eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa ochrony mienia i terenu przyobiektowego oraz obsługa gospodarcza obiektu i terenu przyobiektowego położonego w Lublinie przy ul. Karłowicza 4



Ogłoszenie z dnia 2024-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony mienia i terenu przyobiektowego oraz obsługa gospodarcza obiektu i terenu przyobiektowego położonego w Lublinie przy ul. Karłowicza 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 814781355

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzysztof.bartosik@lcit.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lcit.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony mienia i terenu przyobiektowego oraz obsługa gospodarcza obiektu i terenu przyobiektowego położonego w Lublinie przy ul. Karłowicza 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6deaeb4f-21cd-47ec-b473-1800877ca365

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520067

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094252/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.28 Dozór mienia i obiektu położonego przy ul. Karłowicza 4 w Lublinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465081

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP.26.1.45.2024.KBA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia i terenu przyobiektowego oraz obsługa gospodarcza obiektu i terenu przyobiektowego położonego w Lublinie przy
ul. Karłowicza 4
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Usługa dozoru mienia i obiektu na nieruchomość oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 94 o pow. 649 m2 położonej w Lublinie przy ul. Karłowicza 4, obręb 36- Śródmieście. Działka zabudowana jest budynkiem administracyjno-biurowym o pow. całkowitej 4615,72 m2, 13-kondygnacyjnym (12-nadziemnych,1- podziemna), w której Województwo Lubelskie jest większościowym współwłaścicielem. Budynek posiada dwa wejścia: główne od strony wschodniej i wejście ewakuacyjne od zachodniej oraz jedno odrębne wejścia od strony zachodniej do lokalu mieszkalnego. Budynek wyposażony jest w instalacje: elektryczną, wodociągową z hydrofornią, kanalizacyjną, ciepłej wody użytkowej, c.o. zasilana z sieci miejskiej, w instalację sygnalizacyjno-alarmową wykrywania i sygnalizacji pożaru oraz monitoringu systemu włamania i napadu. Urządzenia: dźwigi osobowe – szt. 2, maszynownia dźwigów osobowych znajduje się w jednym z pomieszczeń gospodarczych na XI piętrze budynku, dwie wymiennikownie - wymiennikownia dla instalacji c.o. budynku adm.-biurowego i wymiennikownia dla Banku Polskiej Spółdzielczości w Lublinie, wymiennik ciepłej wody użytkowej.
Nieruchomość oznaczona jako działka nr 33/15 o pow. o pow. 908 m2 położona przy
ul. Karłowicza 4 w Lublinie, obręb 36- Śródmieście która znajduje się:
- garaż podziemny o pow. 230,53 m2 z placem manewrowym,
- placem wewnętrznym z miejscami parkingowymi (24 miejsc),
- wiatą śmietnikową o pow. 16 m2.
Garaż podziemny wyposażony jest w instalację oświetlenia ogólnego, wody użytkowej oraz bramę garażową z napędem. Plac wewnętrzny z miejscami postojowymi wyposażony
w dwie zapory drogowe z mechanizmem napędowym.
Dozór będzie pełniony w następujących godzinach:
- ochrona mienia i terenu przyobirktowego w dni robocze od 6:00 do godz. 22:00 po 16 godz.,
- w soboty od 7:00 do 14:00 po 7 godz.
Zakładana łączna liczba godzin usługi dozoru mienia i obiektów Zamawiającego, która powinna posłużyć Wykonawcy do wyceny oferty to:
1) 2159 – godziny przeznaczone na usługę ochrony mienia i terenu przyobirktowego (w 2024 r. – 1 447 godzin, w 2025 r. – 712 godzin)
2) 180 – godziny przeznaczone na usługę obsługi gospodarczej obiektu i ternu przyobirktowego (30 godzin miesięcznie) (w 2024 r. – 120 godzin, w 2025 r. – 60 godzin).
Ważne:
Termin trwania usługi może zostać skrócony ze względu na sprzedaż nieruchomości, przekazanie innemu użytkownikowi lub wykonanie robót inwestycyjnych na obiekcie.
Z zastrzeżeniem, że minimalna wartość przedmiotu zamówienia jaką będzie musiał wykorzystać Zamawiający określa się na 30% wartości umowy brutto.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63271,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98250,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63271,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 4MICA SPÓŁKA JAWNA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GLADIATOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462736510

7.3.3) Ulica: Krzemionki 4

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-314

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63271,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.