłożenia dokumentów wymaganych dla zawarcia umowy”.
Wykonawca nie przedłożył Zamawiającemu żądanych dokumentów.
Oferta Wykonawcy Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza,
ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, była jedyną złożoną ofertą w części 8 postępowania.
Mając powyższe na uwadze należy uznać, że wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę lub unieważnić postępowanie.
Zamawiający w celu zawarcia umowy z Wykonawcą Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza, ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, na podstawie §2 ust. 4 projektu umowy dwukrotnie wezwał Wykonawcę, do przedłożenia przed podpisaniem umowy dokumentów potwierdzających wymagane w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do umowy) kwalifikacje osób wskazanych w „wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia” poświadczonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub dostarczenie nowego wykazu osób (… ) sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SWZ - wykaz osób, w przypadku konieczności zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca zamierza realizować przedmiot umowy. Wykonawca został uprzedzony, że brak dostarczenia powyższych dokumentów będzie uznany za uchylenie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W wyroku z dnia 4 marca
2014 r., KIO 288/14, oraz wyroku z dnia 17 marca 2016 r., KIO 311/16, Krajowa Izba Odwoławcza uznała, że uchylanie się „wcale nie musi oznaczać bezpośredniej odmowy zawarcia umowy, lecz może wynikać z okoliczności i z zachowania (działań lub zaniechań) wykonawcy, tj. nieprzedłożenia dokumentów wymaganych dla zawarcia umowy”.
Wykonawca nie przedłożył Zamawiającemu żądanych dokumentów.
Oferta Wykonawcy Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza,
ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, była jedyną złożoną ofertą w części 13 postępowania.
Mając powyższe na uwadze należy uznać, że wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę lub unieważnić postępowanie.
Zamawiający w celu zawarcia umowy z Wykonawcą Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza, ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, na podstawie §2 ust. 4 projektu umowy dwukrotnie wezwał Wykonawcę, do przedłożenia przed podpisaniem umowy dokumentów potwierdzających wymagane w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do umowy) kwalifikacje osób wskazanych w „wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia” poświadczonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub dostarczenie nowego wykazu osób (… ) sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SWZ - wykaz osób, w przypadku konieczności zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca zamierza realizować przedmiot umowy. Wykonawca został uprzedzony, że brak dostarczenia powyższych dokumentów będzie uznany za uchylenie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W wyroku z dnia 4 marca
2014 r., KIO 288/14, oraz wyroku z dnia 17 marca 2016 r., KIO 311/16, Krajowa Izba Odwoławcza uznała, że uchylanie się „wcale nie musi oznaczać bezpośredniej odmowy zawarcia umowy, lecz może wynikać z okoliczności i z zachowania (działań lub zaniechań) wykonawcy, tj. nieprzedłożenia dokumentów wymaganych dla zawarcia umowy”.
Wykonawca nie przedłożył Zamawiającemu żądanych dokumentów.
Oferta Wykonawcy Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza,
ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, była jedyną złożoną ofertą w części 14 postępowania.
Mając powyższe na uwadze należy uznać, że wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę lub unieważnić postępowanie.
Zamawiający w celu zawarcia umowy z Wykonawcą Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza, ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, na podstawie §2 ust. 4 projektu umowy dwukrotnie wezwał Wykonawcę, do przedłożenia przed podpisaniem umowy dokumentów potwierdzających wymagane w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do umowy) kwalifikacje osób wskazanych w „wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia” poświadczonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub dostarczenie nowego wykazu osób (… ) sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SWZ - wykaz osób, w przypadku konieczności zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca zamierza realizować przedmiot umowy. Wykonawca został uprzedzony, że brak dostarczenia powyższych dokumentów będzie uznany za uchylenie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W wyroku z dnia 4 marca
2014 r., KIO 288/14, oraz wyroku z dnia 17 marca 2016 r., KIO 311/16, Krajowa Izba Odwoławcza uznała, że uchylanie się „wcale nie musi oznaczać bezpośredniej odmowy zawarcia umowy, lecz może wynikać z okoliczności i z zachowania (działań lub zaniechań) wykonawcy, tj. nieprzedłożenia dokumentów wymaganych dla zawarcia umowy”.
