Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00494937/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Mycie wyposażenia specjalistycznego i przestrzeni bagażowej oraz przedziałów do przewozu osób w pojazdach służbowych Straży Miejskiej m.st. Warszawy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Straż Miejska m.st. Warszawy
1.3.) Oddział zamawiającego: Straż Miejska m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015271428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młynarska 43/45
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-170
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@strazmiejska.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strazmiejska.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://strazmiejska.waw.pl/przetargi/zamowienia-o-wartosci-rownej-lub-przekraczajacej-kwote-130-000-zlotych1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Mycie wyposażenia specjalistycznego i przestrzeni bagażowej oraz przedziałów do przewozu osób w pojazdach służbowych Straży Miejskiej m.st. Warszawy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecd9a806-7b84-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520472
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022363/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Mycie pojazdów służbowych, mycie klatek do przewozu zwierząt i przestrzeni bagażowej w pojazdach OOŚ-EKO oraz przedziałów przystosowanych do przewozu osób zatrzymanych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494937
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SM-WZP-2131-33/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 147033,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia wyposażenia specjalistycznego i przestrzeni bagażowej oraz przedziałów do przewozu osób w pojazdach służbowych Straży Miejskiej m.st. Warszawy, obejmująca:
• Mycie w 42 pojazdach służbowych Straży Miejskiej m.st. Warszawy przedziału przewozowego przystosowanego do przewozu osób.
• Mycie i czyszczenie przestrzeni bagażowej w 16 pojazdach służbowych Straży Miejskiej m.st. Warszawy przeznaczonych i przystosowanych do przewozu zwierząt.
• Mycie i czyszczenie 50 klatek przewozowych przystosowanych do przewozu zwierząt typu Clipper i Atlas będących na wyposażeniu w/w pojazdów.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180850,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180850,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180850,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W&W Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Bruno Piekatz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272655367
7.3.3) Ulica: Banderii 2A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-164
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
W&W PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BRUNO PIEKATZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
W&W PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BRUNO PIEKATZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180850,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Badanie próbek gazu skroplonego (LPG) w ramach systemu monitorowania i kontrolowania jakości paliw - rejon północ
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynkach internatowych położonych w Oddziale Terenowym Mazowieckim
- Świadczenie usług pralniczych dla filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku, Białobrzegach, Krakowie, Jastrzębiej Górze, Muszynie, Przemyślu, Wrocławiu i Kamionie.
- ZP.RB.SE.27.2024 Wykonanie robót remontowych wytypowanych pomieszczeń sanitarnych (przy pomieszczeniach mieszkalnych) w Domu Studenckim P W "Tatrzańska" w Warszawie przy ul. Tatrzańskiej 7A.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej nad kandydatami do pracy oraz pracownikami Prokuratury Okręgowej w Warszawie.
- "Spedycja i transport materiałów informacyjno-promocyjnych oraz produktów spożywczych wysokiej jakości na targi APAS SHOW 2025, które odbędą się w dniach 12-15 maja 2025 r. w Sao Paulo, w Brazylii".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.