Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00411226/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
- 2024/BZP 00440759/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa z rozbudową dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastkowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669950
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 32
1.5.2.) Miejscowość: Miastkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-413
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 217 48 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miastkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.miastkowo.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab769589-7f03-4ce1-8cb6-e29bd315f16a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa z rozbudową dróg gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab769589-7f03-4ce1-8cb6-e29bd315f16a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00072665/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa z rozbudową dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411226
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGN.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5373512,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na zadanie inwestycyjne pod nazwą „Przebudowa z rozbudową dróg gminnych”, które obejmuje:
1) Przebudowę drogi gminnej nr 105 864B od drogi krajowej nr 61 – Łuby-Kurki na działce nr 335
2) Przebudowę z rozbudową drogi gminnej nr 105 889B Miastkowo – ul. Boczna
3) Przebudowę drogi gminnej na działce nr 477 we wsi Zaruzie
4) Przebudowę drogi gminnej na działce nr 477 we wsi Zaruzie II ETAP
5) Przebudowę z rozbudową drogi gminnej nr 105 890B Miastkowo – ul. Poświątne
6) Przebudowę z rozbudową drogi gminnej nr 105 890B Miastkowo – ul. Poświątne II ETAP
2. Szczegółowy opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarty został w Programach Funkcjonalno-Użytkowych będących załącznikami do SWZ.
3. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty.
4. W cenie ofertowej należy także uwzględnić oraz przewidzieć niezbędne środki i czas na:
– opracowanie i przedstawienie inspektorowi nadzoru do akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, propozycji materiałowych i urządzeń, dokumentów odbiorowych i innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
– udział w radach budowy i spotkaniach związanych z realizacją inwestycji,
− przywrócenie do stanu pierwotnego pobliskiego terenu inwestycji, likwidacji ewentualnych szkód, wypłat odszkodowań za wyrządzone szkody na posesjach i obiektach istniejących,
− zabezpieczenie budowli narażonych na uszkodzenia w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę robót,
− składowanie odpadów i ich wywiezienie na własny koszt i odpowiedzialność na składowisko odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
− przygotowanie dokumentacji odbiorowej, wykonanie czynności odbiorowych - odbiorów robót zanikających i końcowych, inwentaryzacji powykonawczej,
− inne czynności niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia opisane w dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8067381,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8498009,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8067381,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIK-PROJEKT Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7182028946
7.3.3) Ulica: Meblowa 37
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca powierzy podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowej, roboty branży sanitarnej, roboty branży elektrycznej i telekomunikacyjnej - podwykonawcy nie są jeszcze znani.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8067381,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1569K Korzenna - Krużlowa w km ok. 0+000-2+200 w m. Korzenna
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1567K Nowy Sącz - Wojnarowa - Wilczyska w miejscowościach: Trzycierz, Korzenna i Niecew
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkaniowego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie".
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz likwidacja zbędnych dróg w związku z realizacją projektu "Scalenie gruntów wsi Księżyce, gmina Wiązów, powiat strzeliński"
- Przebudowa ulicy Gałczyńskiego w Kościerzynie
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. "Program poprawy bezpieczeństwa wokół gdańskich placówek oświatowych - audyty edycja 2023"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.