Wykonawca nie przedłożył Zamawiającemu żądanych dokumentów.
Oferta Wykonawcy Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza,
ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, była jedyną złożoną ofertą w części 26 postępowania.
Mając powyższe na uwadze należy uznać, że wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę lub unieważnić postępowanie.
Zamawiający w celu zawarcia umowy z Wykonawcą Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza, ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, na podstawie §2 ust. 4 projektu umowy dwukrotnie wezwał Wykonawcę, do przedłożenia przed podpisaniem umowy dokumentów potwierdzających wymagane w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do umowy) kwalifikacje osób wskazanych w „wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia” poświadczonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub dostarczenie nowego wykazu osób (… ) sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SWZ - wykaz osób, w przypadku konieczności zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca zamierza realizować przedmiot umowy. Wykonawca został uprzedzony, że brak dostarczenia powyższych dokumentów będzie uznany za uchylenie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W wyroku z dnia 4 marca
2014 r., KIO 288/14, oraz wyroku z dnia 17 marca 2016 r., KIO 311/16, Krajowa Izba Odwoławcza uznała, że uchylanie się „wcale nie musi oznaczać bezpośredniej odmowy zawarcia umowy, lecz może wynikać z okoliczności i z zachowania (działań lub zaniechań) wykonawcy, tj. nieprzedłożenia dokumentów wymaganych dla zawarcia umowy”.
Wykonawca nie przedłożył Zamawiającemu żądanych dokumentów.
Oferta Wykonawcy Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza,
ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, była jedyną złożoną ofertą w części 27 postępowania.
Mając powyższe na uwadze należy uznać, że wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 32
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 33
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę lub unieważnić postępowanie.
Zamawiający w celu zawarcia umowy z Wykonawcą Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza, ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, na podstawie §2 ust. 4 projektu umowy dwukrotnie wezwał Wykonawcę, do przedłożenia przed podpisaniem umowy dokumentów potwierdzających wymagane w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do umowy) kwalifikacje osób wskazanych w „wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia” poświadczonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub dostarczenie nowego wykazu osób (… ) sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SWZ - wykaz osób, w przypadku konieczności zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca zamierza realizować przedmiot umowy. Wykonawca został uprzedzony, że brak dostarczenia powyższych dokumentów będzie uznany za uchylenie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W wyroku z dnia 4 marca
2014 r., KIO 288/14, oraz wyroku z dnia 17 marca 2016 r., KIO 311/16, Krajowa Izba Odwoławcza uznała, że uchylanie się „wcale nie musi oznaczać bezpośredniej odmowy zawarcia umowy, lecz może wynikać z okoliczności i z zachowania (działań lub zaniechań) wykonawcy, tj. nieprzedłożenia dokumentów wymaganych dla zawarcia umowy”.
Wykonawca nie przedłożył Zamawiającemu żądanych dokumentów.
Oferta Wykonawcy Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza,
ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, była jedyną złożoną ofertą w części 33 postępowania.
Mając powyższe na uwadze należy uznać, że wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 34
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. poz. 1712) wynikających z zadania 2.4, Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Opróżnianie koszy ulicznych, stacji psi pakiet i pojemników na odpady segregowane oraz ustawianie i wywóz nieczystości z pojemników na odpady zmieszane i segregowane na terenie Miasta Siedlce
- Wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych/promocyjnych dla Wydawnictwa Naukowego UwS.
- Dostawa materiałów odniesienia dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa oleju opałowego lekkiego
- Wykonanie remontów dróg powiatowych o nawierzchniach gruntowych
- Usługi całodobowego odbioru i transportu zwłok z dzierżawą budynku i przyległego terenu.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Reagowanie w sytuacjach kryzysowych", dla maksymalnie 33 pracowników Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia szkoleń i warsztatów z zakresu tworzenia i wdrażania dokumentów strategicznych i programowych (w formie online)
- Przeprowadzenie kursu pod nazwą: "Kurs osobistego doradcy treningowego (trener personalny)" dla studentów Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie.
- Usługa kompleksowej organizacji udziału lubuskich przedsiębiorców w dwudniowym wydarzeniu pn. "Lubuska Akademia Przedsiębiorczości w Zielonej Górze"
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.