Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00494586/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana stolarki okiennej w zabytkowym budynku dworca kolejowego w Boreczku.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BORÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział zamówien publicznych UG Borów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934928
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 22
1.5.2.) Miejscowość: Borów
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-160
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 713933221
1.5.8.) Numer faksu: 713933035
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.engel@borow.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gwborow.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana stolarki okiennej w zabytkowym budynku dworca kolejowego w Boreczku.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f3973c9-a7f4-40db-bb53-1b00cfe37248
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062249/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wymiana stolarki okiennej w zabytkowym budynku dworca kolejowego w Boreczku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494586
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSIRG.271.009.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406504,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie pn.: „Wymiana stolarki okiennej w zabytkowym budynku dworca kolejowego w Boreczku” obejmuje swoim zakresem m.in.:
Rozbiórki:
➢stolarki okiennej przewiedzianej do demontażu
➢stolarki drzwiowej zewnętrznej przewidzianej do demontażu
➢schodów wewnętrznych
Montaż:
➢nowej stolarki okiennej PVC
➢nowej stolarki drzwiowej zewnętrznej aluminiowej
➢nowych schodów wewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi (remont klatki schodowej z malowaniem, posadzka na parterze i podłoga na piętrze)
➢daszków na drzwiami wejściowymi
Zadanie realizowana na podstawie Decyzji nr 188/2024 z dnia 26.06.2024r.
W trakcie realizacji zadania w zakresie wymiany schodów należy uwzględnić fakt, że schody prowadzą do mieszkań komunalnych i przerwa w komunikacji nie powinna wynieść więcej niż 1-2 dni dla poszczególnych etapów ich wykonania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, którą stanowią załączniki do niniejszej SWZ tj.:
a)Dokumentacja projektowa
b)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych („STWiORB”)
c)Przedmiar robót budowlanych
Wszystkie w/w dokumenty wymienione dostępne są jako dokumenty do pobrania na stronie internetowej prowadzonego postępowania tj. https://gwborow.e-zp.finn.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wymiana stolarki okiennej w zabytkowym budynku dworcakolejowego w Boreczku w terminie składania ofert tj. do dnia 27 września 2024r. do godz. 13.00 nie wpłynęła żadna oferta. W
zawiązku z zaistniałą sytuacją oraz zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie
złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Mając powyższe na względzie, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego stało
się zasadne.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI BORÓW
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E ze stacji regazyfikacji LNG dla Zespołu Szkół Publicznych w Borowie
- "Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Borów"
więcej: przetargi BORÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.