Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00468461/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów Sądu Okręgowego w Łodzi oraz z Sądu Rejonowego w Łowiczu, Łęczycy i Rawie Mazowieckiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251042790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-921
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodz.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d77e16e-770e-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sprawowanie wymiaru sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów Sądu Okręgowego w Łodzi oraz z Sądu Rejonowego w Łowiczu, Łęczycy i Rawie Mazowieckiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d77e16e-770e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00147866/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów Sądu Okręgowego w Łodzi oraz z Sądu Rejonowego w Łowiczu, Łęczycy i Rawie Mazowieckiej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468461
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.XXVII.262.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, zbieranych selektywnie z nieruchomości niezamieszkałej przy Placu Dąbrowskiego 5 w Łodzi (Sąd Okręgowy w Łodzi - wjazd od ul. Jaracza 55a) oraz przy ul. Wydawniczej 10 w Łodzi (Archiwum Zakładowe Sądu Okręgowego w Łodzi) użytkowanych przez Sąd Okręgowy w Łodzi.1.2. Odpady komunalne będą odbierane z pojemników wyłącznie do tego celu przeznaczonych, oznaczonych w widoczny z daleka, czytelny i ujednolicony sposób zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów, przy czym przyjmuje się następujące kolory oznaczenia pojemników dla poszczególnych frakcji odpadów:
a) odpady komunalne zmieszane - kolor czarny lub co najmniej czarna klapa pojemnika, oznaczone napisem „Zmieszane",
b) szkło - kolor zielony, oznaczony napisem „Szkło",
c) papier, tektura - kolor niebieski, oznaczony napisem „Papier",
d) plastik, metal - kolor żółty, oznaczony napisem „Metale i tworzywa sztuczne".
e) Biodegradowalne - kolor brązowy oznaczony napisem „BIO"
1.3. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy tj.: – od 1 grudnia 2023 r. do 30 listopada 2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 236592,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.4. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wskazanej nieruchomości w sprawne, szczelne, estetyczne oraz czyste pojemniki (kontenery) na odpady komunalne (oznakowane odpowiednimi kolorami: czarny lub szary oraz żółty w ilości i o pojemności zgodnie z danymi przekazanymi przez Zamawiającego, jak również świadczenia usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości Zamawiającego, w tym:a. odpadów komunalnych zmieszanych (kod odpadu 20 03 01),
b. zmieszanych odpadów opakowaniowych (kod odpadu 15 01 06).
1.5. Opady odbierane będą z nieruchomości położonej w Łowiczu przy ulicy Kaliskiej 1/3;
1.6. Wykonawca będzie świadczyć prace objęte przedmiotem zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, sprzętu, własnych materiałów oraz środka transportu. Prace będą wykonywane w dni powszednie, w taki sposób, aby nie powodowały zakłóceń w pracy Zamawiającego oraz zakłóceń w ruchu komunikacyjnym.
1.7. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy tj.: – od 1 grudnia 2023 r. do 30 listopada 2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 32827,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.8. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wskazanej nieruchomości w sprawne, szczelne, estetyczne oraz czyste pojemniki (kontenery) na odpady komunalne (oznakowane odpowiednimi kolorami: czarny lub szary w ilości i o pojemności zgodnie z danymi przekazanymi przez Zamawiającego, jak również świadczenia usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości Zamawiającego, w tym:a. odpadów komunalnych zmieszanych (kod odpadu 20 03 01),
1.9. Opady odbierane będą z nieruchomości położonej w Łęczycy przy ul. Konopnickiej 16;
1.10. Wykonawca będzie świadczyć prace objęte przedmiotem zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, sprzętu, własnych materiałów oraz środka transportu. Prace będą wykonywane w dni powszednie, w taki sposób, aby nie powodowały zakłóceń w pracy Zamawiającego oraz zakłóceń w ruchu komunikacyjnym.
1.11. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy tj.: – od 1 grudnia 2023 r. do 30 listopada 2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 18954,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216197,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216197,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216197,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Centrum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7750000516
7.3.3) Ulica: ul. Łąkoszyńska 127
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO SERVICE CENTRUM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO SERVICE CENTRUM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216197,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30056,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30056,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30056,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Centrum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7750000516
7.3.3) Ulica: ul. Łąkoszyńska 127
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO SERVICE CENTRUM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO SERVICE CENTRUM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30056,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu wyznaczono na dzień 7 listopada 2023 r., godz. 09:00. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie została złożona żadna oferta dla Części 3 dot. Sądu Rejonowego w Łęczycy.
W związku z powyższym, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części 3 należało unieważnić.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zębowice oraz opróżnianie koszy ulicznych i pojemników z odpadami z czyszczenia ulic i placów..........
- Zagospodarowanie i wariantowo odbieranie i zagosp. odpadów komunalnych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne odebranych i gromadzonych przez ZUK z terenów niezamieszkałych gminy Błonie (...).
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z cmentarzy komunalnych oraz nieruchomości niezamieszkałych będących własnością Gminy Przeciszów w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY GRYFÓW ŚLĄSKI
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.