Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00450179/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
- 2023/BZP 00464197/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 395-10-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,143204,ac7965c99611a04d40ad50dbf29dae92.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c3a05a1-6d7e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054497/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Zakup materiałów promocyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450179
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.93.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 465194,18 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 204499,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, 25-516 Kielce Al. IX Wieków Kielc 3),
wraz z rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w następujących ilościach:
1) Torba standard - 1 000 szt.;
2) Czapka z daszkiem prostym - 500 szt.;
3) Torba papier zwykła - 2 000 szt.;
4) Kostka Rubika - 200 szt.;
5) Długopis dla dzieci - 500 szt.;
6) Zestaw do malowania i rysunku - 250 szt.;
7) Zestaw do rysowania - 500 szt.;
8) Długopis - 1 300 szt.;
9) Kolorowanka - 500 szt.;
10) Opaska odblaskowa na rękę - 1 300 szt.;
11) Opaska odblaskowa Led - 500 szt.;
12) Plecak dla dzieci - 200 szt.;
13) Brelok metalowy ze skórzanym paskiem - 400 szt.;
14) Kabel do ładowania 3 w 1 - 300 szt.;
15) Teczka konferencyjna - 200 szt.;
16) Torba sportowa - 150 szt.;
17) Butelki z filtrem węglowym do wody - 300 szt.;
18) Zestaw pióro długopis - 130 szt.;
19) Piórnik z wyposażeniem - 200 szt.;
20) Piłka do piłki nożnej - 300 szt.;
21) Smycz dwustronna - 2 800 szt.;
22) Notes A4 - 500 szt.;
23) Torba na dokumenty - 100 szt.;
24) Czapka zimowa - 300 szt.;
25) Ręcznik plażowy - 300 szt.;
26) Narzędzie wielofunkcyjne z latarką - 150 szt.;
27) Parasol - 100 szt.;
28) Torba bawełniania - 400 szt.;
29) Notes klejony A5 - 300 szt.;
30) Kompres chłodząco – orzeźwiający - 300 szt.;
31) Teczka konferencyjna z power bankiem - 30 szt.;
32) Etui ochronne na karty - 300 szt.;
33) Krawat w drewnianym opakowaniu - 30 szt.;
34) Apaszka - 30 szt.;
35) Teczka tekturowa z gumką - 500 szt.;
36) Notes A5 - 100 szt.;
37) Kubek - 1 000 szt.;
38) Brelok odblaskowy dla dzieci - 1 000 szt.;
39) Długopis metalowy - 500 szt.;
40) Notatnik - 500 szt.;
41) Parasol składany - 90 szt.;
42) Butelka termiczna - 300 szt.;
43) Narzędzie wielofunkcyjne + karabińczyk - 150 szt.;
44) Uchwyt magnetyczny - 300 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SWZ oraz ww. załączniku do SWZ. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny.
3. Wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne, a w stosunku do określonych tam wymiarów dopuszcza się tolerancję +/-5% (dotyczy wymiarów bez określenia minimum/maksimum oraz dla których nie wskazano odchyleń).
4. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez zamawiającego w Załączniku nr 1 do SWZ metody nanoszenia oznaczeń produktów lub metody równoważnej. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań, ubytków lub kształcie o wysokim nasyceniu kolorów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226304,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383329,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226304,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Kędzierski INTERMEDIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741214560
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 17
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226304,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Prowadzenie windykacji należności za przejazd bez uprawnień lub bez ważnego biletu pasażerów komunikacji miejskiej w Kielcach"
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu typu Sedan lub Liftback, 5-osobowego (1 kierowca + 4 pasażerów) na potrzeby Kuratorium Oświaty w Kielcach
- Usługa wsparcia informatycznego oraz zakup i dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych
- Rozbudowa dróg powiatowych nr 1287T i nr 1381T wraz z rozbudową mostu w miejscowości Umer gm. Zagnańsk.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby zainstalowania i uruchomienia zbiorników do przechowywania komórek krwiotwórczych w temperaturach par ciekłego azotu - 196 stopni C
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z logo projektu SEA-EU 2.0 dla Uniwersytetu Gdańskiego
- "Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego"
- Dostawa podkładek drewnianych, miar i długopisów z logo Lasów Państwowych
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Usługa przygotowania i organizacji VII edycji konkursu dla start-up'ów "Startuj z Mazowsza"
- Wykonanie oraz dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych projektów stypendialnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej 2024-2025 oraz "Lubelska kuźnia talentów"
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.