Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00484007/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup remontera drogowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W EŁKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790675720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolonia 1
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.elk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d162367f-d6c4-4bfc-aa29-6d3dc1da7f4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup remontera drogowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d162367f-d6c4-4bfc-aa29-6d3dc1da7f4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00579923/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup remontera drogwego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484007
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.2.3210.24.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365853,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest Zakup remontera drogowego dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku
2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
a) Wymagania techniczne remontera drogowego:
- urządzenie fabrycznie nowe rok produkcji nie starszy niż 2024 montowany na podwoziu Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego na przyczepie typu tandem o ładowności 12 t firmy Metal-Fach model T730/3,
- pojemność zbiornika emulsji asfaltowej wynosi minimum 1000 litrów,
- zbiornik emulsji wyposażony w instalację ogrzewania z palnikiem, termostat i sterowanie automatyczne utrzymujące zadaną temperaturę,
- zębata pompa emulsji zamontowana na zewnątrz zbiornika, posiadająca ogrzewanie płaszczowe od silnika, zabezpieczana filtrem, napędzana hydraulicznie,
- mechaniczny wskaźnik wypełnienia zbiornika,
- instalacja do emulsji wyposażona w system recyrkulacji,
- dwa zbiorniki na kruszywo o pojemności max. 1,5 m3 i max. 2,5 m3 lub jeden zbiornik dwukomorowy o łącznej pojemności max. 4,0 m3 asymetrycznie dzielony przegrodą wg podanych wyżej pojemności,
- zbiorniki lub jeden niesymetrycznie dzielony zbiornik na kruszywo wyposażony w dwa oddzielne dla każdej frakcji grysu podajniki ślimakowe napędzane hydraulicznie,
- główna pompa hydrauliczna napędzana silnikiem spalinowym Diesla o mocy min. 40 kW chłodzonym cieczą,
- ramię robocze remontera zamontowane z tyłu maszyny umożliwiające pracę operatora
w odległości min. 4,0 m od maszyny. Ramię sterowane pulpitem przez operatora znajdującego się na zewnątrz maszyny,
- głowica robocza umożliwiająca pracę w różnych trybach tj. tylko nadmuch powietrza, tylko natrysk emulsji, podawanie grysu otoczonego emulsją, podawanie tylko grysu różnej frakcji,
- masa własna remontera - maksymalnie 3100 kg,
- dodatkowy przewód powietrza (tzw. by-pass) zamocowany na ramieniu remontera, tworzący system redukcji ciśnienia powietrza w głównej rurze, a tym samym umożliwiający regulację prędkości podawanego grysu,
- dwie lampy błyskowe ostrzegawcze pomarańczowe zamontowana z tyłu remontera u góry po lewej i prawej stronie oraz strzała do sygnalizacji kierunku omijania remontera przez inne pojazdy zamontowana na remonterze z tyłu pojazdu z możliwością wyświetlania pozycji: strzała w lewo, strzała w prawo, krzyż,
- podest z drabinką umożliwiający dostęp do silnika maszyny,
- nogi odstawcze – 4 szt. z ręczna regulacją wysokości do szybkiego demontażu sprzętu z nośnika,
b) Wymagania dodatkowe:
- gwarancja na oferowany sprzęt musi wynosić co najmniej 12 miesięcy (wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji; okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w postępowaniu),
- pakiet serwisowy na okres minimum 12 miesięcy (materiały, robocizna, serwis) po stronie sprzedającego (wykonawca może zaoferować dłuższy okres pakietu serwisowego; okres pakiet serwisowy jest jednym z kryteriów oceny ofert w postępowaniu).
- termin dostawy sprzętu do 80 dni od daty podpisania umowy na bazę Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku, ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk,
- ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Wykonawcy,
- Wykonawca przeszkoli wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonego sprzętu w cenie oferty,
- Wykonawca dostarczy wraz z remonterem drogowym instrukcję obsługi remontera drogowego w języku polskim, katalog części zamiennych w języku polskim, karty gwarancyjne oraz deklaracje zgodności CE,
- przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem dokumenty (wymagane atesty) i musi spełniać warunki techniczne zgodne z polskimi i europejskimi normami,
Przedstawione wymagania techniczne urządzenia są bezwzględnie wymagane od Wykonawcy. W przypadku nie spełnienia wymagań Zamawiający odrzuci ofertę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34920000-2 - Sprzęt drogowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 832499,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydrog Zakład Budowy Maszyn Eksport Import
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004297020
7.3.3) Ulica: Demokratyczna 119BC
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-348
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF CICHOCKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF CICHOCKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w trzech budynkach Starostwa Powiatowego w Ełku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku
- "Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego na rzecz "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o."
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o. "
- "Dostawa opatrunków i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
- ROZBUDOWA ULICY KOSZYKOWEJ W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.